Uhm, het punt is dat ik de beschrijving van de huidige en gewenste situatie vereist is. Dat ik de gewenste situatie niet zal meemaken hoe deze uiteindelijk is, is nog maar de vraag. Daar maak ik me op dit moment ook niet druk om..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
workin' on it..
Sowieso moet je het huidige en gewenste situatie lozen in je onderzoeksvraag. Waarschijnlijk ga jij de gewenste situatie nooit meemaken..
Hoe kan interne training bijdragen aan het verbeteren (of efficiënter maken) van een administratieve organisatie.
Beschrijving huidige en gewenste situaties zijn uitermate geschikt voor deelvragen. Uit deze analyses trek je weer je conclusies.. en daarmee beantwoord je de vraag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uhm, het punt is dat ik de beschrijving van de huidige en gewenste situatie vereist is. Dat ik de gewenste situatie niet zal meemaken hoe deze uiteindelijk is, is nog maar de vraag. Daar maak ik me op dit moment ook niet druk om..
"hoe wil jij je eitje morgenochtend? gebakken of bevrucht?"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Tja.. toegegeven.. "wat voor kleur tractor heb jij?" of "Kom je hier vaker?"
Qua originaliteit wint het oosten dan wel
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Tja.. toegegeven.. "wat voor kleur tractor heb jij?" of "Kom je hier vaker?"
Qua originaliteit wint het oosten dan wel
Ik wilde hem gekooktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
"hoe wil jij je eitje morgenochtend? gebakken of bevrucht?"
Gevuldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
"hoe wil jij je eitje morgenochtend? gebakken of bevrucht?"
Maar via de mail kan ik hem nog niet opetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Per koerier.. ja, of via email ofzo
Ik wou zeggen dat je er eentje kan komen halen, dan heb ik nog wel de tijd om een goeie doos te bestellen
Ga in de weekenden terugquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Daarom verhuis je zeker naar het westen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef jna het volgende:
Ik ben voor de maatschappij maar tegen jou moet ik helaas nee zeggen Piles
Jij hebt 'm al eens gezienquote:
Die klinkt ook enigszins dubbelzinnigquote:
Moet ik er ook een cursus origami bij doen dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar via de mail kan ik hem nog niet opeten
Geen dubbele, wel extra breedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh rood, mooie kleur![]()
Dubbele banden?
Dus dan krijg je iets als:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beschrijving huidige en gewenste situaties zijn uitermate geschikt voor deelvragen. Uit deze analyses trek je weer je conclusies.. en daarmee beantwoord je de vraag.
Beetje wel hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die klinkt ook enigszins dubbelzinnig
Ja maar het klonk zo leukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Waar gaat het over eigenlijk?
[..]
Jij hebt 'm al eens gezien![]()
Dat jij met je rode tractor echt populair zou zijn op de zwarte crossquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Waar gaat het over eigenlijk?
[..]
Jij hebt 'm al eens gezien![]()
Dat klinkt wel aardigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus dan krijg je iets als:
Waar bevind *bedrijf* zich momenteel op het gebied van de administratieve organisatie en wat kan de interne opleiding betekenen voor het management van de verschillende kassen.
?
* Nico Roosvice multivit toeschuiftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
Godverdekut, heb ik me zo uit zitten sloven op die stomme breakevengrafiek, ben ik vergeten dat bij minder dan 85 cliënten de kosten vast zijn en bij meer dan 85 de kosten variabel..Nou kan ik dus wéér aan de gang en ik had al een toelichting getypt
Ik woon dus echt aan de verkeerde kant van het landquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dat jij met je rode tractor echt populair zou zijn op de zwarte cross
Kun je wel bij mij overnachten hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik woon dus echt aan de verkeerde kant van het land![]()
Ik heb niet gezegd bij wie je populair zou zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik woon dus echt aan de verkeerde kant van het land![]()
quote:
Haquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef jna het volgende:
Ik heb niet gezegd bij wie je populair zou zijn
daar gaat jna's egoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kun je wel bij mij overnachten hoor
Lekker papiervretenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die klinkt ook enigszins dubbelzinnig
[..]
Moet ik er ook een cursus origami bij doen dan?
Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
* Nico Roosvice multivit toeschuift
komt wel goed, schatje
Sletquote:
Piles gaat met z'n tractor dus die is er waarschijnlijk een week laterquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gezellig samen met Piles op het logeerbed
Is er geen hotel bij jou in de buurt voor Bootje?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat? ik heb jou toch niet uitgenodigd
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:04 schreef Milou__ het volgende:
Mits jullie het onderling goed vinden
Probleem opgelostquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:05 schreef jna het volgende:
Piles gaat met z'n tractor dus die is er waarschijnlijk een week later
Bedankt hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Amsterdam is zo ver fietsen
[..]
Daarom juistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat? ik heb jou toch niet uitgenodigd
ja zoiets jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus dan krijg je iets als:
Waar bevind *bedrijf* zich momenteel op het gebied van de administratieve organisatie en wat kan de interne opleiding betekenen voor het management van de verschillende kassen.
?
oohquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bedankt heHad ik me al helemaal verheugd op een bonbonnetje!!
en met je vriend?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mits jullie het onderling goed vinden
door het niet noemen van het bedrijf.. maak je het meteen een stuk breder.. specifiek dingen kan je beter gebruiken voor de deelvragen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe klinkt deze:
Waar bevind de administratieve organisatie van *bedrijf* zich momenteel, waar wil de AO van *bedrijf* staan over X jaar en wat kan de interne opleiding betekenen voor het management van de verschillende kassen.
Heb hem inmiddels weer aangepast. Hoe vindt je de nieuwe versie?quote:
Was dit hetzelfde topic als waar een paar dagen geleden een politieke discussie was?quote:
Dus nog ff goed schrobben en nieuwe luchtverfrissers ophangen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef Californium het volgende:
Ik krijg snuffelstagiaires op bezoek.... 6 stuks![]()
Het klinkt misschien goed, maar ik zou het zo niet schrijven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe klinkt deze:
Waar bevind de administratieve organisatie van *bedrijf* zich momenteel, waar wil de AO van *bedrijf* staan over X jaar en wat kan de interne opleiding betekenen voor het management van de verschillende kassen.
Ja, daar heb ik me ook bewust buiten gehoudenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Was dit hetzelfde topic als waar een paar dagen geleden een politieke discussie was?
Ik niet. Hoewel ik me zojuist bedacht dat het handig zou zijn om zulke dingen wel eens te bezoeken nu ik bijna afstudeer en de werkloosheid gaat oplopen tot 9%. Maar nee, die sla ik even lekker over.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:11 schreef PieterBas het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Nobiles Career Event op 27 en 28ste?
We zijn nu een algemene scquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:11 schreef Californium het volgende:
ik denk...ik post eens wat stagegerelateerd materiaal
Is dit beter? Puur de bedrijfsnaam verwijderd.quote:Waar bevind de administratieve organisatie zich momenteel, waar wil de AO staan over X jaar en wat kan de interne opleiding betekenen voor het management van de verschillende kassen.
Ik ben in november geweest.. vergeleken met november staan er een stuk minder interessante bedrijven..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet. Hoewel ik me zojuist bedacht dat het handig zou zijn om zulke dingen wel eens te bezoeken nu ik bijna afstudeer en de werkloosheid gaat oplopen tot 9%. Maar nee, die sla ik even lekker over.
Check!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik me ook bewust buiten gehouden
Bonbonnetjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oohhoe kan ik het goedmaken?
Ik ben altijd te porren voor een goede, volwassen discussie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik me ook bewust buiten gehouden
Nee, er ontbreekt nog steeds een letter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is dit beter? Puur de bedrijfsnaam verwijderd.
Niet heel erg interessant inderdaad wat er staat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben in november geweest.. vergeleken met november staan er een stuk minder interessante bedrijven..
uhm..nee..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is dit beter? Puur de bedrijfsnaam verwijderd.
Ik moet dat ook hoor. De huidige positie waaruit het probleem ontstaat, op grond van de probleemstelling en literatuur komen naar een gewenste positie en vervolgens de veranderingen implementeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm..nee..
Ik snap niet waarom je de huidige en gewenste situatie moet belichten in je onderzoeksvraag (:?).. is dat de vraag van school? of van het bedrijf?
ik word kapot gespamd...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, er ontbreekt nog steeds een letter.
[..]
Niet heel erg interessant inderdaad wat er staat.
Ik krijg ook continu troep over dergelijke evenementen. Heel vervelend en de neiging om er eens te gaan kijken wordt met elke mail/brief/andere reclame weer minder.quote:
Waar bevindt de administratieve organisatie zich momenteel, waar wil deze over X jaar staan en wat kan de interne opleiding betekenen voor het management van de verschillende kassen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, er ontbreekt nog steeds een letter.
Laatste keer dat ik em deed bij BNN had ik 135-ish. Ben benieuwd of ik momenteel ook zo hoog zou scoren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:17 schreef Yesse het volgende:
Damn. Net weer (voor de lol) een IQ test gedaan, ging op tijd waardoor ik dacht het beste kans te hebben als ik rekenvragen gewoon gokte. (moet daar altijd 3 minuten over na denkenen had er maar 9) maar uiteindelijk heb ik een IQ van 108.. Wel stom eigenlijk want dat zou dan betekenen dat ik of enorm goed heb gegokt, of met mn analogieën en andere 'begrijp' vragen heel goed was..
Is er nou nergens een IQ test die je op verschillende delen apart test? (waar je niet voor hoeft te betalen)
Die van bnn klopte toch niet? was door een fout te hoog uitgevallen bij iedereenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik em deed bij BNN had ik 135-ish. Ben benieuwd of ik momenteel ook zo hoog zou scoren.
Verder raad ik je de QQ-test aan. Daar haalde ik 113. Deze meet 7 verschillende dingen, waaronder ruimtelijk inzicht (hoewel vrouwen erin schijnen te falen had ik er ook last van) en taal etc.
http://qq.quest.nl/
Verzoek van het bedrijf. Ik moet het sowieso onderzoeken, maar wat moet je dan in de probleemstelling doen..? Ik bedoel... Het líjkt mij redelijk ok. Feedback is altijd welkomquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm..nee..
Ik snap niet waarom je de huidige en gewenste situatie moet belichten in je onderzoeksvraag (:?).. is dat de vraag van school? of van het bedrijf?
Ja, scoretabel klopte nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Die van bnn klopte toch niet? was door een fout te hoog uitgevallen bij iedereen
Klopt, maar ik heb het over een paar jaar geleden..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Die van bnn klopte toch niet? was door een fout te hoog uitgevallen bij iedereen
precies.. twee keer is voldoende.. niet 20 keer...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik krijg ook continu troep over dergelijke evenementen. Heel vervelend en de neiging om er eens te gaan kijken wordt met elke mail/brief/andere reclame weer minder.
Ik ben nog niet dement.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
precies.. twee een keer is voldoende.. niet 20 keer...
Nee, dat hoeft niet.. Ik heb het namelijk ook niet gedaan... terwijl de huidige en gewenste situatie wel uitgebreid behandeld worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verzoek van het bedrijf. Ik moet het sowieso onderzoeken, maar wat moet je dan in de probleemstelling doen..? Ik bedoel... Het líjkt mij redelijk ok. Feedback is altijd welkom
Maak eens een mooie dan..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.. Ik heb het namelijk ook niet gedaan... terwijl de huidige en gewenste situatie wel uitgebreid behandeld worden.
Handigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik em deed bij BNN had ik 135-ish. Ben benieuwd of ik momenteel ook zo hoog zou scoren.
Verder raad ik je de QQ-test aan. Daar haalde ik 113. Deze meet 7 verschillende dingen, waaronder ruimtelijk inzicht (hoewel vrouwen erin schijnen te falen had ik er ook last van) en taal etc.
http://qq.quest.nl/
si..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef PieterBas het volgende:
Is dit je opzet
Waar bevindt de administratieve organisatie zich momenteel, waar wil deze over X jaar staan en wat kan de interne opleiding betekenen voor het management van de verschillende kassen.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja wel goed, nog 3 kwartier![]()
Met jou?
Interne opleiding voor wie? de medewerkers van je afstudeerstage.. of de medewerkers/management van de kassenquote:
Ik heb redelijk korte dagen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is mooiben je ook vroeg klaar.
Jaa best welerg goed![]()
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb redelijk korte dagen.
Van half tien tot half vijf.
Heb je goed voor elkaar danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb redelijk korte dagen.
Van half tien tot half vijf.
Drukke boel!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
nou! the big boss vind het geen probleem dat er 6 studenten een dagje op bezoek komen... dat wordt nog wat![]()
De interne opleiding is voor de (assistent) bedrijfsleiders van de kassen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Interne opleiding voor wie? de medewerkers van je afstudeerstage.. of de medewerkers/management van de kassen
Je bent pas echt een baas als je bij z'n management/impresario gaat werkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
heuj net de hand geschud met Peter Faber
Opus One?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
Je bent pas echt een baas als je bij z'n management/impresario gaat werken
Ja die wel, andere dingen nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij staat hier met de musical De Man van la Mancha, en die is van Opus One
Die hebben wij niet in ons programma.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:59 schreef jna het volgende:
ja
tot wanneer werk je daar eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die hebben wij niet in ons programma.
Waar bevindt de administratieve organisatie zich momenteel, waar wil deze over X jaar staan en wat kan de interne opleiding betekenen voor het management van de verschillende kassen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De interne opleiding is voor de (assistent) bedrijfsleiders van de kassen.
Daarom zit ik er ook al dagen mee te kuttenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar bevindt de administratieve organisatie zich momenteel, waar wil deze over X jaar staan en wat kan de interne opleiding betekenen voor het management van de verschillende kassen.
Hoe kan door middel van het geven interne opleidingen zorgen voor een verbetering van het management van de verschillende kassen.
Sorry, kan er 1-2-3 ook niet zo is moois van maken.
Do I?quote:
Nou! ik klikte op je naam en toen zag ik het staan!quote:
Ik ga ook niet, maar ik TVP hem, omdat het kanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou! ik klikte op je naam en toen zag ik het staan!een meet
waar ongeveer niemand meer komt van vroegah, beetje saai dus
Ik gebruik altijd de regels die de hogeschool heeft opgesteld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef Yesse het volgende:
Wat is de beste manier van een literatuurlijst, ik vind die dingen altijd onhandig
Wat is de wereld toch klein hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien hebben we dan nog zakelijk contact
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad.
Ik ga maar eens douchen en langzaam klaarmaken voor school
HRO en dingen opstellenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de regels die de hogeschool heeft opgesteld.
hehe okquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga ook niet, maar ik TVP hem, omdat het kan![]()
True, dat is wel tofquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
hehe okals ze nou met de "oude" groep zouden doen. dat zal wel leuk zijn
Ja maar dan mis ik er nog een hoop voordat ik mee gaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, dat is wel tofVolgens mij komen van de oude garde Vladi, Fjets, Nijn, Lis en Bart misschien
Het is ook niet echt niveau hoor, wat er rondpostquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar dan mis ik er nog een hoop voordat ik mee gaanik zat ook is ff te kijken en 80% kende ik niet meer die in pub posten
ik word oud
whehe okquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook niet echt niveau hoor, wat er rondpostHet emogehalte stijgt de pan uit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:43 schreef Yesse het volgende:
Ik heb nu het volgende, mensen nog kritiek / tips?
Baker, Wayne (2001) Netwerken; Over het waarderen, opbouwen en gebruiken van sociaal, Uitgeverij Nieuwezijds, Amsterdam.
Mwaquote:
sterkte nog even dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef Daph_ het volgende:
Bijna klaar voor vandaag.. Ik kan het ook thuis doen maar ik weet van mezelf dat ik dat niet doe en dat ik dan doodleuk Mahjongg ga zitten spelen![]()
Nog eventjes dus..
Welthuis trouwens
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. jullie hebben er natuurlijk ook 1
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef Puala het volgende:
Welke heb jij dan?![]()
En wij hebben nog wel 2 kleinere, maar geen idee welk merk/type
Oldschoolquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar wij gebruiken 'm alleen om gras te maaien, verder niks
Sexy joh, dan ben je wel echt op en top boerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
In dat ding van jullie niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Sexy joh, dan ben je wel echt op en top boer
Wat een koningsdingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Jammer dat het geen zomer is, kon ik nog eens een filmpje makenquote:
Niet bewustquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat het geen zomer is, kon ik nog eens een filmpje maken
En je had 'm al eens gezien toch?
Valt me tegen van jequote:
Uhh, jajaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:43 schreef Puala het volgende:
Ow Piles, we hebben ook nog een carrero 4300 of iets
Ik weet hoe hij er uit ziet, ik moest het ook echt eerst navragen voor ik wist wat het voor een ding wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt me tegen van je![]()
[..]
Uhh, jajaHet is niet zo dat ik er in thuis ben hè
Helaas heeft Lily Allen nou niet het kontje voor een hotpants..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
ik moest aan bootje denken toen ik de titel las![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)n_egoisten_in_b.html
Kvind het wel meevallenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Helaas heeft Lily Allen nou niet het kontje voor een hotpants..
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt me tegen van je![]()
[..]
Uhh, jajaHet is niet zo dat ik er in thuis ben hè
uhm.. sex met een lesbische tweeling.. ik weet niet of ik hier "quote:
Het staat in dat kutkrantje, dus bij voorbaat alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. sex met een lesbische tweeling.. ik weet niet of ik hier "![]()
![]()
![]()
![]()
" of
![]()
op moet zeggen.
Lilly allen is tofquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. sex met een lesbische tweeling.. ik weet niet of ik hier "![]()
![]()
![]()
![]()
" of
![]()
op moet zeggen.
Vaak maak ik alleen de puzzels in de krant...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het staat in dat kutkrantje, dus bij voorbaat al.
?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:10 schreef Psychonikeo het volgende:
Die grote foto's zijn vervelend mobiel
Dat het lang duurt om die pagina te laden als ik via mijn mobieltje probeer te fokken en de verbinding is traagquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat het lang duurt om die pagina te laden als ik via mijn mobieltje probeer te fokken en de verbinding is traag
Kom je een keer meerijden?quote:
quote:
Ja, leukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom je een keer meerijden?![]()
Als je ja antwoord moet ik er eens op leren rijden
Ik zei: "Kom je..."quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, leuk
Haal me maar een keer op
Misschien kom ik ook nog wel een keertjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zei: "Kom je..."![]()
Je zou sowieso nog een keer langskomen hier
Ja?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien kom ik ook nog wel een keertje
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha fout!
Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
Ik was te lui om te zwaaien, sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef jslavenburg het volgende:
Hey ik zwaai, niemand zwaait terug
Sorry, het een een slow chatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef jslavenburg het volgende:
Waarom reageren jullie niet?
Nouwja zegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef Piles het volgende:
Tering, je lijkt Cali wel
[..]Spannend
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:00 schreef Milou__ het volgende:
Dat ik op cali lijk![]()
Maar misschien komt er ooit een dag dat we elkaar zien
Ja, dat dusquote:
Dat ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Me aan het ergeren aan het gespam van jou
Omdat er toegevoegde waarde aan mijn posts zit?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij een paar smiley-posts is dat zeikwijf van een GM hier gelijk, maar nu zie je 'm niet
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Omdat er toegevoegde waarde aan mijn posts zit?
Zeker even naar de toiletquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij een paar smiley-posts is dat zeikwijf van een GM hier gelijk, maar nu zie je 'm niet
Of je er trots op moet zijn is een 2e.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:04 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ben in mijn eentje sneller dan 5 van jullie samen
Kloptquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of je er trots op moet zijn is een 2e.
Jullie wilden dat ik sneller reageerde, zie hierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of je er trots op moet zijn is een 2e.
Dat waren allemaal kwaliteitspostquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:06 schreef jslavenburg het volgende:
Ach, zolang ik niet boven de 4000 posts van Piles komt, blifjt hij de spamhoer der SC's![]()
Aan piles posts kun jij toch niet tippenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:06 schreef jslavenburg het volgende:
Ach, zolang ik niet boven de 4000 posts van Piles komt, blifjt hij de spamhoer der SC's![]()
Ik bedoelde in 1 maandquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat waren allemaal kwaliteitspostEn het zijn er 18.000
Hoef ik ook niet, kan mijn tijd beter gebruiken, behalve nuquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aan piles posts kun jij toch niet tippen
Een betere tijdsbesteding dan Milou kan ik niet bedenken hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet, kan mijn tijd beter gebruiken, behalve nu
Of een trafo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:08 schreef Yesse het volgende:
PIli kan geen hoer zijn, alleen een gigolo.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Een betere tijdsbesteding dan Milou kan ik niet bedenken hoor![]()
![]()
Wat goedkoop![]()
Nee, kan mn tijd wel beter gebruiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:09 schreef jslavenburg het volgende:
Iemand van jullie die Ogame speelt?
Ja, Piles is een transformator.quote:
Maak er dan een transformer vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, Piles is een transformator.
Wij kunnen onze tijd zeker beter gebruikenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef Milou__ het volgende:
Nee, kan mn tijd wel beter gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, Piles is een transformator.
Ja, door hier rond te hangen zeker en je tijd te verkloten??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, kan mn tijd wel beter gebruiken.
Meer details zijn niet nodigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga mijn tijd ook maar eens nuttig gebruiken door me te scheren. Het schijnt weer nodig te zijn
Ooh, waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:13 schreef Puala het volgende:
dat heb ik gedaan, ondanks dat ik druk ben
Houden zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:![]()
[..]
dan geef ik die ook niet
Niet bepaald de moeite, me dunkt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb tijd over, als je even terugleest
Nee hoor. Heb bezoek hier. Maar die zit tv te kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja, door hier rond te hangen zeker en je tijd te verkloten??
nog ff wachten. Over een kwartiertje ben ik weer terugquote:
had ik zin inquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh, waarom vraag je het dan?
Gezelligquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb bezoek hier. Maar die zit tv te kijken
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb bezoek hier. Maar die zit tv te kijken
Foooooooooooooooooooootoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog ff wachten. Over een kwartiertje ben ik weer terug
Is dat waar jouw vriendin trots op moet zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |