Jep, toen ik tegen een stel koters zei dat Rap Das Armas een heul slecht nummer isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je een keer een vuist op je voortanden gehad ofzo?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jep, toen ik tegen een stel koters zei dat Rap Das Armas een heul slecht nummer is
de kleine heeft er de tik van overgehouden dat hij gaat roepenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jep, toen ik tegen een stel koters zei dat Rap Das Armas een heul slecht nummer is
Blijft een mooie versie samen met Bluequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Elton John
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Zo, wat hebben we nou weer aan de telefoon
Inderdaad, vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft een mooie versie samen met Blue
Echt niet? Dat verbaast me, ik zit echt te genieten, meer ook zeker dan ik vantevoren had verwacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben blij als vrijdag de 00's request over is
het is helemaal niet leuk
Ik vind het niet echt leuker dan normaal eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Echt niet? Dat verbaast me, ik zit echt te genieten, meer ook zeker dan ik vantevoren had verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |