Of gewoon dat z'n hele huis wegspoeltquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fijne middag
ik hoop dat het hard regent, de stroom bij jou in de regio uitvalt en je je dus kapot verveelt
dan heeft ie wel iets te doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Of gewoon dat z'n hele huis wegspoelt
Okeej ehm...neej dat alles overstroomt en dat hij met zijn poot aan een tak blijft hangen enquote:
Kijk maar uit, je kent de wetten van Murphy!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat je op de weg daar buiten maar kapot gereden mag worden
Geintje hoor gozert
lieve LL ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fijne middag
ik hoop dat het hard regent, de stroom bij jou in de regio uitvalt en je je dus kapot verveelt
ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej ehm...neej dat alles overstroomt en dat hij met zijn poot aan een tak blijft hangen en
net met zijn neus boven water blijft zodat ie blijft leven, maar verder niks kan doen
Ik ben zo vriendelijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lieve LL ook![]()
@ mads ik hoop dat je voor een plas staat en er een auto keihard doorheen crossed
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je kent de wetten van Murphy!
Altijd lachen trouwens... Sta je lekker buiten met z'n allen, maakt er iemand een opmerking "Goh, wat ben ik blij dat het niet regent zeg". Als eerste krijgt die persoon allerlei boze blikken naar zich toe, "Gast... nou heb je het gezegd", en als klap op de vuurpijl begint het nog te regenen ook!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Mads, ik hoop dat de plek waar jouw huis staat accuut slachtoffer wordt van onwaarschijnlijk snelle bodemerosie! Buiten dat het niet meer bewoonbaar is, is je huis dan ook geen flikker meer waard![]()
Oh wacht.. negeer me maar gewoon
Vorige week gingen we met z'n allen naar een feessie, belt een vriendin op dat ze wat later is, die gast die haar aan de lijn had zegt voor de grap "Zal ik je anders komen halen? Straks wordt je weer aangereden en verkracht ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja maar goed als hij kapot gereden wordt
is wel sneu, maar goed...dat zal het zijn tijd wel zijn geweest
Okee, dus straks is zijn huis zo uitermate bewoonbaar dat er 40 krakers binnenwandelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles wat we wensen, gebeurt het tegenovergestelde
En dat je hele leven slechts een droom was, die zich heeft afgespeeld terwijl je 4 jaar in coma hebt gelegen. Vervolgens word je wakker en besef je dat je verlamd bent vanaf je schouders en helemaal niets meer kuntquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:10 schreef debbie_19 het volgende:
Mads ik hoop echt dat je een minder fijne m iddag hebt dan wij
Bijvoorbeeld door het feit dat je thuis komt en erachter komt dat je nooit hebt bestaan.
God wat zal hij zich dan de tering vervelen zegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dat je hele leven slechts een droom was, die zich heeft afgespeeld terwijl je 4 jaar in coma hebt gelegen. Vervolgens word je wakker en besef je dat je verlamd bent vanaf je schouders en helemaal niets meer kunt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuken om het te vieren dan maar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
God wat zal hij zich dan de tering vervelen zeg
![]()
![]()
Maar wacht even...dan zijn wij dus ook nie echt???quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dat je hele leven slechts een droom was, die zich heeft afgespeeld terwijl je 4 jaar in coma hebt gelegen. Vervolgens word je wakker en besef je dat je verlamd bent vanaf je schouders en helemaal niets meer kunt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okeej...tijdverdrijf...madz kan dat dan niet meerquote:
Jawel, middels uittredingen en telekinese kon mads nog wel op het forum posten... Helaas voor hem was dat het enige wat hij konquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar wacht even...dan zijn wij dus ook nie echt???
tijdverdrijf? je zou je vereerd moeten voelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej...tijdverdrijf...madz kan dat dan niet meer
Wat een kut leven moet hij hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, middels uittredingen en telekinese kon mads nog wel op het forum posten... Helaas voor hem was dat het enige wat hij kon
wtfquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
tijdverdrijf? je zou je vereerd moeten voelen
psssst dat was al gepostquote:
Okeej...tijdverdrijf...madz kan dat dan niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een kut leven moet hij hebben
Nog een x neuken dan maar?
weet ik veel, ik ben druk bezigquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wtfmoest ik me daar vereerd door voelen?
sorry
Neej...hoe lang lag hij al in coma? Zou het nog maagd zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okeej...tijdverdrijf...madz kan dat dan niet meer
Al vanaf z'n geboorte. Maar nee, hij is geen maagd meer. Z'n oom komt overigens volgende week weer vrijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej...hoe lang lag hij al in coma? Zou het nog maagd zijn?
Ah mooi, dat brengt dan toch weer wat gezelschap met zich mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Al vanaf z'n geboorte. Maar nee, hij is geen maagd meer. Z'n oom komt overigens volgende week weer vrij
Dat brengt mij meteen bij het volgende onderwerp;quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah mooi, dat brengt dan toch weer wat gezelschap met zich mee.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat brengt mij meteen bij het volgende onderwerp;
Debbie, je bent bij deze benoemd tot koningin van het slap ouwehoeren
En ik maar denken dat ik er wat van kon
Heb je niet nog een mooie auto op je werk staan waar we het in kunnen vieren?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik voel me vereerd!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wil je het vieren?
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Ladylike het volgende:
en nou ga ik toch eens een broodje halen
Man auto's zat. Pick onequote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je niet nog een mooie auto op je werk staan waar we het in kunnen vieren?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je kent de wetten van Murphy!
Altijd lachen trouwens... Sta je lekker buiten met z'n allen, maakt er iemand een opmerking "Goh, wat ben ik blij dat het niet regent zeg". Als eerste krijgt die persoon allerlei boze blikken naar zich toe, "Gast... nou heb je het gezegd", en als klap op de vuurpijl begint het nog te regenen ook!
sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme!! welke mongool hier heeft het raam open laten staan toen ik lunchen was ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |