quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat wil je ook? Het was een SBS6 programma. Die worden allemaal gevuld door randfiguren.
The biggest crap ever.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Doet me altijd denken aan Southpark dit nummer...Dat Bono z'n telefoon opneemt: Hello hello
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Doet me altijd denken aan Southpark dit nummer...Dat Bono z'n telefoon opneemt: Hello hello
True... de media zouden wat minder achter hem aan moeten lopen.... Wilders doet het alleen maar uit eigengeilheid. Wat dat betreft zou Giel goed zijn zoon kunnen zijn... zo zijn we toch weer ontopicquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of je het er nou met hem eens bent of niet , ik vind het wel knap hoe hij het allemaal speelt, maximale aandacht om eigenlijk niets.
Het nadeel van democratie is dat het elke keer weer werkt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of je het er nou met hem eens bent of niet , ik vind het wel knap hoe hij het allemaal speelt, maximale aandacht om eigenlijk niets.
Kranten als De Volkskrant, NRC, FD etc. komen in hun formuleringen en - minstens net zo belangrijk - de opmaak van krant en website een stuk objectiever en professioneler over. Gebruik van uitroeptekens in een titel of het afdrukken van wit op zwarte achtergrond zijn een doodzonde. En laat dat nou net de dingen zijn die De Telegraaf vooral gebruikt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Welke krant is er dan wel objectief volgens jou?
Zij heeft nog een kapsalon geopend in de kroeg waar ik vroeger altijd kwam, een soort van kroegkapper.... Nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
De persoon in kwestie...
Professioneler zeker maar objectiever heb ik mijn twijfels over, ze gebruiken misschien andere benamingen maar zijn net zo min objectief als de telegraaf.Die grote koppen enz bij de telegraaf zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kranten als De Volkskrant, NRC, FD etc. komen in hun formuleringen en - minstens net zo belangrijk - de opmaak van krant en website een stuk objectiever en professioneler over. Gebruik van uitroeptekens in een titel of het afdrukken van wit op zwarte achtergrond zijn een doodzonde. En laat dat nou net de dingen zijn die De Telegraaf vooral gebruikt.
Geen enkele krant is objectief, geen enkele journalist is objectiefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kranten als De Volkskrant, NRC, FD etc. komen in hun formuleringen en - minstens net zo belangrijk - de opmaak van krant en website een stuk objectiever en professioneler over. Gebruik van uitroeptekens in een titel of het afdrukken van wit op zwarte achtergrond zijn een doodzonde. En laat dat nou net de dingen zijn die De Telegraaf vooral gebruikt.
Dat klopt maar zoals Roel al aangeeft is De Telegraaf wel het verst verwijderd van wat voor objectieve journalistiek door zou moeten gaan... met afstandquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen enkele krant is objectief, geen enkele journalist is objectief
je bent altijd genoodzaakt wat je leest te controleren.
Wordt ook gelezen door de mensen die het minst zelf kunnen nadenken. Kleinste kans ook dat ze kritisch zijn over wat ze lezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt maar zoals Roel al aangeeft is De Telegraaf wel het verst verwijderd van wat voor objectieve journalistiek door zou moeten gaan... met afstand
Ik vind zn singles over het algemeen wel okay, maar als je de rest van zn albums beluisterd dan beland je in een groot drama.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Terechte nummer 1 van JT idd...
Net iets beter dan What goes around
quote:
toen dusquote:
True. Maar door de formulering of bijwoorden weet de Telegraaf de lezer al heel duidelijk een bepaalde mening op te dringen. En als dat moet met het weglaten of verdraaien van feiten, schromen ze daar niet voor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen enkele krant is objectief, geen enkele journalist is objectief
je bent altijd genoodzaakt wat je leest te controleren.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond Kryptonite van hun erg leuk...Dit is niet storend, maar ook niet denderend...
volgens mij niet, was mijn eerste kampeer Pinkpop dus dat was 2001quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Is Kryptonite niet uit de jaren 90
Released August 29, 2000quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Is Kryptonite niet uit de jaren 90
Ok thanks... damn ik word oudquote:
Waarheid als eenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt maar zoals Roel al aangeeft is De Telegraaf wel het verst verwijderd van wat voor objectieve journalistiek door zou moeten gaan... met afstand
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om de aandacht ff af te leiden:
[ afbeelding ]
Ja, uit de MM-nieuwsbrief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |