Eerst iedereen die niet voetbalt uitschelden voor homo en dan vragen of ik homofoob benquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:03 schreef Agiath het volgende:
[..]nerd
Altijd zo'n kut-argument ditBen je homofoob ofzo?
En als je het echt niet wilt douche je toch gewoon thuis
Knap, waar lees je dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eerst iedereen die niet voetbalt uitschelden voor homo en dan vragen of ik homofoob ben.
Dat je het maar weet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Je hebt gelijk, ik trok de verkeerde conclusies.
Dit is wel matig hoor. Notabene in je eigen topic keihard toegeven dat je fout zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Je hebt gelijk, ik trok de verkeerde conclusies.
Dit is niet mijn topicquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:18 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dit is wel matig hoor. Notabene in je eigen topic keihard toegeven dat je fout zit.
Oorlog willen we zien!
Zou me niks verbazen als er voetbalvereniging voor homo's bestaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:16 schreef HostiMeister het volgende:
Voetbal is gewoon een kutsport heeft inderdaad geen ruk met homofilie te maken
Sport is ook alleen voor bikkels, wat doe je daar in hemelsnaam?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Schuifpui het volgende:
Volgens mij is het in 2009 geen enkele keer droog geweest op maandagavond, zojuist weer zeik nat geregend tijdens voetbal.
Mij wel!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er voetbalvereniging voor homo's bestaan.
Het heeft wel wat...............................................................om iedere partij te kunnen scoren!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er voetbalvereniging voor homo's bestaan.
JE WIL, zonder Tquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef leetzors het volgende:
Je wilt zelf op voetbal, niet gaan huilen TS.....
uhmm, Stam+T?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:04 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
JE WIL, zonder T
Leer fucking Nederlands. Deze fout zie ik steeds vaker.![]()
Heb het even nagezocht in het geval van je mag het beiden. Maar hij/zij is zonder t en dat zie ik de laatste tijd maar al te vaak fout. Niet alles is gewoon stam + t, er zijn genoeg uitzonderingen.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Sport is ook alleen voor bikkels, wat doe je daar in hemelsnaam?
Bikkelquote:
Fouten verbeteren die eigenlijk geen fouten zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Heb het even nagezocht in het geval van je mag het beiden. Maar hij/zij is zonder t en dat zie ik de laatste tijd maar al te vaak fout. Niet alles is gewoon stam + t, er zijn genoeg uitzonderingen.
Was gewoon omdat ik me er al weken aan erger en dacht dat nu de kans was, my bad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Fouten verbeteren die eigenlijk geen fouten zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |