Het komt veul te vroeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Echt niet? Dat verbaast me, ik zit echt te genieten, meer ook zeker dan ik vantevoren had verwacht.
Ik vind het niet te vroeg (maar da's persoonlijk natuurlijk). Als ik aan m'n eigen jeugd terugdenk klopt het helemaal. Toen ik zeg 15 of 16 was had ik was een plaat van tien jaar oud al ancient history, het gaat snel hoor. Langzamerhand ga je decennia kwijtraken als jongerenzender. Twee jaar geleden gestopt met 80's request omdat het gewoon TE oud werd en dat lot is onherroepelijk ook over 8 jaar de 90's request beschoren...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het komt veul te vroeg.
Daarnaast denk ik dat 'een 00's week voor de mensen die van de 80's of 90's week genieten heel anders is. Die hebben de 00's minder intens (qua leeftijd iig) of iig anders meegemaakt dan de 80's of 90's. Voor het jongere gedeelte van de luisteraars kan/zal 't wel leuk zijn, maar voor de *kuch* 'oudere' garde veel minder...
Uhm, nou eigenlijk wel te vroeg toch? De 00's zijn nog niet voorbij, dus hoe kun je dan een terugblik doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
Ik vind het niet te vroeg (maar da's persoonlijk natuurlijk).
Het jaaroverzicht van het nieuws is ook altijd al voor het einde van het jaar. Ik vind die paar maanden op 10 jaar niet zo'n punt. We hadden er zin in om het nu al te doen en niet langer te wachten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, nou eigenlijk wel te vroeg toch? De 00's zijn nog niet voorbij, dus hoe kun je dan een terugblik doen
Je mag uiteraard die mening hebben, maar had dan bv 2000-2005 gedaan, zo voorkom je dat je platen hoort die je de week ervoor ook al hoordequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik vind het niet te vroeg (maar da's persoonlijk natuurlijk). Als ik aan m'n eigen jeugd terugdenk klopt het helemaal. Toen ik zeg 15 of 16 was had ik was een plaat van tien jaar oud al ancient history, het gaat snel hoor. Langzamerhand ga je decennia kwijtraken als jongerenzender. Twee jaar geleden gestopt met 80's request omdat het gewoon TE oud werd en dat lot is onherroepelijk ook over 8 jaar de 90's request beschoren...
Eerlijk is eerlijk: ik had tot vorige week niet verwacht dat deze week me zo zou boeien als zeg de 90's request, maar ik vind het super!
afgerond zijn we ook allemaal 0 jaar oudquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het jaaroverzicht van het nieuws is ook altijd al voor het einde van het jaar. Ik vind die paar maanden op 10 jaar niet zo'n punt. We hadden er zin in om het nu al te doen en niet langer te wachten.
En Arctic Monkeys, Pork & Beans, Just Jack, Nizlopi en alles van Sam's Town van The Killers missen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je mag uiteraard die mening hebben, maar had dan bv 2000-2005 gedaan, zo voorkom je dat je platen hoort die je de week ervoor ook al hoorde
Die van 6 februari was weer geblocktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
zometeen weer DJ Sandstorm
* muisje-eliza hoopt dat er geen liedjes in zitten die van joesoep niet mogen
Draai je die lekker in 2010quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:06 schreef MichielV het volgende:
[..]
En Arctic Monkeys, Pork & Beans, Just Jack, Nizlopi en alles van Sam's Town van The Killers missen?
No fokkin' way
die van gister ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Die van 6 februari was weer geblockt
Ik mis de 80's requestquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Langzamerhand ga je decennia kwijtraken als jongerenzender. Twee jaar geleden gestopt met 80's request omdat het gewoon TE oud werd en dat lot is onherroepelijk ook over 8 jaar de 90's request beschoren...
kan bijna niet wachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
Djurre.....nog ff op je sms...zie je morgenje bril is klaar en zit er mooi uit
![]()
Moet ik nog wat lekkers meenemenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
Djurre.....nog ff op je sms...zie je morgenje bril is klaar en zit er mooi uit
![]()
neehquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet ik nog wat lekkers meenemen
regel wel watquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neehik sta morgen met twee collega's die echte smulpapen zijn en het gewoon op eten voor ik er ooit naar heb kunnen kijken
Ik heb ook het idee dat de DJ's er een beetje aan moeten wennen. Maar het valt mij eerlijk gezegd enorm mee deze 00's request, hoewel ik toch nogal mijn bedenkingen hadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik vind het niet te vroeg (maar da's persoonlijk natuurlijk). Als ik aan m'n eigen jeugd terugdenk klopt het helemaal. Toen ik zeg 15 of 16 was had ik was een plaat van tien jaar oud al ancient history, het gaat snel hoor. Langzamerhand ga je decennia kwijtraken als jongerenzender. Twee jaar geleden gestopt met 80's request omdat het gewoon TE oud werd en dat lot is onherroepelijk ook over 8 jaar de 90's request beschoren...
Eerlijk is eerlijk: ik had tot vorige week niet verwacht dat deze week me zo zou boeien als zeg de 90's request, maar ik vind het super!
dat dusquote:
Ik ben ook jonge luisteraar, maar geef mij ook maar die 90's of 80'squote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het komt veul te vroeg.
Daarnaast denk ik dat 'een 00's week voor de mensen die van de 80's of 90's week genieten heel anders is. Die hebben de 00's minder intens (qua leeftijd iig) of iig anders meegemaakt dan de 80's of 90's. Voor het jongere gedeelte van de luisteraars kan/zal 't wel leuk zijn, maar voor de *kuch* 'oudere' garde veel minder...
Nou, groeten terugquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Voor ik het vergeet... ik moest iedereen de groetjes van Maricha doen
Groetjes terug, mis haarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Jammer Elizaquote:Dear SandstormMix,
Your video, DJSandstorm 3fm 170209, may have content that is owned or licensed by WMG.
No action is required on your part; however, if you are interested in learning how this affects your video, please visit the Content ID Matches section of your account for more information.
Sincerely,
- The YouTube Team
Tunnelvisie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:56 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, je 5 favoriete nummers van de Zeroes uitkiezen en dan met 5x dezelfde artiest komen opdraven... Dat vind ik meer iets voor meisjes van 12 eigenlijk.
tis al bijna niet meer leuk zoquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Anders probeer je DailyMotion of Vimeo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis al bijna niet meer leuk zo![]()
vraag me af voor welke artiest t nu is..
Wel raar trouwens..de video van gister is wel opeens goedgekeurd terwijl ie gister was afgekeurd
ik doe m nu op Zshare ik weet dat ie na n tijdje word verwijderd daar...bij die andere twee die jij noemt niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Anders probeer je DailyMotion of Vimeo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |