Ex collega ging ooit werken bij telegraaf , die is gillend daar weggegaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oprichter Paradijs vindt het hoog tijd worden dat het gezond verstand van de 2,5 miljoen Telegraaflezers ook aan bod komt in het publieke bestel
De woorden 'gezond verstand' en 'Telegraaflezers' in één zin *proest*
Zou je ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ex collega ging ooit werken bij telegraaf , die is gillend daar weggegaan
En dan wil je contractverlenging?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
You must be joking...
Maar nee, Maiden kennen ze ook niet.
Regen?! 't is hier net 1,5 graden en vooral erg (water-) koud en grijs. Zag dat het bij jou inderdaad qua temperatuur een stuk beter isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier niet. Vooral regenachtig. Temperatuur valt reuzemee.
Doen de omroepen met gids toch ook, als je lid bent van tvgids dan ben je automatisch lid van de omroepquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou je ook niet.
Overigens wel vreemd dat de mediawet toestaat om in feite gratis lid te worden (als Telegraafabonnee [] krijg je die 5,72 euro weer teruggestort.
Ja, al was het alleen maar voor de zendeling in mij.quote:
Streaken bij het journaal voor een youtube-filmpje dat veel bekeken moet worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef boskameel het volgende:
Wat zijn ze aan het doen? Het journaal verneuken?
Het wordt echt een grote Geert Wilders-fanclub... als je die reacties op artikelen daar ook leest... die lui kunnen nog geen twee woorden typen zonder een tikfoutquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[quote]Oprichter Paradijs vindt het hoog tijd worden dat het gezond verstand van de 2,5 miljoen Telegraaflezers ook aan bod komt in het publieke bestel[]/quote]
De woorden 'gezond verstand' en 'Telegraaflezers' in één zin *proest*
Daar is nog een duidelijke relatie in tegenstelling tot wat De Telegraaf pretendeert te suggereren:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doen de omroepen met gids toch ook, als je lid bent van tvgids dan ben je automatisch lid van de omroep
https://wakkernederland.tv/qa.htmlquote:Wat is de relatie tussen De Telegraaf en Wakker Nederland?
De vereniging Wakker Nederland is een volkomen onafhankelijke democratische vereniging, waarin de leden de dienst uit maken.
De Telegraaf draagt Wakker Nederland een warm hart toe, en helpt de vereniging in de beginfase. Zo snel mogelijk wordt door de leden een Ledenraad gekozen, die zal toezien op het onafhankelijke democratische gehalte van de vereniging.
quote:
we worden genaait als kijkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef Marc63 het volgende:
Omg lol! Er was niet eens live journaal![]()
![]()
Nergens. Het had op tv te zien moeten zijn, maar ten eerste is het streaken niet gelukt en ten tweede was er op dat moment geen live journaal.quote:
Volgens mij was het gesprek wat we hoorden om 13.00 opgenomen toen er wel een live-journaal was...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nergens. Het had op tv te zien moeten zijn, maar ten eerste is het streaken niet gelukt en ten tweede was er op dat moment geen live journaal.
Als je de peilingen moet geloven wordt wilders groter dan cda en pvda en is geen enkele coalitie mogelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Het baart me wel zorgen dat de Tokkie-gemeenschap in dit land zich gaat verenigen... het wordt er niet fijner op denk ik zo...
No Doubt
Volgens mij was er wel een live-journaal hoor. En ze zijn NIET blij aan de overkant!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nergens. Het had op tv te zien moeten zijn, maar ten eerste is het streaken niet gelukt en ten tweede was er op dat moment geen live journaal.
Als de tijd van de verkiezingen aanbreekt, zakt dat weer als een pudding in elkaar...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je de peilingen moet geloven wordt wilders groter dan cda en pvda en is geen enkele coalitie mogelijk
Volgens mij was de PvV in de peilingen zo enorm gestegen door de rel in Engeland vorige week. Als dat nieuws weer een beetje vergeten is dan zakt de PvV vanzelf weer in de peilingen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je de peilingen moet geloven wordt wilders groter dan cda en pvda en is geen enkele coalitie mogelijk
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij was er wel een live-journaal hoor. En ze zijn NIET blij aan de overkant!
Band zit vast en de VARA is ook al gebeld door de politie. Gedoe dus.
Lekker duidelijk dan. Volgens mij zei Rob net iets anders. Of hij wilde de schijn hoog houden dat het gesprek met de band live was.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij was er wel een live-journaal hoor.
quote:En ze zijn NIET blij aan de overkant!
Ik heb niet zitten te luisteren net... maar was dat de band die bij Stenders was?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij was er wel een live-journaal hoor. En ze zijn NIET blij aan de overkant!
Tja, jij zit er natuurlijk wel lekker dicht op zo ;-).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke krant is er dan wel objectief volgens jou?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt echt een grote Geert Wilders-fanclub... als je die reacties op artikelen daar ook leest... die lui kunnen nog geen twee woorden typen zonder een tikfout
De Telegraaf stond al niet hoog in mijn aanzien maar vandaag zijn ze voor mij definitief door de mand gevallen... objectieve journalistiek my ass![]()
![]()
Ik mag het hopen... ik zit gewoon te wachten op het moment dat Wilders zijn hand overspeelt maar het lijkt alsof zijn publiek alleen maar smult van dat soort kansloze acties zoals vorige week als slachtoffer naar GB te reizen en je breedlachend te laten filmen terwijl je geweigerd wordt. Dat ie niet wordt toegelaten kun je over discussieren maar de walgelijke manier zoals hij het uitmelktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als de tijd van de verkiezingen aanbreekt, zakt dat weer als een pudding in elkaar...
Geen, maar het punt is juist dat De Telegraaf zich zo prominent profileert als objectief.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Welke krant is er dan wel objectief volgens jou?
In ieder geval een krant die hoor- en wederhoor toepast en op een gematigde manier het nieuws brengt... de tendentieuze manier waarop De Telegraaf nieuws brengt, met name in hun woordkeuze waarbij duidelijk één kant gekozen wordt heeft niks met journalistiek te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Welke krant is er dan wel objectief volgens jou?
Wat wil je ook? Het was een SBS6 programma. Die worden allemaal gevuld door randfiguren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:35 schreef rubbereend het volgende:
De Busdaar zaten echt alleen maar randfiguren in
Of je het er nou met hem eens bent of niet , ik vind het wel knap hoe hij het allemaal speelt, maximale aandacht om eigenlijk niets.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag het hopen... ik zit gewoon te wachten op het moment dat Wilders zijn hand overspeelt maar het lijkt alsof zijn publiek alleen maar smult van dat soort kansloze acties zoals vorige week als slachtoffer naar GB te reizen en je breedlachend te laten filmen terwijl je geweigerd wordt. Dat ie niet wordt toegelaten kun je over discussieren maar de walgelijke manier zoals hij het uitmelkt![]()
![]()
Noem mij die krant eens, dan word ik meteen abonneequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In ieder geval een krant die hoor- en wederhoor toepast en op een gematigde manier het nieuws brengt...
U2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |