Het Nederlands luchtvaart & ruimtevaartslab in Marknesse er is nog een vestiging in Amsterdam.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
sterf eens een keer keihard met die kankerlapo van je
FRUSTRATIE?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
sterf eens een keer keihard met die kankerlapo van je
Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat NG daar heel veel vanaf weet.
huh?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat NG daar heel veel vanaf weet.
Okay dit is een photoshopquote:
Dat kan niet want die bestaat heul nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die rijdt ook in Putten rond
Je woont in Limburg? Iedereen heeft vakantie mên. Dan ga je toch niet treinen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga zo echt midden in de spits met de trein. Hoe heerlijk.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay dit is een photoshop(daar kwam ik later pas achter
)
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een toffe concept auto
de niet photoshop versiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat kan niet want die bestaat heul niet
Dat heb ik nou gemistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie je anders nog niet, alleen maor tekst mên.
Ik doe nog geen WO.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[SC] WO Rechten #31 - waar blijven die punten?
Hoezo deze is toch mooi?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden van de mustang af moeten blijven.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga douchen mensen, wie wilt er mee
xxxx
Toeval? Ik denk het nietquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo deze is toch mooi?
[ afbeelding ]
Vertel!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kom in de hemel, ik heb vorige week een goede daad verricht.
Ik zat als enige in een coupe, en toen ik naar de deur liep zag ik een handtas liggen. Ik dacht nog "OH NOES, EEN BOM!1!w!@e"quote:
Ik ben echt trots op je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zat als enige in een coupe, en toen ik naar de deur liep zag ik een handtas liggen. Ik dacht nog "OH NOES, EEN BOM!1!w!@e"
Maar dom als ik was opende ik de handtas en die zat vol met spullen van een vrouwpersoon mên.![]()
En aangezien ik al 3 perronnetjes alleen in die coupe zat ben ik naar de meneer met het fluitje gegaan en heb ik de tas gegeven en gezegd dat ik 'm gevonden had.
Dat zit behoorlijk vervelend, Je kijkt continu irritant boven het raam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |