neuh, zo gaat dat altijd...quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
Iemand die hiertegen wil objecten......?
Ja hoor, die kostte me geen enkele moeite, doch door jouw eigen PI en mijn gevoel voor humor heb ik 'm niet op het podium gezetquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef sjimz het volgende:
Terechte winnaar.
Nummer 2 ook leuk, 3 niet zo leuk maar het is Beschouw.
Je snapte mijn grap wel?
Was niks mis mee, poedel lijkt me terecht...quote:
Tussen 7 en 8 lijkt me een prima tijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
Katje, hoe laat ga je ?
Prima planquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tussen 7 en 8 lijkt me een prima tijd.
Als je je shirt uittrekt vind ik van jou alles leuk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prima plan![]()
Vin je het leuk als je naam in een onderschrift voorkomt ?
Woordgrapjes ?
Actualiteiten ?
Vulgairiteit hier tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je je shirt uittrekt vind ik van jou alles leuk.
De jury wordt steeds makkelijker omkoopbaar.quote:
Daarom win ik zelden tot nooit meer, ik kon me al moeilijk voorstellen dat de schuld daarvoor bij mezelf lag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De jury wordt steeds makkelijker omkoopbaar.
Jij bent een soort Heracles en wij zijn Vitesse.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom win ik zelden tot nooit meer, ik kon me al moeilijk voorstellen dat de schuld daarvoor bij mezelf lag.
Dan ben ik een warme, stabiele persoonlijkheid en zijn jullie onstabiele wildcats die teren op anderen. Kies ik toch liever voor het eerste.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij bent een soort Heracles en wij zijn Vitesse.
Is dat niet koud?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Tijdens het typen van m'n onderschrift zat ik nakende achter de PC
Zonder jou ?quote:
quote:Suijk
Stinksokken benemen Carragher de adem
quote:The_Vulture
Carragher: "Volgens mij heb ik het verkeerd begrepen toen ze zeiden dat we in een stripverhaal gingen spelen"
quote:Isiolo
Shirt uit, altijd lastig !
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Selfsupporting: Carragher zuigt vocht uit knie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:![]()
nu snap ik de nummer 1 pas
[ Bericht 10% gewijzigd door Starzky op 19-02-2009 21:49:55 ]Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
Tofquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had toch beter verwacht van deze foto. Maar het mocht niet zo zijn... Isiolo lijkt me de duidelijke winnaar. Verder op het podium de beste woordgrap en een scherpe observatie. De poedel is voor Beschouw, want ik had geen idee wat daar mee aan moest.
Het spijt me van je gat, maar ik durf die niet te verwijden.quote:
Op basis waarvan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had toch beter verwacht van deze foto.
Projectie.quote:
Maakt toch niet uit ? Je kreeg deze ronde toch een podium plek van me ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
[..]
Projectie.Hoewel ik jou wel op het podium had verwacht.
Isiolo, terecht gewonnen maar wat weer een kutfoto..
Oh mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:16 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit ? Je kreeg deze ronde toch een podium plek van me ?![]()
Ah dat vind ik lief van je.quote:
Op basis van de foto. Lijkt me logisch.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah dat vind ik lief van je.![]()
Ik heb extra inspiratie - de laatste ronde gemist - dus dat moet goedkomen.![]()
Hoewel, foto's met een shirt uit vind ik altijd lastig.![]()
Ok, de poedelprijs is al vergevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax spelers vieren de zege iets te uitbundig.
Die is al voor Jody Bernal....quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:01 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ok, de poedelprijs is al vergeven
En dat rietje is niet de witte streep op het shirt van de man die achter hem zit?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef Beschouw het volgende:
Poedel? Heeft jury de foto wel goed bekeken. Garragher zit toch echt met een rietje in zijn mond.
Ik zie t pas omdat je dat nu zegtquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef Beschouw het volgende:
Poedel? Heeft jury de foto wel goed bekeken. Garragher zit toch echt met een rietje in zijn mond.
moet je eigenlijk eens met een heel team afspreken (als het nergens meer om gaat), massaal shirt uit en kijken wat de scheidsrechter doetquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:22 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Na Worm en John trekt nu heel NEC shirt uit na goal
Heb jij wel goed gekeken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef Beschouw het volgende:
Wel wakker blijven hè.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:10 schreef Ruud het volgende:
[..]
dat klopt
[..]
dat is gelul
oh, ik zie die G nu![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
jij zat ook te slapen tijdens het jureren...
Oeps, zou het werken ?quote:
Las het meer als een verborgen oneerbaar voorstel aan Isioloquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Denk het niet. Is alvast een voorschot.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Las het meer als een verborgen oneerbaar voorstel aan Isiolo
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt uit, altijd lastig.
quote:-Breach-
-"Eerste vakantiekiekjes SCH bereiken Nederland"-
quote:-Paaskonijn-
-Speler met #2 doet de Haka op de SCH manier.-
quote:-Suijk-
-Christiano Ronaldo begint Aerobic klasje-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Joesse-
-Vliegtuig SCH landt per abuis in Nieuw-Zeeland-
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:18 schreef Beschouw het volgende:
Zo te zien is dat Jupilerke verkeerd gevallen...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:18 schreef Beschouw het volgende:
Nee dat doen ze nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:18 schreef Beschouw het volgende:
Meen je dit? Denk je echt dat dat Messi is? Ja hè?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Messi ziet het niet meer zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |