Is dat niet koud?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Tijdens het typen van m'n onderschrift zat ik nakende achter de PC
Zonder jou ?quote:
quote:Suijk
Stinksokken benemen Carragher de adem
quote:The_Vulture
Carragher: "Volgens mij heb ik het verkeerd begrepen toen ze zeiden dat we in een stripverhaal gingen spelen"
quote:Isiolo
Shirt uit, altijd lastig !
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Selfsupporting: Carragher zuigt vocht uit knie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:![]()
nu snap ik de nummer 1 pas
[ Bericht 10% gewijzigd door Starzky op 19-02-2009 21:49:55 ]Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
Tofquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had toch beter verwacht van deze foto. Maar het mocht niet zo zijn... Isiolo lijkt me de duidelijke winnaar. Verder op het podium de beste woordgrap en een scherpe observatie. De poedel is voor Beschouw, want ik had geen idee wat daar mee aan moest.
Het spijt me van je gat, maar ik durf die niet te verwijden.quote:
Op basis waarvan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had toch beter verwacht van deze foto.
Projectie.quote:
Maakt toch niet uit ? Je kreeg deze ronde toch een podium plek van me ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
[..]
Projectie.Hoewel ik jou wel op het podium had verwacht.
Isiolo, terecht gewonnen maar wat weer een kutfoto..
Oh mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:16 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit ? Je kreeg deze ronde toch een podium plek van me ?![]()
Ah dat vind ik lief van je.quote:
Op basis van de foto. Lijkt me logisch.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah dat vind ik lief van je.![]()
Ik heb extra inspiratie - de laatste ronde gemist - dus dat moet goedkomen.![]()
Hoewel, foto's met een shirt uit vind ik altijd lastig.![]()
Ok, de poedelprijs is al vergevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax spelers vieren de zege iets te uitbundig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |