Nog meer neuken ouwe!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Die vraag had Hilde zondag ookwaar haar kind bleef dus.
Neuken helpt vaak om de weeën op te wekken trouwens.quote:
mwah daar gaat een uitrekendatum voor een miskraam niet mee weg denk ik A.quote:
Dat is 'ie eigenlijk wel verplicht he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja, je gaat toch wel een minuut tot minuut verslag posten hier?
Iets met bakstenen onder de poten van je bed aan het voeteneind.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal hem er vanavond even induwen J. Wat voor standje is het beste?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Die vraag had Hilde zondag ookwaar haar kind bleef dus.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ripley het volgende:
Mijn zwangere zusje zat van de week in het zwembad voor zo'n straal op je schouders en die vroeg "kan ik de baby er zo niet uitbubbelen?"
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ripley het volgende:
Mijn zwangere zusje zat van de week in het zwembad voor zo'n straal op je schouders en die vroeg "kan ik de baby er zo niet uitbubbelen?"
Dat kan wel, maar dat is meer iets voor heel lenige vrouwen (die hun bekkenbodemspieren echt goed getraind hebben), of voor vrouwen die "ruimbehuist" zijn "daar beneden".quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ripley het volgende:
Andere suggesties, JK?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed R, dit is nauwelijks een onderwerp voor dedinsdagochtend
.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:44 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen.
Nou ja, de combinatie vrouw + straal in een zwembad roept bij mij meer visioenen op van bijvoorbeeld Sabrina in Boys Boys Boys. Je weet wel, die video waar haar Girls Girls Girls zich nauwelijks lijken te storen aan het net te kleine, wit doorschijnende bikinitopje.quote:
Aan je oren trekken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Anosmie het volgende:
Mn oren zitten dicht. Hoe frikking irritant is dat zeg..
Gapen helpt niet. neus snuit movement met je neus dichtgeknepen doet au. En heel hard op mn oren slaan ook.
Heeft iemand nog andere tips?
Uit laten spuiten door de huisarts?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Anosmie het volgende:
Gapen helpt niet. neus snuit movement met je neus dichtgeknepen doet au. En heel hard op mn oren slaan ook.
Vertel U, is dat goed als je oren dichtzitten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
De nieuwste Braziliaanse sekstrend natuurlijk.
Die ze dan met onschuldige blik en half open mond steeds weer iets omhoog sjort?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, de combinatie vrouw + straal in een zwembad roept bij mij meer visioenen op van bijvoorbeeld Sabrina in Boys Boys Boys. Je weet wel, die video waar haar Girls Girls Girls zich nauwelijks lijken te storen aan het net te kleine, wit doorschijnende bikinitopje.
Ik ben aan één oor 100% doof. Beat that.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Anosmie het volgende:
En dat is?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
*met pen in oren frot*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben aan één oor 100% doof. Beat that.
Best handig, dan zet je je vriendin gewoon aan die kant neerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben aan één oor 100% doof. Beat that.
Heb er alleen maar voordeel van gehad m'n hele leven eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Best handig, dan zet je je vriendin gewoon aan die kant neer
Zitten je ogen ook dicht?quote:
Nieuwste sekstrend uit Brazilië?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:32 schreef NJ het volgende:
En dat is?
Kende je dat topic dan niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
U, ik zie nu allerlei rare dingen voor me
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef Anosmie het volgende:
U.!!
Ik denk in plaatjes. Deze blijft te lang hangen. dat weet ik nu al..
Ook niet mijn cup of tea, maar het plaatje uit je avater, bezweet ende hijgend met 2 vingers in de oren is al helemaal niet zo smakelijk..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Alsof plaatjes van bedtaferelen met een latina zo erg zijn.
Het plaatje uit m'n avatar is een etalagepop met een rode pruik. En een getekend snorretje en brandende sigaret. Daar komt weinig zweet uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:01 schreef Anosmie het volgende:
Ook niet mijn cup of tea, maar het plaatje uit je avater, bezweet ende hijgend met 2 vingers in de oren is al helemaal niet zo smakelijk..
Pardon? Hoe komt mijn anus nu opeens in dit stuk voor?quote:
Die heb je expliciet in je topic over oorseks vermeldtdtdt!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Pardon? Hoe komt mijn anus nu opeens in dit stuk voor?
Nee nog niet maar wie ben jij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef mijsje het volgende:
nog niks Armageddon?
ehm, je kent joene? dan ken je mij ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee nog niet maar wie ben jij?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm, je kent joene? dan ken je mij ookouwe...
Ik ken hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef mijsje het volgende:
na, het gaat. het was in het weekend even heel vervelend, vooral op zondag zelf, maar nu gaat het wel weer beter.dank je
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef n00cL30n het volgende:
Nou A, het enige wat ik je kan vertellen, de dag voordat het los barst, gaan ze nog meer gedreven het huis schoonmaken.
Ennuh... iets fluistert mij dat mijsje iets met een H in haar naam heeft.
H. daar begint de naam van Joenes liefje meequote:
Dankjewel tallyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
H. daar begint de naam van Joenes liefje mee
Om je even op de hoogte te houden
Ow jah!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm, je kent joene? dan ken je mij ookouwe...
*kuskroel*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef mijsje het volgende:
na, het gaat. het was in het weekend even heel vervelend, vooral op zondag zelf, maar nu gaat het wel weer beter.dank je
Nee joh, ik zou zo kunnen stoppen als ik zou willen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:26 schreef mijsje het volgende:
ik weet het, maar toch... werkt best verslavend, dat FOK!...
*proest*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou zo kunnen stoppen als ik zou willen.
Niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld voor de inventiviteit van de latina in het algemeen. Mij gelukkig nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Anosmie het volgende:
Die heb je expliciet in je topic over oorseks vermeldtdtdt!!!
(En bedankt voor het benadrukken R.)
Nee, een vriend van je zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld voor de inventiviteit van de latina in het algemeen. Mij gelukkig nog nooit overkomen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is Oldbies taal voor Koffie . Koggie dus sinds dien.quote:
Joentje is in het Oldie topic altijd ongesteld Mijs.. Of het moet over jesters gaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:04 schreef mijsje het volgende:
koggie? wat is dat? kun je dat eten?
Heb je nog meer te zeiken Tal ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Joentje is in het Oldie topic altijd ongesteld Mijs.. Of het moet over jesters gaan
He ?quote:
Eerder sjagoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef mijsje het volgende:
van trekken wordt je doog? (doof dus?)
maar goed, koggie, lekker...
jij ?quote:
Welkom to the club! Die grijze haren van mij negeren we gewoon.quote:
Ik ruk helemaal nietquote:
Arme Arie.quote:
J en ik zijn blozende jongelingenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi! Ik ben er weer.
Zie je wel dat ik kan stoppen met Fok!.
Nu ik dat heb bewezen kan ik naar hartelust door blijven posten.
Heb ik nog wat gemist?
Goed te horen dat het nu wel beter gaat!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef mijsje het volgende:
Hij heeft zelf 2 klauwen gekregen van onze lieve heerquote:
dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goed te horen dat het nu wel beter gaat!
Ik wel heel vaakquote:
en dan ben je te beroerd die van jou te gebruiken ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft zelf 2 klauwen gekregen van onze lieve heer
Gister moest de Italiaanse stagiaire hier ook blozen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
Ik wel heel vaak![]()
Laatst zei zelfs iemand dat ik ga blozen als ik een punt maak
Nouquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gister moest de Italiaanse stagiaire hier ook blozen.
Schattig..
Ik niet vaak maar ik merkte net dat ik iets aan het vertellen werd waardoor ik wel heel erg ging blozenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel heel vaak![]()
Laatst zei zelfs iemand dat ik ga blozen als ik een punt maak
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
NouEn weet je wat er dan ook soms gebeurt? Dan gaan er mensen in mijn wangetjes knijpen
Soms doen vreemde mensen dat echt. Of ze geven een aai over mijn hoofd en zeg zoiets als "hey krullebolletje". VREEMDE MENSEN HE!!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]!
!
!.
Krijg je er dan van die kuiltjes in?.
Mocht ik je ooit nog ontmoeten, dan ga ik in je wangetjes knijpen..
Nu zie ik je voor me in een roze jurkje, een lollie en een pruillipquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms doen vreemde mensen dat echt. Of ze geven een aai over mijn hoofd en zeg zoiets als "hey krullebolletje". VREEMDE MENSEN HE!!!!((
Goed idee!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
Soms doen vreemde mensen dat echt. Of ze geven een aai over mijn hoofd en zeg zoiets als "hey krullebolletje". VREEMDE MENSEN HE!!!!((
Wel een jurkje met diep decolletée uiteraard.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef jogy het volgende:
Nu zie ik je voor me in een roze jurkje, een lollie en een pruillip.
Mental images zijn leuk.
Ja, daar kreeg ik net commentaar op van een vrouwelijke collegaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel een jurkje met diep decolletée uiteraard.
jaloezie zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daar kreeg ik net commentaar op van een vrouwelijke collega
Gemiste kans.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb er niet naar doorgevraagd J
Voorspelbaarheid kan goed zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Had kunnen weten dat jij daar op zou pingen
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:10 schreef Anosmie het volgende:
Mn bezoekjes in het Slanktopic beginnen hun vruchten af te werpen. Ik was net even in het dorp om boodschapjes te doen. En op de terugweg zakte mn legging van mn kont..
quote:
Das meestal een situatie waarin mensen het juist heet hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je het gek, met je legging op je enkels
*hijst*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
Vind je het gek, met je legging op je enkels
Mensen wel. Mens niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das meestal een situatie waarin mensen het juist heet hebben.
Geen idee, ik draag alleen maar jurkjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das meestal een situatie waarin mensen het juist heet hebben.
Kan geregeld worden lijkt mequote:
Veel praktischer, schuif je gewoon opzij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, ik draag alleen maar jurkjes
Hij wordt ook een dagje ouder, A. Morgen om precies te zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
IK HEB HEM NET OPGEHESEN DUS JE BENT WEL WEER LEKKER OP TIJD HE>.
he, ik bood me niet aan ofzo!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
IK HEB HEM NET OPGEHESEN DUS JE BENT WEL WEER LEKKER OP TIJD HE>.
Geen borderline, PDD of hoogsensitiviteit?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:26 schreef Anosmie het volgende:
Volgens google heb ik: pernicieuze anemie, hypothereoïde, B12 tekort, ijzertekort, perifere vasoconstrictie of zit ik midden in een ascentie proces..
Moet je naar verluid ook erg mee oppassen, die aanbiedingen van HW.quote:
>> TRU. Have fun.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:26 schreef Anosmie het volgende:
of zit ik midden in een ascentie proces..
Tremrails?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:30 schreef jogy het volgende:
Maar volgens mij zijn het gewoon chemtrails.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dood gaan we allemaal, Anosmie.
*legging van billetjes stroopt*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef Anosmie het volgende:.
.
.
Mijn mascara. Wat doe je?
*snoterrend over bureau hangt*
Kwamen die uit mijn legging?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef n00cL30n het volgende:
*~ziet reptillians voorbij schieten~*
ja, die zijn koudbloedig he? Vind je het gek dat je het koud hebtquote:
Dat had U al weggejaagdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef jogy het volgende:
Het dinsdag gevoel is nou wel definitief weg.
Sorry J.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef jogy het volgende:
Het dinsdag gevoel is nou wel definitief weg.
Of gezellig een keertje naar de film!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet je hem eens een lief kaartje sturen.
Ik wilde net een Jambers quote doen, zo van "overdag heet hij marco en werkt hij in een meubelmakerij van bananenbladeren en 's avonds gooit hij alle remmen los als marciano op de playa los travos"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:53 schreef Anosmie het volgende:
Let NIET op de harige armen, het ietwat mannelijke gezicht en het ontbreken van de taille!!!
Wacht. Ik pas het even aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik wilde net een Jambers quote doen, zo van "overdag heet hij marco en werkt hij in een meubelmakerij van bananenbladeren en 's avonds gooit hij alle remmen los als marciano op de playa los travos"
Houden zo. Dat is het dinsdag gevoel voor vrouwen en non-heterosexueel geaarde mannen.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef Anosmie het volgende:
[ afbeelding ]
Inhaken.. doorhalen, af laten glijden en tukken.
Ze heeft een gat in haar hand. Blijkbaar.quote:
"t is een vrouw. Denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze heeft een gat in haar hand. Blijkbaar.
Andersom is leukerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze heeft een gat in haar hand. Blijkbaar.
Fisten is nou niet echt een fetish van me, eigenlijk.quote:
je hoeft ook niet meteen met de hele hand te beginnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Fisten is nou niet echt een fetish van me, eigenlijk.
Een anaalgevingerde UIO, een fistende Heatwave. Je hebt het niet echt makkelijk vandaag nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
Waarom zeggen mijn platonische vrienden allemaal van die beeldende dingen vandaag?
Ze willen graag wat meer bijdragen in de vriendschap?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
Waarom zeggen mijn platonische vrienden allemaal van die beeldende dingen vandaag?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Een anaalgevingerde UIO, een fistende Heatwave. Je hebt het niet echt makkelijk vandaag nee.
Allejezus.. mijn hoofd! wat doe je?!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Een anaalgevingerde UIO, een fistende Heatwave. Je hebt het niet echt makkelijk vandaag nee.
Ik wil wel een visual verzinnen mbt wat er met jouw hoofd kan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Allejezus.. mijn hoofd! wat doe je?!
*vingers in oren frot*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil wel een visual verzinnen mbt wat er met jouw hoofd kan?.
Mijn mental images hebben niets met mijn eigen fetishes te maken qua wat ik nou echt lekker vind enzo. Ik heb altijd mental images, of ik het nou leuk, lekker en geil vind of niet. Een levendige fantasie is een vloek en een zegen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
heel gek jogy, maar fisten vind je raar? Dit soort fantasieen niet wou je zeggen?.
Heeft in jouw verbeelding HW's kruisaanhangsel ook letterlijk de vorm van een kruis?quote:
Ik denk het liefste dat HW net als Ken gewoon alleen een bultje heeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:58 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Heeft in jouw verbeelding HW's kruisaanhangsel ook letterlijk de vorm van een kruis?
Gedeelde smart is nou eenmaal halve smart.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
jaja, maar ondertussen wel ff posten he? Viezerik!.
true tha!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Gedeelde smart is nou eenmaal halve smart.
Sorrie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik word, met mijn levendige fantasie, niet echt vrolijk van de laatste, pak 'm beet, 30 posts.
Ik in een kilt tijdens de tapasmeetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
Doe mij ook eens een goeie visual J, om het leed te verzachten
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik in een kilt tijdens de tapasmeet.
Ik heb geen traumafilter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan gelukkig prima images blocken.
Ja hehe, deze zijn ook een stuk minder vreselijk dan die van jou en Uquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan gelukkig prima images blocken.
Supergeil.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef jogy het volgende:
JK, omringt door Duitse biermeisjes die verleidend bedelen om zijn aandacht.
Ligt helemaal aan jezelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:21 schreef Ripley het volgende:
Ja hehe, deze zijn ook een stuk minder vreselijk dan die van jou en U
Nietquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*gniffelt*
Nu ja, als een boer met kiespijn, ik heb over een half jaar geen baan meer denk ik.
Dank.quote:
Vast welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dank..
Schijnbaar gaat het niet zo goed in de architectuur (understatement).. Dus moet ik nog maar zien of er na de zomer voldoende werk is om mij bezig te houden. Valt nu al tegen af en toe.
Wij nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast wel
Wie wil er nu een JK kwijt?
So I read. Ik zit ook niet echt op een hele veilige plek, zo bij zo een bank.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dank..
Schijnbaar gaat het niet zo goed in de architectuur (understatement).. Dus moet ik nog maar zien of er na de zomer voldoende werk is om mij bezig te houden. Valt nu al tegen af en toe.
Ja, daar was ik wel even aan toe, zo temidden van 'make installkernel', 'make buildworld', 'mergemaster' en 'make installworld'.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:06 schreef Q. het volgende:
Jesters.
Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 @ 00:01 schreef Metatron het volgende:
Gefeliciteerd HeetWijf!
Ja eindelijk!quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:42 schreef Joene het volgende:
Ik had al zoiets vernomen J.
Kan je nu toch die Benz Kopen
Altijd al geweten J dat je graag zo een O Lord would you buy me auto wilde hebben.quote:
* Joene rijdt al jaren franse auto's , en comfort en vooral de veiligheid bij renault is erg goed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:51 schreef Jarno het volgende:
Bedankt voor de tip, had nog niet naar Renault gekeken.
Auto's shoppen is altijd moeilijk vooral als je prive geld eraan moet uitgeven .quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:54 schreef Jarno het volgende:
Ik heb gisteren naar VW (Golf) gekeken, zal 'm wel niet worden ivm best wel duur, vanmiddag even naar de Seat dealer hier, nieuwe Ibiza lijkt me ook wel tof en morgen even naar de Kia en Opel toe. En dan van het weekend met de vrouw op stap om te kijken of we het eens kunnen worden. Heb niet echt een merkvoorkeur of afkeer ofzo.
Als je weinig om het uiterlijk geeft kan je ook kijken voor een Dacia..quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:51 schreef Jarno het volgende:
Bedankt voor de tip, had nog niet naar Renault gekeken.
Nou de A3 is opzich natuurlijk voor een leasebak ook niet echt heel heel bijzonder hequote:Op woensdag 18 februari 2009 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Ze zijn hier A3 sportuitvoeringen aan het bestellen in de lease. Hoezo crisis?
Nu wel J.quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:41 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo! Had ik hier al verteld dat we op zoek kunnen naar een nieuwe auto ivm onvrijwillige afschrijving?
Vrouwen hequote:Op woensdag 18 februari 2009 08:50 schreef Metatron het volgende:
[..]
'kreukelzones verkorten de remweg ook'
Kan je hem niet van cleartype afhalen en op standaard zetten?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:01 schreef Joene het volgende:
ik heb van die letters met een beetje schaduw , moest cleartype nou aan of juist uit ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:05 schreef Ripley het volgende:
Leffeest: het feest van de aantrekkelijkste 30+ single mannen en vrouwen in Nederland
Flikker toch op met je kutsinglesfeest mensen
Ben je er dan vanaf ,dan haal ik dat vinkje wel weer weg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je hem niet van cleartype afhalen en op standaard zetten?
Singles feesten en vakantiesquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:05 schreef Ripley het volgende:
Leffeest: het feest van de aantrekkelijkste 30+ single mannen en vrouwen in Nederland
Zo veel lef hebben ze anders nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:05 schreef Ripley het volgende:
Bij mij staat hij ingesteld op standaard. Eigenschappen (op bureaublad), vormgeving, effecten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je er dan vanaf ,dan haal ik dat vinkje wel weer weg.
Dat laatste dus. Laten we zeggen dat YPPY de vangrail op de A27 van heel dichtbij heeft gezien, en de auto achter haar de bumper van de Corsa van zeer dichtbij heeft kunnen bewonderen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:50 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nu wel J.
Onvrijwillig door 'deze gaat de APK niet meer halen' of door 'kreukelzones verkorten de remweg ook'?
We zijn eigenlijk op zoek naar iets nieuws, of iets zgan via een merkdealer.quote:Wil je echt een nieuwe nieuwe, of zijn occasions ook een optie? Ik heb op dit moment zelf een Seat Toledo uit '99 (vorige model dus) en daar ben ik prima over te spreken. Niet de zuinigste wagen, maar wel lekker ruim en een loei van een kofferbak.
Mijn ervaring is dat Firefox standaard letters een stuk beter weergeeft dan IE7.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:17 schreef Joene het volgende:
[ afbeelding ]
zo ziet het er bij jullie ook uit ?
Ik ben ook nog nooit zo vaak op vakantie geweest als ik dit jaar gaquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Feli HW.
De crisis hakt er wel in trouwens, dit jaar maar twee keer op wintersport, waarvan 1 volgende week.
quote:
Ocherm.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De crisis hakt er wel in trouwens, dit jaar maar twee keer op wintersport, waarvan 1 volgende week.
Ik zie gladde (whehehehe) letters in FFquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat Firefox standaard letters een stuk beter weergeeft dan IE7.
Bij IE7 heb ik ook van die enigszins vage letters, terwijl het er in FF prima uitziet.
Iets nieuws om zelf te kopen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:20 schreef Jarno het volgende:
We zijn eigenlijk op zoek naar iets nieuws, of iets zgan via een merkdealer.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Feli HW.
Hey, wij komen uit een 13 jaar oude Corsa. Wat weten wij er van!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, ik rijd in een rode BX van 18 jaar oud, dus ik weet niet of ik het betrouwbaarste advies kan geven.
Tnxquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Feli HW.
Dank jequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:31 schreef Anosmie het volgende:
Gefeliciteerd Heatbeeb!!!!
[ afbeelding ]
Lekker dan weer, nu vandaag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:32 schreef Anosmie het volgende:
Had ik al vertel ddat ik ontslagen ben? Crisis FTW..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:32 schreef Anosmie het volgende:
Nou, wat ik net zei dus. Geen nieuwe auto kopen, maar 1 van 2-3 jaar oud die goed onderhouden is en met weinig kilometers. De occassionprijzen staan onder druk, dus er valt goed te onderhandelen, dunkt me.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef Jarno het volgende:
Hey, wij komen uit een 13 jaar oude Corsa. Wat weten wij er van!. Alle adviezen zijn welkom hoor.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:32 schreef Anosmie het volgende:
Koop een 12 jaar oude Crossa dan weet je wat je hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, wij komen uit een 13 jaar oude Corsa. Wat weten wij er van!. Alle adviezen zijn welkom hoor.
Nieuwe auto prijzen staan ook onder druk.. Alleen in januari zijn er al 17% minder auto's verkocht dan in januari 2008quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, wat ik net zei dus. Geen nieuwe auto kopen, maar 1 van 2-3 jaar oud die goed onderhouden is en met weinig kilometers. De occassionprijzen staan onder druk, dus er valt goed te onderhandelen, dunkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |