quote:
quote:
quote:
quote:
zit er een Rolland in the Sopranos?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga maar de meest geniale serie ever downloaden. Dan snap je 't.
JAAAAA CARNAVAL!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:23 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent nog onwetendquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Goh, weer die kankerserie van een HIMYM?
Eh, nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want het is weer zo'n 3derangs 1023089 in een dozijn serie.
quote:
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want het is weer zo'n 3derangs 1023089 in een dozijn serie.
www.spatiegebruik.nlquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, waarom doet ie die spaties niet
Dan maar editten
Jij bent het gelukkig met me eens. Al dat gezeik over die series die op elkaar lijken.quote:
Je wil een Surinamer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Okee never fucking mind
Wat ik wil werkt niet, ik ga maar eens
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent het gelukkig met me eens. Al dat gezeik over die series die op elkaar lijken.Van die niet grappige Amerikaanse humor.
Besides, PK vind niks leuk behalve twee oude lullen die een of ander zielig liedje in zo'n park aan het spelen zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent het gelukkig met me eens. Al dat gezeik over die series die op elkaar lijken.Van die niet grappige Amerikaanse humor.
Originele openingszin inderdaad.quote:
Beter dan Krentenbol, yet nog yet good enoughquote:
Zo flauwquote:
Zo'n clichézin, uitgewerkt tot zoiets geniaals.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Besides, PK vind niks leuk behalve twee oude lullen die een of ander zielig liedje in zo'n park aan het spelen zijn.
Of je dat aan je zijde wil hebben als bondgenoot
Je snapt het weer niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Originele openingszin inderdaad.
BOTTOMquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Besides, PK vind niks leuk behalve twee oude lullen die een of ander zielig liedje in zo'n park aan het spelen zijn.
Snap jij het leven überhaupt wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Originele openingszin inderdaad.
quote:
Hihi.quote:
quote:
Bijna een half miljoen mensen waarvoor ze optraden. 2 oude lullen met een geweldige staat van dienst in de muziekindustrie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee jouw reactie was geweldig overtuigend.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Goede reactie. Goede weerlegging. Helemaal top.
Ja, Westerbork en Bergen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is weer verdeeld in 2 kampen?
Euh, dat is wel eens voorbij gekomen, ja. Of 'dibs'. Wat wat algemener is dan 'shotgun'.quote:
Als je weet wat voor personage die Barney is, is dit gewoon grappig en gevat.quote:Ted: Robin hates kids.
Robin Scherbatsky: I don't *hate* kids!
Ted: Well, you don't want to have any.
Robin Scherbatsky: I like sports cars, but I don't want to push a Ferrari through my vagina.
Barney: Shotgun!
Ah gossie, en toch stonden ze daar als twee infantiele autisten een beetje te pingelen op een gitaartje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bijna een half miljoen mensen waarvoor ze optraden. 2 oude lullen met een geweldige staat van dienst in de muziekindustrie.
PK, IK HOOR BIJ JOU MATTIE.
Hey! Niet zo'n bekkie over S&G!, hè!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah gossie, en toch stonden ze daar als twee infantiele autisten een beetje te pingelen op een gitaartje.
Grow the fuck up
Ik ook. En two and a half men.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
Maar ik vind dan ook weer de serie friends en joey geweldig. Oh en according to Jim.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Hey! Niet zo'n bekkie over S&G!, hè!
*+1 voor Hoogstaande weer intrekt*
Friends en Joey zijn leukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
Maar ik vind dan ook weer de serie friends en joey geweldig. Oh en according to Jim.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook. En two and a half men.
Snackbar is verderop toedels.quote:
En The Young Ones.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat ook jaKoning is dat
En verder is Bottom gewoon koning, daar kan niks aan tippen.
Lijkt me logisch.quote:
Die aflevering van according to Jim waar hij een nieuwe wc krijgt is echt ultiemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Friends en Joey zijn leuk
According to Jim wat minder
Two and a half Men is ook leuk idd
Bottom ga ik nu even downloaden, heb stukje van jullie dvd thuis gezien, geweldigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat ook jaKoning is dat
En verder is Bottom gewoon koning, daar kan niks aan tippen.
"Ik vind HIMYM leuk dus dat is beter"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat er nog zoveel onwetenden zijn, ja.
Je kent IQM, hij is de ubermensch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
"Ik vind HIMYM leuk dus dat is beter"
Dat zeg ik toch niet? Feit is dat weinig mensen HIMYM kennen (hence 'onwetenden'), dus is het niet zo verwonderlijk dat "jullie kamp" wint in de poll.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
"Ik vind HIMYM leuk dus dat is beter"
Totaal irrelevant in dezen. Laat je niet leiden door gevoelens, maar focus je op de feiten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je kent IQM, hij is de ubermensch.
Nee, was net klaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Dit had toch niet met elkaar te maken, hè..
Maar ik mag dat.quote:
RV, stuur eens mailtje naar redactie@sallandcentraal met het onderwerp: Prijsvraag Paul Bosvelt en dan als antwoord C geven. Als je wint, mag je die kaartjes aan mij gevenquote:
Ging nou maar naar Amsterdam, dan stond de teller alweer op 19.quote:
HEEEEEEY, laat ik dat eens doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
RV, stuur eens mailtje naar redactie@sallandcentraal met het onderwerp: Prijsvraag Paul Bosvelt en dan als antwoord C geven. Als je wint, mag je die kaartjes aan mij geven
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ging nou maar naar Amsterdam, dan stond de teller alweer op 19.
Maar jij gaat toch niet naar GAE - excelsiorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HEEEEEEY, laat ik dat eens doen.
Klopt, maar alleen om jou te zieken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch niet naar GAE - excelsior
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen om jou te zieken.
Dat mag, zijn meerdere kaartjes hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen om jou te zieken.
wie zegt dat jij die gaat winnen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat mag, zijn meerdere kaartjes hoor
Ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie zegt dat jij die gaat winnen?
Mij boeit niet eens wat jij zegt, zei je maar een keer niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij niet gaat winnen.
Trusten IQM
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Mij boeit niet eens wat jij zegt, zei je maar een keer niks.
Kankerjongquote:
Dat werd allang duidelijk na dat laatste sms'je van me.quote:
Heb hem nog nooit gezien.quote:
quote:
Trusteh.quote:
Nee.quote:
Doeiquote:
Ik wil alleen maar zeggen dat ik gaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
zvo, doe niet zo kankerstoer vanachter je computertje, kutkneusje
kutquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat ik ga
Was hier vanmiddag nog wel even volgens mij.quote:
Nou, na je voorlaatste zin weet ik niet of ik lekker slaap, maar jij ookquote:
Ja, xag em voorbij komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Was hier vanmiddag nog wel even volgens mij.
Hoezo lig je naast em?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan ik een boodschap doorgeven?
een michel meldt zichquote:
Onze dichterquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
een michel meldt zich
naast de intens
van alles eerder vandaag
nu de mellow, van muziek + rest
dus groetjes hun
en jou in bijzonder !
Ik had een feestje. Release van een dvd. Ik zit nu in Zaragoza. Normaliter woon ik NY. Dus ben ik ook altijd laat op Fok!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:35 schreef NoelGallagher het volgende:
het is een beetje saai hier ja, maar het is ook al half 2 geweest.
Mike, waarom ben jij altijd pas zo laat op fok ?
muziek ja, plus groen en geelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Onze dichter![]()
mellow van de muziek? lig je te relaxen?
wtf, woon je in het buitenland ja?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik had een feestje. Release van een dvd. Ik zit nu in Zaragoza. Normaliter woon ik NY. Dus ben ik ook altijd laat op Fok!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
muziek ja, plus groen en geel
verder zit ik rechtop
spieren getraind
ga ik niet met pik spelen
hooguit pik ontmoeten hier
typisch niet jij, want anders
ach ja
waarom hier
zucht voorjaar, rest, en dat
en alles dat mist
Ja, ik woon in NY, maar heb ook een huis in Amsterdam, dus ik reis heen en weer. Maar zit nu in Zaragoza (Spanje). Bij familie..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf, woon je in het buitenland ja?
Dat is wel tof, woon je daar voor werk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik woon in NY, maar heb ook een huis in Amsterdam, dus ik reis heen en weer. Maar zit nu in Zaragoza (Spanje). Bij familie..
Dus er is nu geen tijdsverschil...
Ja, ik woon hier nu 6 jaar. Alhoewel mijn hart nog wel in Nederland ligt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is wel tof, woon je daar voor werk?
weinig groentjes hier nuquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pik ontmoeten? hahaah
moet je niet vroeg op?
Vet, wonen in NY. Is dat ook zo mooi als het klinkt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik woon hier nu 6 jaar. Alhoewel mijn hart nog wel in Nederland ligt.
Jaaa tis mooi wonen, maar ook duur... Ik woon met twee roommates...eentje zit in dezelfde business en die andere is boxer.... wij wonen aan het central park gelukkig via via...dus het scheelt wel in de huur... maar tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vet, wonen in NY. Is dat ook zo mooi als het klinkt?
praat je weleens gewoon?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
weinig groentjes hier nu
alhoewel pik-status
hangt af van bekrompenheid
de drukkende last van het bezwete zolderkamertje
en de zorgelijke dominerende ouders vanuit de onderverdieping
hier niet
gewoon....
vroeg, nee, ben eventjes bevoorrecht
hahaha
groetjes jij en René
gewoon? is het zo erg?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
praat je weleens gewoon?![]()
en de bekrompenheid zal wel hier hoogtij vieren...Aangezien het over voetbal en tieten gaat haha
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
gewoon? is het zo erg?
hahahaha
ben michel en .....
hahahaha
maar goed irl
kunnen gewone vloeiende zinnen
onstaan, spuitend, als dit
en kennelijk je afvraging
maar goed kan je m'n gnoom weleens sturen
als ik op de glasvezel zit
maar dan kunnen we gaan flitsen
hahaha
hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee hoor het is niet erg hahaha vind het wel grappig
we kunnen altijd flitsen haha
he dat rijmde niet eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
ik mag je
terwijl ik je niet niet eens ken
hahaha
groetjes !
ik doe niet aan rijmquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he dat rijmde niet eens![]()
zit je alleen in KLB? Xie je nergens anders..
Good! Ja wel oké, vroeg wakker... Maar ach.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lekker! Maar weinig uurtjes gemaakt, maar voel me uitgeslapen!
En jouw nacht?
School.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg wolvendagen, waar blijft die foto?
Dan niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij zit altijd op school, ik geloof er geen reet van
Eg niej.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf gemaakt, stomme newbie
Neuh. Ik heb een tussenuur.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt wel. En nu weer opletten voordat je bij de leraar onder z'n bureau moet kruipen.
Bek.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, lui stuk vreten, maken die foto
Hij faalt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:09 schreef Florian_ het volgende:
We moeten ons maar even koest houden Bobby, Jitz probeert WD te playen
Misschien trapt ze erin. Volgens mij houd ze er wel van om als een sletje behandeld te wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:09 schreef Florian_ het volgende:
We moeten ons maar even koest houden Bobby, Jitz probeert WD te playen
bwehehehe.quote:
Daar heb ik het dus ook over. Ik wil WD niet neuken, want sex is voor dierenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bwehehehe.![]()
Ik zie overigens nog steeds geen tekening met foto.![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien trapt ze erin. Volgens mij houd ze er wel van om als een sletje behandeld te worden
Inderdaad, ze faalt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bwehehehe.![]()
Ik zie overigens nog steeds geen tekening met foto.![]()
Inderdaad. Misschien moeten we haar maar wegpesten uit de SC.quote:
Goed plan, ik ben voor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien moeten we haar maar wegpesten uit de SC.
Chance of failingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien moeten we haar maar wegpesten uit de SC.
Bruin, het is bruinquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wolvendagen heeft rood haar, rood haar is biggetjeshaar en biggetjeshaar is lelijk
Dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chance of failing
0 -------------------------|-- 10
Bruin, rood, what's the difference....quote:
Wat moet je nou mafketel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Laat maaaar..
spaties werken niet
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bruin, rood, what's the difference....
Diep van binnen zou je er naar willen grijpen. Ontken niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe jij lekker je bosten vooruit
Dat van hem is een grasmaaier met dikke velgen.quote:
Als we wisten wat bosten waren misschien wel jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Diep van binnen zou je er naar willen grijpen. Ontken niet.
Oh neem me niet kwalijk hoogheid. Borsten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als we wisten wat bosten waren misschien wel ja
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
Je bent nog iets te vroeg voor de lapo, IQM
Ik zie nu haar typo pas!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als we wisten wat bosten waren misschien wel ja
Jammer, hoor.quote:
Hey Florian ik heb wel een nieuwsbericht dat veel reacties trekt... Die wilde je toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
Je bent nog iets te vroeg voor de lapo, IQM
Flauw. Blya.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:50 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu haar typo pas!
[..]
Jammer, hoor.
In dat geval: graag!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh neem me niet kwalijk hoogheid. Borsten.
get a fucking room.quote:
Een off-road grasmaaier \o=oquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat van hem is een grasmaaier met dikke velgen.
Je hebt PM terugquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey Florian ik heb wel een nieuwsbericht dat veel reacties trekt... Die wilde je toch?
I lol'd.quote:Oprichter Paradijs vindt het hoog tijd worden dat het gezond verstand van de 2,5 miljoen Telegraaflezers ook aan bod komt in het publieke bestel.
Hij moet nog een handvat hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een off-road grasmaaier \o=o
En eentje voor het gazonnetje: \.=.
Jij hebt echt tijd overquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij moet nog een handvat hebben
_
..\o=o...
En als je mee mag doen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
get a fucking room.
Ja, en dat fucking kun je opvatten zoals je zelf wilt.
Ik heb vakantie en jij gaat zeuren dat ik tijd over hebquote:
Ik weet toch niet dat jij vakantie hebt? Überhaupt, vakantiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en jij gaat zeuren dat ik tijd over hebJa verdorie natuurlijk heb ik tijd over
Bij deze, ik heb vakantiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet toch niet dat jij vakantie hebt? Überhaupt, vakantieWat een achterhaald concept
quote:
Dat dus. Maar ik mag hier uit opmaken dat je het graag met meerdere mannen tegelijk doet?quote:
Jaaajaquote:
Nej.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Maar ik mag hier uit opmaken dat je het graag met meerdere mannen tegelijk doet?![]()
Doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef Florian_ het volgende:
misschien moet ik de titel wat pakkender maken
Allochtoon wordt nieuwe Nederlander?
Ik was niet serieus.quote:
Ik kan wel zo'n rar maken over wolvendagen, maar dan is het niet wat je verwacht denk ik.quote:
Nee bobby, we willen geen mannenliefde in combinatie met olie en dildo's zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan wel zo'n rar maken over wolvendagen, maar dan is het niet wat je verwacht denk ik.
Dat is het ook niet. Je was er zeker niet bij toen Sanna de betekenis van d'r username aan het uitleggen was?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee bobby, we willen geen mannenliefde in combinatie met olie en dildo's zien.
Afgeleid van het Hebreeuwse 'sjoesjanah' wat 'lelies' betekent.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Je was er zeker niet bij toen Sanna de betekenis van d'r username aan het uitleggen was?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Afgeleid van het Hebreeuwse 'sjoesjanah' wat 'lelies' betekent.
Jeweettog!quote:
Ik dacht al dat dat voor verwarring zou zorgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r stond eerst 'naam' in plaats van 'username'.
Vandaar dat ik er even serieus op inging.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht al dat dat voor verwarring zou zorgen.
Je moet het op z'n Zweeds uitspreken. Het is afgeleid van Susännaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Afgeleid van het Hebreeuwse 'sjoesjanah' wat 'lelies' betekent.
hey pleuntje!quote:
quote:
Zij speelde Faith in Buffy the Vampire Slayer.quote:
Dat klopt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zij speelde Faith in Buffy the Vampire Slayer.
Angel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klopt!Buffy
Ik moet de eerste aflevering van Dollhouse nog kijken. Is van de maker van Buffy en daar speelt zij de hoofdrol.
quote:
Ik ook, ik ga vanmiddag aan seizoen 3 beginnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga Buffy en Angel maar weer eens vanaf het begin kijken denk ik. Is alweer een tijd geleden dat ik het allemaal gezien heb.
Ik ben bezig met het downloaden van seizoenen van opperbaas Bob Rossquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga Buffy en Angel maar weer eens vanaf het begin kijken denk ik. Is alweer een tijd geleden dat ik het allemaal gezien heb.
Hehe, ik zag dat nieuwsbericht in de volkskrant, en toen dacht ik bij mijzelf, ja Joost dit is het kijkcijferkanon van vandaagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Please.
Ik vind je topic uiterst vermakelijk trouwens.
Hahah, ja heb je goed bekeken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hehe, ik zag dat nieuwsbericht in de volkskrant, en toen dacht ik bij mijzelf, ja Joost dit is het kijkcijferkanon van vandaag
(Ja ik heet in het echt niet DE dus dan denk ik dat niet)
Ik heb alles naderhand gewoon elektronisch overgemaaktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahah, ja heb je goed bekeken.
Maar ik ga lessen zo (EN IK BETAAL CONTANT HAHAHA).
Doeeg.
Ja vast. Ik weet zeker dat jij in natura betaaldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahah, ja heb je goed bekeken.
Maar ik ga lessen zo (EN IK BETAAL CONTANT HAHAHA).
Doeeg.
Met kutvocht, jazekerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt zelf altijd je bekkie vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |