kloontjes vraag ik nietsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef Thrar het volgende:
[..]
welkom!
(de vragen laat ik aan m'n collega's over)
??quote:
O, al langquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoelang je al single bent en nog veel meer. Maar je hebt geluk ik kan ze even niet verzinnen.
Maten, voorkeuren, leeftijd en staat van geilheid...quote:
en mogen wij weten wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind je??
btw ik zit al de hele ochtens smachtend ergens op te w88
Kom je al langer op Fok!?quote:
Begin maar met kloon van wie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Maten, voorkeuren, leeftijd en staat van geilheid...
Geen dank, desperaat manvolk wat de ballem niet heeft het zelf te vragen.
Kloon van wie?quote:
Dat ga ik toch niet vertellen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Maten, voorkeuren, leeftijd en staat van geilheid...
quote:
Het is een manquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geen dank, desperaat manvolk wat de ballem niet heeft het zelf te vragen.
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef Yelena het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet vertellen?
Wat een stomme vragen
goeie!quote:
Cue?quote:
Heb je je pm nog niet gelezen dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind je??
btw ik zit al de hele ochtens smachtend ergens op te w88
Hoiquote:
Sorry kwaak maar ik spreek geen russisch wat staat daar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
goeie!
"Вы человека или клонированного"
daar gaat Yelena je wel antwoord op gevenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry kwaak maar ik spreek geen russisch wat staat daar?
Duidelijk: Van wie ben je de kloonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry kwaak maar ik spreek geen russisch wat staat daar?
* Thrar zet een kopje thee voor cgquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
*zieke meldt*
Of ziek, dat word ik vast nog wel. Maar ik heb m'n boeken, nu ze nog lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |