carebearquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
Maar ik ben een ubersherlock..vraag maar aan p00p, en nu weet ik jullie achternamen etc dus
ik gaaaa....iets doen...wat weet ik nog nie
waarom nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg madz, waarom staat er :fitness tussen je naam ?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
Maar ik ben een ubersherlock..vraag maar aan p00p, en nu weet ik jullie achternamen etc dus
ik gaaaa....iets doen...wat weet ik nog nie
Maar hoor dubbel zo bang te zijn jij...quote:
Maar hij was voor iemand anders bedoeltquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
spoiler 3![]()
ik moest hardop lachen
WHAHAHquote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik had dat achtergrondje toch weggehaald
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar hoor dubbel zo bang te zijn jij...jij hebt het hardop genoemd!
JIj bent de duivel. Ik kom je kastijden! En daarna gooi ik je op het vuur!
Ofzo...
Kastijden doe je alleen bij jezelf he?
5 euriquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef Friday12 het volgende:
[GRTDOJW #684] Waar we eindelijk weten waar debbie werkt:bij.... jah? waar? ??? debs zeg eenz
je had het me toch vergeven ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar hoor dubbel zo bang te zijn jij...jij hebt het hardop genoemd!
JIj bent de duivel. Ik kom je kastijden! En daarna gooi ik je op het vuur!
Ofzo...
Kastijden doe je alleen bij jezelf he?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd carebear![]()
[ afbeelding ]
I liedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je had het me toch vergeven ?
quote:
mijn pc is trouwens gecrashed van die camquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mijn pc is trouwens gecrashed van die cam
Stil eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
mededeling: NOG 4 UUR!!
nog 24 minutenquote:
Ik heb die WL nooit gemogen jij dan?quote:
kutzooiquote:
En die Hitler hier mot op de brandstapelquote:
*KLIK*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik moet altijd gelijk met jouquote:
we hebben besloten hem te martelen tot wij allen klaar zijnquote:
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb die WL nooit gemogen jij dan?
doe eens niet zo stoer, anders ga je de gaskamer inquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En die Hitler hier mot op de brandstapel
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee ik ook nietnet zoals die -mad
* Friday12 gooit gasmasker naar debsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
doe eens niet zo stoer, anders ga je de gaskamer in
verraderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 gooit gasmasker naar debs
Noem je mij een jood?????quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
doe eens niet zo stoer, anders ga je de gaskamer in
ja, of gewoon geen camquote:
nee, ik ben een joodquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb die WL nooit gemogen jij dan?
Thnxquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 gooit gasmasker naar debs
ze mogen mij ook al nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
gek he...dat krijg je ervan als je je snikkel laat zien aan kleine meisjes...viezerikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mijn pc is trouwens gecrashed van die cam
wel een geniaal momentquote:
zeg jijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
gek he...dat krijg je ervan als je je snikkel laat zien aan kleine meisjes...viezerik
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik ben een joodik ben voor ajax
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
allemaal zegt 'ieJa sorry, dat ik jou en runx een chicky probeerde te regelen gast
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zeg jijeen kerel van 27 die allemaal 16-jarigen in zijn msn lijst heeft staan
Dan moet je etenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
wederom; tvp..
en ik heb nog steeds honger
Wat leest jouw oog?quote:
Zometeen pasquote:
ah, vandaarquote:
Dat je een pedo bentquote:
Ah ok, ik schrok alquote:
True ik ga ook expres nooit TÉ vroeg lunchenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zometeen pas
als ik te vroeg naar het restaurant ga, dan duurt mn middag te lang
Neej sorry, dat ben ik dan weer nietquote:
kan je niet 2x gaan ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zometeen pas
als ik te vroeg naar het restaurant ga, dan duurt mn middag te lang
Hou je mondquote:
ha ha haquote:
Das weer te duur voor mij als pauperquote:
they your off to enjoy thy freedom kunta kintequote:
Je lacht me uit..quote:
dat is correctquote:
andijvie met spekkiesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik heb zo ook lunch![]()
En ik heb gewoon zin in stamppot boerenkool of andijvie
Offffffff een echte goeie burger
Hier is baconburgerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik heb zo ook lunch![]()
Ik hou niet meer van jequote:
ik heb zin in een vrije middagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik heb zo ook lunch![]()
Dat je op de weg daar buiten maar kapot gereden mag wordenquote:
Fijne middagquote:
Of gewoon dat z'n hele huis wegspoeltquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fijne middag
ik hoop dat het hard regent, de stroom bij jou in de regio uitvalt en je je dus kapot verveelt
dan heeft ie wel iets te doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Of gewoon dat z'n hele huis wegspoelt
Okeej ehm...neej dat alles overstroomt en dat hij met zijn poot aan een tak blijft hangen enquote:
Kijk maar uit, je kent de wetten van Murphy!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat je op de weg daar buiten maar kapot gereden mag worden
Geintje hoor gozert
lieve LL ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fijne middag
ik hoop dat het hard regent, de stroom bij jou in de regio uitvalt en je je dus kapot verveelt
ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej ehm...neej dat alles overstroomt en dat hij met zijn poot aan een tak blijft hangen en
net met zijn neus boven water blijft zodat ie blijft leven, maar verder niks kan doen
Ik ben zo vriendelijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lieve LL ook![]()
@ mads ik hoop dat je voor een plas staat en er een auto keihard doorheen crossed
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je kent de wetten van Murphy!
Altijd lachen trouwens... Sta je lekker buiten met z'n allen, maakt er iemand een opmerking "Goh, wat ben ik blij dat het niet regent zeg". Als eerste krijgt die persoon allerlei boze blikken naar zich toe, "Gast... nou heb je het gezegd", en als klap op de vuurpijl begint het nog te regenen ook!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Mads, ik hoop dat de plek waar jouw huis staat accuut slachtoffer wordt van onwaarschijnlijk snelle bodemerosie! Buiten dat het niet meer bewoonbaar is, is je huis dan ook geen flikker meer waard![]()
Oh wacht.. negeer me maar gewoon
Vorige week gingen we met z'n allen naar een feessie, belt een vriendin op dat ze wat later is, die gast die haar aan de lijn had zegt voor de grap "Zal ik je anders komen halen? Straks wordt je weer aangereden en verkracht ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja maar goed als hij kapot gereden wordt
is wel sneu, maar goed...dat zal het zijn tijd wel zijn geweest
Okee, dus straks is zijn huis zo uitermate bewoonbaar dat er 40 krakers binnenwandelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles wat we wensen, gebeurt het tegenovergestelde
En dat je hele leven slechts een droom was, die zich heeft afgespeeld terwijl je 4 jaar in coma hebt gelegen. Vervolgens word je wakker en besef je dat je verlamd bent vanaf je schouders en helemaal niets meer kuntquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:10 schreef debbie_19 het volgende:
Mads ik hoop echt dat je een minder fijne m iddag hebt dan wij
Bijvoorbeeld door het feit dat je thuis komt en erachter komt dat je nooit hebt bestaan.
God wat zal hij zich dan de tering vervelen zegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dat je hele leven slechts een droom was, die zich heeft afgespeeld terwijl je 4 jaar in coma hebt gelegen. Vervolgens word je wakker en besef je dat je verlamd bent vanaf je schouders en helemaal niets meer kunt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuken om het te vieren dan maar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
God wat zal hij zich dan de tering vervelen zeg
![]()
![]()
Maar wacht even...dan zijn wij dus ook nie echt???quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dat je hele leven slechts een droom was, die zich heeft afgespeeld terwijl je 4 jaar in coma hebt gelegen. Vervolgens word je wakker en besef je dat je verlamd bent vanaf je schouders en helemaal niets meer kunt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okeej...tijdverdrijf...madz kan dat dan niet meerquote:
Jawel, middels uittredingen en telekinese kon mads nog wel op het forum posten... Helaas voor hem was dat het enige wat hij konquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar wacht even...dan zijn wij dus ook nie echt???
tijdverdrijf? je zou je vereerd moeten voelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej...tijdverdrijf...madz kan dat dan niet meer
Wat een kut leven moet hij hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, middels uittredingen en telekinese kon mads nog wel op het forum posten... Helaas voor hem was dat het enige wat hij kon
wtfquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
tijdverdrijf? je zou je vereerd moeten voelen
psssst dat was al gepostquote:
Okeej...tijdverdrijf...madz kan dat dan niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een kut leven moet hij hebben
Nog een x neuken dan maar?
weet ik veel, ik ben druk bezigquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wtfmoest ik me daar vereerd door voelen?
sorry
Neej...hoe lang lag hij al in coma? Zou het nog maagd zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okeej...tijdverdrijf...madz kan dat dan niet meer
Al vanaf z'n geboorte. Maar nee, hij is geen maagd meer. Z'n oom komt overigens volgende week weer vrijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej...hoe lang lag hij al in coma? Zou het nog maagd zijn?
Ah mooi, dat brengt dan toch weer wat gezelschap met zich mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Al vanaf z'n geboorte. Maar nee, hij is geen maagd meer. Z'n oom komt overigens volgende week weer vrij
Dat brengt mij meteen bij het volgende onderwerp;quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah mooi, dat brengt dan toch weer wat gezelschap met zich mee.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat brengt mij meteen bij het volgende onderwerp;
Debbie, je bent bij deze benoemd tot koningin van het slap ouwehoeren
En ik maar denken dat ik er wat van kon
Heb je niet nog een mooie auto op je werk staan waar we het in kunnen vieren?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik voel me vereerd!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wil je het vieren?
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Ladylike het volgende:
en nou ga ik toch eens een broodje halen
Man auto's zat. Pick onequote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je niet nog een mooie auto op je werk staan waar we het in kunnen vieren?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je kent de wetten van Murphy!
Altijd lachen trouwens... Sta je lekker buiten met z'n allen, maakt er iemand een opmerking "Goh, wat ben ik blij dat het niet regent zeg". Als eerste krijgt die persoon allerlei boze blikken naar zich toe, "Gast... nou heb je het gezegd", en als klap op de vuurpijl begint het nog te regenen ook!
sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme!! welke mongool hier heeft het raam open laten staan toen ik lunchen was ??
ow noes not himquote:
dat is sm0kez zn ontbijt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
bacon burger hangt al in het buikje...
broodje pate ben ik mee bezig
broodje tonijnsalade ligt al klaar
ik had echt honger
Toch welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens veel mensen onwaarschijnlijk veelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is sm0kez zn ontbijt.
vertel eens sm0kez wat eet jij op zon dag ?
Dat blijktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
ik had echt honger
Met mij altijdquote:
een muur van tekst, zonder me antwoord te gevenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens veel mensen onwaarschijnlijk veel
Hoewel het nu ff mee valt, wegens slecht weer en verkoudheid fiets ik niet zoveel meer op een dag en heb ik dus ook niet veel eten nodig
Maar vraag het over een paar maanden nog een keer, ik ga vanaf volgende week weer netjes 4 dagen per week naar de sportschool en pak daar nog 2 dagen fietsen bij, dan gaat m'n stofwisseling weer omhoog
Ik word al moe bij de gedachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens veel mensen onwaarschijnlijk veel
Hoewel het nu ff mee valt, wegens slecht weer en verkoudheid fiets ik niet zoveel meer op een dag en heb ik dus ook niet veel eten nodig
Maar vraag het over een paar maanden nog een keer, ik ga vanaf volgende week weer netjes 4 dagen per week naar de sportschool en pak daar nog 2 dagen fietsen bij, dan gaat m'n stofwisseling weer omhoog
Scherpquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een muur van tekst, zonder me antwoord te geven![]()
Als ik zeg wat ik de hele dag eet geloof je me ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is sm0kez zn ontbijt.
vertel eens sm0kez wat eet jij op zon dag ?
Leugens, smoesjes..quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik zeg wat ik de hele dag eet geloof je me ook niet
Zaterdag kreeg ik weer een positive opmerking over mn figuur, waarop de vriendin van de man meteen zei: wacht maar tot je kinderen hebt...
En toen liet ik de foto van mn kleine zien...
vriendin:![]()
![]()
Hoe heb je dat geflikt?
Ik: niet op mn luie reet blijven zitten na de bevalling
zij: dat gaat soms niet, vooral niet als ze je hebben moeten hechten daar![]()
Ik: de hechtingen had ik ook; 12 stuks...
zij![]()
![]()
geweldig hoe vrouwen hun dikke lijf aan de zwangerschappen wijten
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
ik had echt honger
Die is niet recentquote:
Hij was zeg maar verbreedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is niet recent
Heb nu maatje 36
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik zeg wat ik de hele dag eet geloof je me ook niet
Zaterdag kreeg ik weer een positive opmerking over mn figuur, waarop de vriendin van de man meteen zei: wacht maar tot je kinderen hebt...
En toen liet ik de foto van mn kleine zien...
vriendin:![]()
![]()
Hoe heb je dat geflikt?
Ik: niet op mn luie reet blijven zitten na de bevalling
zij: dat gaat soms niet, vooral niet als ze je hebben moeten hechten daar![]()
Ik: de hechtingen had ik ook; 12 stuks...
zij![]()
![]()
geweldig hoe vrouwen hun dikke lijf aan de zwangerschappen wijten
Beetje maarquote:
quote:
whahah oepsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
En dan moet ik me echt inhouden maar ik zag die vent zo kijken van: kut.. dat wordt een kutavond als we thuis zijn
Ja sorriequote:
als je het maar wilt kan allesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja sorrie
maar die opmerking van vrouwen dat je van zwanger zijn en bevallen dik wordt maakt me boos...
ben 28 kg aangekomen toen ik zwanger was (is ongeveer dubbele van normaal) maar heb er voor gezorgd dat het er niet aan bleef
Binnen een maand had ik weer maatje 38
strooquote:
nou ja zegquote:
quote:
quote:
dat krijg je als je elke keer zo'n lunchkaart voorgeschoteld krijgtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze mag wel eens wat minder gaan eten
Sporten zal zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat krijg je als je elke keer zo'n lunchkaart voorgeschoteld krijgt
wat jij zegtquote:
Wie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Friday12 het volgende:
hoor net dat die politie etc hier waren omdat die dude vast zat onder een kunstwerkt van een paar ton zwaar
en hijs deaud
Slecht...quote:
Killed by artquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Friday12 het volgende:
hoor net dat die politie etc hier waren omdat die dude vast zat onder een kunstwerkt van een paar ton zwaar
en hijs deaud
Ik vond um zelf wel leukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Slecht...![]()
dikke foto?
Ik ga zoeken
Gepony'd worden door jou is leukerquote:
Dan voel je je ook...verpletterdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:26 schreef Friday12 het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)onder-kunstwerk.html
dit manneke
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef debbie_19 het volgende:
Godver moet ik nog plassen ook
Ik weiger
Tena Ladyquote:
zien?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
Foto van mij toen ik dik was is niet te vinden
wel foto van buikje 11 maanden na bevalling
Wel makkelijk..kun je gewoon van je afzeikenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan voel je je ook...verpletterd
Dat is maar 1 keer leukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gepony'd worden door jou is leuker
Onder het mom van: tja.. de spieren worden slapper als je ouder wordtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wel makkelijk..kun je gewoon van je afzeiken
ok nu debbie nog, kunnen we even vergelijkenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok nu debbie nog, kunnen we even vergelijken
Tja geef het maar een naamquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onder het mom van: tja.. de spieren worden slapper als je ouder wordt
Whehehequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok nu debbie nog, kunnen we even vergelijken
Laat maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe
Dat is Opa Gier hier geloof ik
jaquote:
nice buikjequote:
Zwemmenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude please.....had je maar zondag mee moeten gaan zwemmen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ben wezen zwemmen omdat ik het gewoon leuk vindquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zwemmen
Ik heb 7 diploma's
Kunstzwemmen gedaan, bij reddingsteam gezeten..
ik en water..
Neequote:
Thanxquote:
Ik zwom zo veel omdat ik het leuk vond (en mn ouders betaalden)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben wezen zwemmen omdat ik het gewoon leuk vind
Ik zwem omdat ik anders verzuipquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben wezen zwemmen omdat ik het gewoon leuk vind
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
Als die in de zee gaan zitten stijgt het water 2 meterquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je daar tegen aan schopt met alle kracht dan vlieg je gewoon weg naar achter
ik ben stiekem buikjes gekquote:
als die een bommetje doet in het zwembad komt ze uit in chinaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als die in de zee gaan zitten stijgt het water 2 meter
daar moet je achteraf niet mee komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
kut ik moest om mezelf lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als die een bommetje doet in het zwembad komt ze uit in china
gadverdamme moosquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als die een bommetje doet in het zwembad komt ze uit in china
quote:
Alles behalve het biermeisjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
welke hoor niet in het rijtje thuis
DING DING DING DING, WE HAVE A WINNER !!!quote:
WHAHAquote:
owjah die kunnen ook heel mooi zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
DING DING DING DING, WE HAVE A WINNER !!!
waarom denk je dat sgele nu sgeel isquote:
Volgens mij zijn bijna alle mannen buikjesgekquote:
een dagje zwemmen met zo'n walvisquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom denk je dat sgele nu sgeel is
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom denk je dat sgele nu sgeel is
Mijn man valt op benenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bijna alle mannen buikjesgek
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn man valt op benen
Maar omdat weinig vrouwen korte rokjes dragen kijkt ie tegenwoordig maar naar tieten
je moet ook niet alles letterlijk nemenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een dagje zwemmen met zo'n walvis
ik niet. ik val meer op kontjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bijna alle mannen buikjesgek
ik bepaal wat jij wintquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn man valt op benen
Maar omdat weinig vrouwen korte rokjes dragen kijkt ie tegenwoordig maar naar tieten
ik val wel eens op de grondquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet. ik val meer op kontjes
Als ik het nou ook nog moet nemenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet ook niet alles letterlijk nemen
Hij heeft wel gelijkquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ik het nou ook nog moet nemen
zo ? wat heb je op te biechten ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik val wel eens op de grond
niksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo ? wat heb je op te biechten ?
Moeite met lopen jongequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik val wel eens op de grond
De ouderdom slaat toequote:
Ik ben ook gek op ogen..vooral mooie blauwe ogen, bij een gozer met donker haarquote:
das idd jammer die panty's eronderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
In de zomer zie je er geen, maar in de winter draagt iedere vrouw ineens een rokje
lekker veilig met een dikke panty eronder..
neequote:
kan niet, jij hebt al gewonnenquote:
ik stem voor joggings broeken, en dan wel van die strakkequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
In de zomer zie je er geen, maar in de winter draagt iedere vrouw ineens een rokje
2 van de 3is niet slechtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op ogen..vooral mooie blauwe ogen, bij een gozer met donker haar![]()
En van die leuke kuiltjes in z'n wangen als hij lacht
ok ok, ipv het biermeisje (want dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen) wordt het zwemmen met mijn buurmeisjequote:
Langen spijker rokken zien er niet uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
ga maar even zitten mijn zoon! vertel op!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niksof ging het daar niet over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |