neuh, zo gaat dat altijd...quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
Iemand die hiertegen wil objecten......?
Ja hoor, die kostte me geen enkele moeite, doch door jouw eigen PI en mijn gevoel voor humor heb ik 'm niet op het podium gezetquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef sjimz het volgende:
Terechte winnaar.
Nummer 2 ook leuk, 3 niet zo leuk maar het is Beschouw.
Je snapte mijn grap wel?
Was niks mis mee, poedel lijkt me terecht...quote:
Tussen 7 en 8 lijkt me een prima tijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
Katje, hoe laat ga je ?
Prima planquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tussen 7 en 8 lijkt me een prima tijd.
Als je je shirt uittrekt vind ik van jou alles leuk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prima plan![]()
Vin je het leuk als je naam in een onderschrift voorkomt ?
Woordgrapjes ?
Actualiteiten ?
Vulgairiteit hier tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je je shirt uittrekt vind ik van jou alles leuk.
De jury wordt steeds makkelijker omkoopbaar.quote:
Daarom win ik zelden tot nooit meer, ik kon me al moeilijk voorstellen dat de schuld daarvoor bij mezelf lag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De jury wordt steeds makkelijker omkoopbaar.
Jij bent een soort Heracles en wij zijn Vitesse.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom win ik zelden tot nooit meer, ik kon me al moeilijk voorstellen dat de schuld daarvoor bij mezelf lag.
Dan ben ik een warme, stabiele persoonlijkheid en zijn jullie onstabiele wildcats die teren op anderen. Kies ik toch liever voor het eerste.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij bent een soort Heracles en wij zijn Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |