quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
en in dit soort situaties heeft het altijd geholpen toch?Ja, eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als ik al een tijdje in een relatie zat "Hoi, ik ben nu even jaloers, dus zeg even dat ik de allerleukste ben en geef me een knuffel, dan zeur ik verder niet meer"
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Kijk, dat is altijd fijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef MNR het volgende:
Ow, en even een note: ik voel me nu al stukken beter.
Thanks all!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef MNR het volgende:
Ow, en even een note: ik voel me nu al stukken beter.
Thanks all!
Wat heb jij een dikke tettenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben sowieso altijd voor het uitspreken van gevoelens
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben sowieso altijd voor het uitspreken van gevoelens
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel
Zelfs als ik al een tijdje in een relatie zat "Hoi, ik ben nu even jaloers, dus zeg even dat ik de allerleukste ben en geef me een knuffel, dan zeur ik verder niet meer"
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat heb jij een dikke tetten.
Moest er echt even uit
ongesteld zijn.... ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef r8ality het volgende:
Opgewonden van wat?
Te vaak op F5 geramd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg!!! mn laptop is kapot..mn fn toets blijft hangen en onder de F5 zit de slaapstand..
Dat ik ook zo onzeker kan zijn als jij omschrijft.. Dat mij dus helpt te denken; ik ben niet de enige die zo denkt. Dan heb ik het niet alleen over relaties, maar over alles. Ik heb er nog steeds wel last van (vooral in situaties met nieuwe mensen) maar het relativeren helpt enorm.. Ben ik duidelijker zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan er even geen touw aan vastknopen. Kun je me helpen het duidelijker te krijgen?
Als ik met mn piemel loop te zwaaien ben je zo over je onzekerheid heenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik ook zo onzeker kan zijn als jij omschrijft.. Dat mij dus helpt te denken; ik ben niet de enige die zo denkt. Dan heb ik het niet alleen over relaties, maar over alles. Ik heb er nog steeds wel last van (vooral in situaties met nieuwe mensen) maar het relativeren helpt enorm.. Ben ik duidelijker zo?
nee door de hormonen die er bij kado komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
ongesteld zijn.... ik snap het ook niet
't Ligt er wel ff aan op wélk moment betrokkene daarmee komt hè. Als jij net al je toffe matties op de schouders staat te stompen op het voetbalveld en bier staat te zuipen bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:55 schreef rival het volgende:
dat is zoveel malen beter dan een boze vriendin waar je 2 uur mee bezig bent om erachter te komen wat je nu weer fout hebt gedaan (uiteindelijk niks dus)
Je moest gewoon even hè?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik met mn piemel loop te zwaaien ben je zo over je onzekerheid heen.
Ja, nu begrijp ik je. Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik ook zo onzeker kan zijn als jij omschrijft.. Dat mij dus helpt te denken; ik ben niet de enige die zo denkt. Dan heb ik het niet alleen over relaties, maar over alles. Ik heb er nog steeds wel last van (vooral in situaties met nieuwe mensen) maar het relativeren helpt enorm.. Ben ik duidelijker zo?
Ja na al dat serieuze gedoe. Pfff, kzit helemaal vol met seksueel getinte opmerkingen .quote:
hormonen winnen het van de vrouw.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
ongesteld zijn.... ik snap het ook niet
Gooi ze er allemaal uit .. onder een spoiler.. en dan zijn we er weer klaar meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja na al dat serieuze gedoe. Pfff, kzit helemaal vol met seksueel getinte opmerkingen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |