Ik ben overtuigd van mijn negeertechniekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben overtuigd van de kracht van mijn geest en overtuiging.
Mij?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]sure
*zucht* ado ik heb je zoooooooooo gemist, ben blij je weer even te 'zien' ik hield het bijna niet meer
Mn ballen zijn weer wat groterquote:
Overtuigd mij des te meer hoe erg je me gaat willen. Je weet het alleen nog nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van mijn negeertechnieken
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
Nou zeg, normaal staat er een heel welkoms-comité klaar
Waar is die vandaag?
Dat klopt, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overtuigd mij des te meer hoe erg je me gaat willen. Je weet het alleen nog niet. Waar kwam je ookal weer vandaan?
Hoooooiiiiii!quote:
was ik niet overtuigend genoeg?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
*druipt af met de staart tussen de benen...*
Ik denk dat dat inderdaad was waar ze op doelde, je hebt mijn dag in elk geval goed gemaakt hiermeequote:
Aja kwam jij niet uit kudelstaart.. Pfff naja dan neem ik je wel mee naar de stad, in dat gat heb ik niet veel te zoekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb geen idee.
Omgeving Aalsmeer.
Nou, dat slaan vind ik niet zo lief!quote:
Hooooiquote:
jouw dag is ook makkelijk goed te maken dan zegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad was waar ze op doelde, je hebt mijn dag in elk geval goed gemaakt hiermee
Haha, klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja kwam jij niet uit kudelstaart.. Pfff naja dan neem ik je wel mee naar de stad, in dat gat heb ik niet veel te zoeken.
Lief dat je zo meeleeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hebt mijn dag in elk geval goed gemaakt hiermee
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:38 schreef Thrar het volgende:
[..]
jouw dag is ook makkelijk goed te maken dan zeg![]()
quote:
quote:
quote:
We kunnen het eens proberen... Gewoon ff danquote:
Scharen kan ook hoor.quote:
.....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We kunnen het eens proberen... Gewoon ff dan
Het blijven stomme plaatjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze leek me nog wel te doen
of liever zo: [ afbeelding ]
je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef Strangler het volgende:
Alles goed met iedereen hier? Ik ben lang niet op Fok! geweest, laatste keer was afgelopen zomer.
Tsja... Soms moet je je grenzen verleggenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef Thrar het volgende:
[..]
.....
* Thrar probeert dat beeld uit z'n hoofd te krijgen
Ik vind het maar een maf gezichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze leek me nog wel te doen
of liever zo: [ afbeelding ]
vragen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef Thrar het volgende:
[..]
welkom!
(de vragen laat ik aan m'n collega's over)
kloontjes vraag ik nietsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef Thrar het volgende:
[..]
welkom!
(de vragen laat ik aan m'n collega's over)
??quote:
O, al langquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoelang je al single bent en nog veel meer. Maar je hebt geluk ik kan ze even niet verzinnen.
Maten, voorkeuren, leeftijd en staat van geilheid...quote:
en mogen wij weten wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind je??
btw ik zit al de hele ochtens smachtend ergens op te w88
Kom je al langer op Fok!?quote:
Begin maar met kloon van wie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Maten, voorkeuren, leeftijd en staat van geilheid...
Geen dank, desperaat manvolk wat de ballem niet heeft het zelf te vragen.
Kloon van wie?quote:
Dat ga ik toch niet vertellen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Maten, voorkeuren, leeftijd en staat van geilheid...
quote:
Het is een manquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geen dank, desperaat manvolk wat de ballem niet heeft het zelf te vragen.
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef Yelena het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet vertellen?
Wat een stomme vragen
goeie!quote:
Cue?quote:
Heb je je pm nog niet gelezen dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind je??
btw ik zit al de hele ochtens smachtend ergens op te w88
Hoiquote:
Sorry kwaak maar ik spreek geen russisch wat staat daar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
goeie!
"Вы человека или клонированного"
daar gaat Yelena je wel antwoord op gevenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry kwaak maar ik spreek geen russisch wat staat daar?
Duidelijk: Van wie ben je de kloonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry kwaak maar ik spreek geen russisch wat staat daar?
* Thrar zet een kopje thee voor cgquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
*zieke meldt*
Of ziek, dat word ik vast nog wel. Maar ik heb m'n boeken, nu ze nog lezen
Oke.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar gaat Yelena je wel antwoord op geven
Beterschapquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
*zieke meldt*
Of ziek, dat word ik vast nog wel. Maar ik heb m'n boeken, nu ze nog lezen
Dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:03 schreef Thrar het volgende:
[..]
* Thrar zet een kopje thee voor cg![]()
beterschap!
Ik heb er wel eenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zou je een kloon aanmaken?
Ik snap het nut er niet van.
Dat ze een kloon is. Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar gaat Yelena je wel antwoord op geven
sex!?!?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en mogen wij weten wat?
Ik zit ook te wachten op iets, maar dat duurt nog wel even gok ik zo
Hello Kittyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
A en K krijgen een heel mooie Hello Kitty knuffel
Het antwoord en de vraag in 1?quote:
Jij bent ook een kloonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:05 schreef Strangler het volgende:
[..]
Dat ze een kloon is. Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.
Heb een keer een geil meisje als kloon gehad. Geweldig topic.quote:
Waarom? Schaam je ergens voor dat je daarom een kloon hebt? Ik snap het nut van een kloon namelijk niet.quote:
Ik ben ook een kloon!... een pipo de kloon zelfs!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zou je een kloon aanmaken?
Ik snap het nut er niet van.
Was in een kleine ballen periode zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb een keer een geil meisje als kloon gehad. Geweldig topic.
Dit was een kloon die vanalles vertelde waar ik idd moeite mee had.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Schaam je ergens voor dat je daarom een kloon hebt? Ik snap het nut van een kloon namelijk niet.
gisteren dus!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Was in een kleine ballen periode zeker?
In Japan hebben ze zelfs een Hello Kitty ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo lief
K heeft zelfs een Hello Kitty fiets
Oke. Dat snap ik. Maar ik zou zoiets nooit doen. Ik heb geen kloon nodig. Iedereen mag wat ik op Fok! vertel weten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit was een kloon die vanalles vertelde waar ik idd moeite mee had.
Dingen die mensen niet van JB hoefden te weten op dat moment, nu boeit t me niet meer zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |