Nog meer neuken ouwe!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Die vraag had Hilde zondag ookwaar haar kind bleef dus.
Neuken helpt vaak om de weeën op te wekken trouwens.quote:
mwah daar gaat een uitrekendatum voor een miskraam niet mee weg denk ik A.quote:
Dat is 'ie eigenlijk wel verplicht he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja, je gaat toch wel een minuut tot minuut verslag posten hier?
Iets met bakstenen onder de poten van je bed aan het voeteneind.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal hem er vanavond even induwen J. Wat voor standje is het beste?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Die vraag had Hilde zondag ookwaar haar kind bleef dus.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ripley het volgende:
Mijn zwangere zusje zat van de week in het zwembad voor zo'n straal op je schouders en die vroeg "kan ik de baby er zo niet uitbubbelen?"
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ripley het volgende:
Mijn zwangere zusje zat van de week in het zwembad voor zo'n straal op je schouders en die vroeg "kan ik de baby er zo niet uitbubbelen?"
Dat kan wel, maar dat is meer iets voor heel lenige vrouwen (die hun bekkenbodemspieren echt goed getraind hebben), of voor vrouwen die "ruimbehuist" zijn "daar beneden".quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ripley het volgende:
Andere suggesties, JK?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed R, dit is nauwelijks een onderwerp voor dedinsdagochtend
.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:44 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen.
Nou ja, de combinatie vrouw + straal in een zwembad roept bij mij meer visioenen op van bijvoorbeeld Sabrina in Boys Boys Boys. Je weet wel, die video waar haar Girls Girls Girls zich nauwelijks lijken te storen aan het net te kleine, wit doorschijnende bikinitopje.quote:
Aan je oren trekken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Anosmie het volgende:
Mn oren zitten dicht. Hoe frikking irritant is dat zeg..
Gapen helpt niet. neus snuit movement met je neus dichtgeknepen doet au. En heel hard op mn oren slaan ook.
Heeft iemand nog andere tips?
Uit laten spuiten door de huisarts?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Anosmie het volgende:
Gapen helpt niet. neus snuit movement met je neus dichtgeknepen doet au. En heel hard op mn oren slaan ook.
Vertel U, is dat goed als je oren dichtzitten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
De nieuwste Braziliaanse sekstrend natuurlijk.
Die ze dan met onschuldige blik en half open mond steeds weer iets omhoog sjort?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, de combinatie vrouw + straal in een zwembad roept bij mij meer visioenen op van bijvoorbeeld Sabrina in Boys Boys Boys. Je weet wel, die video waar haar Girls Girls Girls zich nauwelijks lijken te storen aan het net te kleine, wit doorschijnende bikinitopje.
Ik ben aan één oor 100% doof. Beat that.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Anosmie het volgende:
En dat is?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
*met pen in oren frot*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben aan één oor 100% doof. Beat that.
Best handig, dan zet je je vriendin gewoon aan die kant neerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben aan één oor 100% doof. Beat that.
Heb er alleen maar voordeel van gehad m'n hele leven eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Best handig, dan zet je je vriendin gewoon aan die kant neer
Zitten je ogen ook dicht?quote:
Nieuwste sekstrend uit Brazilië?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:32 schreef NJ het volgende:
En dat is?
Kende je dat topic dan niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
U, ik zie nu allerlei rare dingen voor me
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef Anosmie het volgende:
U.!!
Ik denk in plaatjes. Deze blijft te lang hangen. dat weet ik nu al..
Ook niet mijn cup of tea, maar het plaatje uit je avater, bezweet ende hijgend met 2 vingers in de oren is al helemaal niet zo smakelijk..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Alsof plaatjes van bedtaferelen met een latina zo erg zijn.
Het plaatje uit m'n avatar is een etalagepop met een rode pruik. En een getekend snorretje en brandende sigaret. Daar komt weinig zweet uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:01 schreef Anosmie het volgende:
Ook niet mijn cup of tea, maar het plaatje uit je avater, bezweet ende hijgend met 2 vingers in de oren is al helemaal niet zo smakelijk..
Pardon? Hoe komt mijn anus nu opeens in dit stuk voor?quote:
Die heb je expliciet in je topic over oorseks vermeldtdtdt!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Pardon? Hoe komt mijn anus nu opeens in dit stuk voor?
Nee nog niet maar wie ben jij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef mijsje het volgende:
nog niks Armageddon?
ehm, je kent joene? dan ken je mij ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee nog niet maar wie ben jij?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm, je kent joene? dan ken je mij ookouwe...
Ik ken hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef mijsje het volgende:
na, het gaat. het was in het weekend even heel vervelend, vooral op zondag zelf, maar nu gaat het wel weer beter.dank je
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef n00cL30n het volgende:
Nou A, het enige wat ik je kan vertellen, de dag voordat het los barst, gaan ze nog meer gedreven het huis schoonmaken.
Ennuh... iets fluistert mij dat mijsje iets met een H in haar naam heeft.
H. daar begint de naam van Joenes liefje meequote:
Dankjewel tallyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
H. daar begint de naam van Joenes liefje mee
Om je even op de hoogte te houden
Ow jah!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm, je kent joene? dan ken je mij ookouwe...
*kuskroel*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef mijsje het volgende:
na, het gaat. het was in het weekend even heel vervelend, vooral op zondag zelf, maar nu gaat het wel weer beter.dank je
Nee joh, ik zou zo kunnen stoppen als ik zou willen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:26 schreef mijsje het volgende:
ik weet het, maar toch... werkt best verslavend, dat FOK!...
*proest*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou zo kunnen stoppen als ik zou willen.
Niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld voor de inventiviteit van de latina in het algemeen. Mij gelukkig nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Anosmie het volgende:
Die heb je expliciet in je topic over oorseks vermeldtdtdt!!!
(En bedankt voor het benadrukken R.)
Nee, een vriend van je zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld voor de inventiviteit van de latina in het algemeen. Mij gelukkig nog nooit overkomen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is Oldbies taal voor Koffie . Koggie dus sinds dien.quote:
Joentje is in het Oldie topic altijd ongesteld Mijs.. Of het moet over jesters gaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:04 schreef mijsje het volgende:
koggie? wat is dat? kun je dat eten?
Heb je nog meer te zeiken Tal ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Joentje is in het Oldie topic altijd ongesteld Mijs.. Of het moet over jesters gaan
He ?quote:
Eerder sjagoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef mijsje het volgende:
van trekken wordt je doog? (doof dus?)
maar goed, koggie, lekker...
jij ?quote:
Welkom to the club! Die grijze haren van mij negeren we gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |