quote:
Niet gek dat die jeugd van tegenwoordig niet meer kan spellen.. Jeugdjournaal geeft het voorbeeld.quote:
Ik heb em uitgezet. Ik vind het een verschrikkelijk programma.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef borisz het volgende:
Vreselijk die jingles van het jeugdjournaal.
Ik vind haar altijd zo dom praten alsof ze een chromosoompje mist maar ze heeft blijkbaar een gehoorbeschadiging waardoor ze zichzelf niet goed kan horenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Wat een dom wijf is dat zeg
Heb alleen Veenstra ff gezien, en daarna gelijk uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb em uitgezet. Ik vind het een verschrikkelijk programma.
Vroegah was het niet zo luidruchtigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb em uitgezet. Ik vind het een verschrikkelijk programma.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo dom praten alsof ze een chromosoompje mist maar ze heeft blijkbaar een gehoorbeschadiging waardoor ze zichzelf niet goed kan horen
Dan heb je er een teveel hèquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo dom praten alsof ze een chromosoompje mist maar ze heeft blijkbaar een gehoorbeschadiging waardoor ze zichzelf niet goed kan horen
Ik slaap in een hotel in Valkenburg dus ga braaf met de auto...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Misschien zie ik je nog op station Den Bosch
quote:
Hmja, maar da's meestal niet 't gevalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar als je er eentje mist lijkt het me ook niet helemaal lekker
Heb je een keer een vuist op je voortanden gehad ofzo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik snap 'et niet meer. Jij bent toch Feenstra? Feenstra's Freetvermaak presenteer je toch?
Welkom Veenstra met een V !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef MichielV het volgende:
Hallo! Hier Veenstra met een V!
Jep, toen ik tegen een stel koters zei dat Rap Das Armas een heul slecht nummer isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je een keer een vuist op je voortanden gehad ofzo?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jep, toen ik tegen een stel koters zei dat Rap Das Armas een heul slecht nummer is
de kleine heeft er de tik van overgehouden dat hij gaat roepenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jep, toen ik tegen een stel koters zei dat Rap Das Armas een heul slecht nummer is
Blijft een mooie versie samen met Bluequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Elton John
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Zo, wat hebben we nou weer aan de telefoon
Inderdaad, vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft een mooie versie samen met Blue
Echt niet? Dat verbaast me, ik zit echt te genieten, meer ook zeker dan ik vantevoren had verwacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben blij als vrijdag de 00's request over is
het is helemaal niet leuk
Ik vind het niet echt leuker dan normaal eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Echt niet? Dat verbaast me, ik zit echt te genieten, meer ook zeker dan ik vantevoren had verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |