ow noes not himquote:
dat is sm0kez zn ontbijt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
bacon burger hangt al in het buikje...
broodje pate ben ik mee bezig
broodje tonijnsalade ligt al klaar
ik had echt honger
Toch welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens veel mensen onwaarschijnlijk veelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is sm0kez zn ontbijt.
vertel eens sm0kez wat eet jij op zon dag ?
Dat blijktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
ik had echt honger
Met mij altijdquote:
een muur van tekst, zonder me antwoord te gevenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens veel mensen onwaarschijnlijk veel
Hoewel het nu ff mee valt, wegens slecht weer en verkoudheid fiets ik niet zoveel meer op een dag en heb ik dus ook niet veel eten nodig
Maar vraag het over een paar maanden nog een keer, ik ga vanaf volgende week weer netjes 4 dagen per week naar de sportschool en pak daar nog 2 dagen fietsen bij, dan gaat m'n stofwisseling weer omhoog
Ik word al moe bij de gedachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens veel mensen onwaarschijnlijk veel
Hoewel het nu ff mee valt, wegens slecht weer en verkoudheid fiets ik niet zoveel meer op een dag en heb ik dus ook niet veel eten nodig
Maar vraag het over een paar maanden nog een keer, ik ga vanaf volgende week weer netjes 4 dagen per week naar de sportschool en pak daar nog 2 dagen fietsen bij, dan gaat m'n stofwisseling weer omhoog
Scherpquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een muur van tekst, zonder me antwoord te geven![]()
Als ik zeg wat ik de hele dag eet geloof je me ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is sm0kez zn ontbijt.
vertel eens sm0kez wat eet jij op zon dag ?
Leugens, smoesjes..quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik zeg wat ik de hele dag eet geloof je me ook niet
Zaterdag kreeg ik weer een positive opmerking over mn figuur, waarop de vriendin van de man meteen zei: wacht maar tot je kinderen hebt...
En toen liet ik de foto van mn kleine zien...
vriendin:![]()
![]()
Hoe heb je dat geflikt?
Ik: niet op mn luie reet blijven zitten na de bevalling
zij: dat gaat soms niet, vooral niet als ze je hebben moeten hechten daar![]()
Ik: de hechtingen had ik ook; 12 stuks...
zij![]()
![]()
geweldig hoe vrouwen hun dikke lijf aan de zwangerschappen wijten
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
ik had echt honger
Die is niet recentquote:
Hij was zeg maar verbreedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is niet recent
Heb nu maatje 36
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik zeg wat ik de hele dag eet geloof je me ook niet
Zaterdag kreeg ik weer een positive opmerking over mn figuur, waarop de vriendin van de man meteen zei: wacht maar tot je kinderen hebt...
En toen liet ik de foto van mn kleine zien...
vriendin:![]()
![]()
Hoe heb je dat geflikt?
Ik: niet op mn luie reet blijven zitten na de bevalling
zij: dat gaat soms niet, vooral niet als ze je hebben moeten hechten daar![]()
Ik: de hechtingen had ik ook; 12 stuks...
zij![]()
![]()
geweldig hoe vrouwen hun dikke lijf aan de zwangerschappen wijten
Beetje maarquote:
quote:
whahah oepsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
En dan moet ik me echt inhouden maar ik zag die vent zo kijken van: kut.. dat wordt een kutavond als we thuis zijn
Ja sorriequote:
als je het maar wilt kan allesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja sorrie
maar die opmerking van vrouwen dat je van zwanger zijn en bevallen dik wordt maakt me boos...
ben 28 kg aangekomen toen ik zwanger was (is ongeveer dubbele van normaal) maar heb er voor gezorgd dat het er niet aan bleef
Binnen een maand had ik weer maatje 38
strooquote:
nou ja zegquote:
quote:
quote:
dat krijg je als je elke keer zo'n lunchkaart voorgeschoteld krijgtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze mag wel eens wat minder gaan eten
Sporten zal zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat krijg je als je elke keer zo'n lunchkaart voorgeschoteld krijgt
wat jij zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |