TS liegt.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb in 2009 nog elke maandag avond gesport, en vandaag was de 1e keer dat het een beetje miezerde.
NOU CHAPEAU HOOR!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb in 2009 nog elke maandag avond gesport, en vandaag was de 1e keer dat het een beetje miezerde.
Hier in Delft zeker niet, vorige week en die week er voor keihard nat geregend, de week daarvoor weet ik niet, want toen was ik op wintersport. En voor m'n wintersport ben ik ook zeker twee keer nat geregend op maandag avond.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef Sanderrrr het volgende:
Welkom bij de club.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef Le_Grand het volgende:
Al die anti-sporters hier.Volgens mij is dit echt het verzamel-forum voor lelijke mensen.
Waarom kies je dan voor een buitenteamsport als je niet tegen een beetje regen kanquote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Hier in Delft zeker niet, vorige week en die week er voor keihard nat geregend, de week daarvoor weet ik niet, want toen was ik op wintersport. En voor m'n wintersport ben ik ook zeker twee keer nat geregend op maandag avond.![]()
En verder komen hier natuurlijk alleen maar internettende nerds, maar niet sporten is geen optie. Ten eerste is voetbal een teamsport, je weet wel met andere mensen, dus ik kan het niet maken om niet te komen. Maar dat zal vast moeilijk te begrijpen zijn.
Kan er wel tegen, maar als het droog is kan ik het een stuk meer waarderen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom kies je dan voor een buitenteamsport als je niet tegen een beetje regen kan
FAIL
En dan ga je in Nederland op een buitensportquote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Kan er wel tegen, maar als het droog is kan ik het een stuk meer waarderen.
Ik legde die link ook niet meteen, maar ik houd wel van sport dus ben dan bij uitstek prachtig.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:59 schreef Ugjerke het volgende:
Want als je niet van sport houd ben je lelijk
Welkom.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef Le_Grand het volgende:
Al die anti-sporters hier.Volgens mij is dit echt het verzamel-forum voor lelijke mensen.
Die logica snap ik niet helemaal...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef Le_Grand het volgende:
quote:
Homo topicquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Nee met 15 mannen naakt onder de douche staan en elkaars penislengte vergelijken is het toppunt van heterosexualiteit...
It's only gay if the balls touch!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Nee met 15 mannen naakt onder de douche staan en elkaars penislengte vergelijken is het toppunt van heterosexualiteit...
Jij wist vantevoren dat je ging verliezen en daarom koos je voor een solo sport of helemaal geen sportquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Eerst iedereen die niet voetbalt uitschelden voor homo en dan vragen of ik homofoob benquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:03 schreef Agiath het volgende:
[..]nerd
Altijd zo'n kut-argument ditBen je homofoob ofzo?
En als je het echt niet wilt douche je toch gewoon thuis
Knap, waar lees je dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eerst iedereen die niet voetbalt uitschelden voor homo en dan vragen of ik homofoob ben.
Dat je het maar weet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Je hebt gelijk, ik trok de verkeerde conclusies.
Dit is wel matig hoor. Notabene in je eigen topic keihard toegeven dat je fout zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Je hebt gelijk, ik trok de verkeerde conclusies.
Dit is niet mijn topicquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:18 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dit is wel matig hoor. Notabene in je eigen topic keihard toegeven dat je fout zit.
Oorlog willen we zien!
Zou me niks verbazen als er voetbalvereniging voor homo's bestaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:16 schreef HostiMeister het volgende:
Voetbal is gewoon een kutsport heeft inderdaad geen ruk met homofilie te maken
Sport is ook alleen voor bikkels, wat doe je daar in hemelsnaam?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Schuifpui het volgende:
Volgens mij is het in 2009 geen enkele keer droog geweest op maandagavond, zojuist weer zeik nat geregend tijdens voetbal.
Mij wel!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er voetbalvereniging voor homo's bestaan.
Het heeft wel wat...............................................................om iedere partij te kunnen scoren!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er voetbalvereniging voor homo's bestaan.
JE WIL, zonder Tquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef leetzors het volgende:
Je wilt zelf op voetbal, niet gaan huilen TS.....
uhmm, Stam+T?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:04 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
JE WIL, zonder T
Leer fucking Nederlands. Deze fout zie ik steeds vaker.![]()
Heb het even nagezocht in het geval van je mag het beiden. Maar hij/zij is zonder t en dat zie ik de laatste tijd maar al te vaak fout. Niet alles is gewoon stam + t, er zijn genoeg uitzonderingen.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Sport is ook alleen voor bikkels, wat doe je daar in hemelsnaam?
Bikkelquote:
Fouten verbeteren die eigenlijk geen fouten zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Heb het even nagezocht in het geval van je mag het beiden. Maar hij/zij is zonder t en dat zie ik de laatste tijd maar al te vaak fout. Niet alles is gewoon stam + t, er zijn genoeg uitzonderingen.
Was gewoon omdat ik me er al weken aan erger en dacht dat nu de kans was, my bad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Fouten verbeteren die eigenlijk geen fouten zijn
Zeg, lulhannes, als het je niet bevalt, ga je toch ergens anders forummen?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef Le_Grand het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |