abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 februari 2009 @ 14:38:43 #201
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_66340312
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon Wilders stemmen zoals je best zou willen en tegen je allochtone vriendjes zeggen dat je GL hebt gestemd. Best veel lieden die dat zo doen volgens mij.
Zou best kunnen, maar ik zou het nogal vreemd vinden als een PVV stemmer allochtone vriendjes heeft die hij tevriend wil houden. Ach ik stem niet op Wilders, maar ga wel vaak genoeg met mijn allochtone vriendjes in discussie over Wilders En dan natuurlijk een beetje advocaat van de duivel spelen, omdat zij vaak ook overdrijven
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 22 februari 2009 @ 14:38:59 #202
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_66340321
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat weet ik allemaal niet precies, maar ik me er wel wat bij voorstellen. Die lui doen het gewoon massaal met hun eigen neven en nichten, dat zijn ze zo gewend en hier levert het ook nog eens een extragratis verblijfsvergunning voor zo'n familielid op. Daar komen echt geen normale kinderen uit, en door die kinderen het ook weer met elkaar te laten doen wordt het probleem steeds erger. En dat een mongool de maatschappij veel geld kost hoef ik jou toch niet voor te rekenen?
dat laatste weet ik ook wel. Het gaat mij erom dat de redenering wel heel hip wordt verteld. Maar zonder dat er inzichtelijk is hoe vaak ze het met elkaar doen en hoe vaak er een awbz kind uitkomt en wat voor invloed dit heeft op het totaal bedrag vind ik het een beetje populistisch om het als kritiek punt tegen de awbz in te zetten. Hoe kan je dit aanmerken als kritiek als je de omvang en de schade niet eens weet? Beetje goedkoop imo.
er kom massaal kritiek omdat er geen transparantie zou zijn op de kosten in de AWBZ, maar zelf levert men net zo ontransparant kritiek op een groep mensen. Beetje hypocriet imo.
quote:
[..]

Ik ken anders hele families die aan de ADHD-pillen zitten, allemaal uit de AWBZ. Dat Ritalin schijnt als een soort coke te werken, wat voor veel mensen toch wel interessant is.
in 99,5% van de gevallen wordt Ritalin door de volksverzekeringswet betaald, geen awbz.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_66340962
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:38 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Zou best kunnen, maar ik zou het nogal vreemd vinden als een PVV stemmer allochtone vriendjes heeft die hij tevriend wil houden. Ach ik stem niet op Wilders, maar ga wel vaak genoeg met mijn allochtone vriendjes in discussie over Wilders En dan natuurlijk een beetje advocaat van de duivel spelen, omdat zij vaak ook overdrijven
Waarom? PVV-stemmers zijn volgens jou alleen maar mensen die in dorpen wonen waar nauwelijks allochtonen te bekennen zijn?

Van de week heeft mijn niet-Westerse vrouw een stemtest gedaan. Die kwam op Wilders uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')