quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Ging eens kijken of ik het nog niet verleerd ben na al die jarenquote:
Beter lezen ouwe: Mercedes 300TE-24quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:11 schreef PeuRac het volgende:
Pfff, jij rijdt zeker nog steeds in die Volvo Mondeo?
Because I love itquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:36 schreef PeuRac het volgende:
hoezo zo'n oude bak dan? Gaat t niet zo goed met de zaak?
Wel gave wagen.
Volgens mij heb ik die nog wel ergens, hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Because I love it
En hij is uit 1992 dus zoooo oud is ie nou ook weer niet.
En heb de hele (Mercedes Dealer) historie, zelfs de lamjes werden door de garage vervangen.
En met een paar leuke heldere koplampen met xenon, de 5 traps automaat, half automatische airco, lederen sportzooi is het prima te doen in die auto
Iemand trouwens nog het filmpje van de meeting paar jaar terug waar we o.a. naar de Chinees in Zevenaar (?) gingen waar ook_gek een mooi optreden gaf "9,50?! Krijg je die hele fles erbij dan?!"?
Nostalgische zooi...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog wel ergens, hoezo?
Gaarne.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:43 schreef PeuRac het volgende:
Oei, dat is balen. Wil je em hebben? Kan em wel opzoeken en kijken of ik em ergens online kan gooien.
Hoe gaat het verder met de business en het meisje?
Vergeet de Ducttape en tie-wraps niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Lada sleutelwerk: alles past met een hamer en zaag?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Lada sleutelwerk: alles past met een hamer en zaag sikkel?
Daar was die buis serieus eerst mee gerepareerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Vergeet de Ducttape en tie-wraps niet.
"Looohts of spit and duct tape" zoals ze in Madagascar II zeggen...quote:
En anders regelen Mike en Edd het welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
"Looohts of spit and duct tape" zoals ze in Madagascar II zeggen...
huh watquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef Ballebek het volgende:
Iemand trouwens nog het filmpje van de meeting paar jaar terug waar we o.a. naar de Chinees in Zevenaar (?) gingen waar ook_gek een mooi optreden gaf "9,50?! Krijg je die hele fles erbij dan?!"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |