Wat bedoel je?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Rkatier het volgende:
daar ga ik niet op stemmen, dat uwe al
Ik ga in het vorige topic toch nog even mijn stem wijzigen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
Sorry maar toen ik zei dat dit een Bootz Poll topic werd meende ik ook dat het een Bootz Poll topic werd!
Op wie had je in eerste instantie gestemd dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga in het vorige topic toch nog even mijn stem wijzigen.
Niet op jou.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op wie had je in eerste instantie gestemd dan?
Sweetquote:
Snap het echt niet? iets over Uwe boll?quote:
Laat maarquote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sweet
[..]
Snap het echt niet? iets over Uwe boll?
Poll #1 van dit topic laat wat anders zienquote:
Bij een opkomst minder dan 30% is een dergelijke poll niet geldig.....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poll #1 van dit topic laat wat anders zien
Volgens mij heeft 100 procent gestemdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij een opkomst minder dan 30% is een dergelijke poll niet geldig.....
opkomst != aantal stemmers....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 100 procent gestemdtel de percentages maar bij elkaar op!
quote:
Ja graag lennart... euh... CHRONOFLASH!! Doe eens, daar zou je ons heel blij mee maken... enzo... dusss...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Misschien maak ik voor jullie binnenkort wel een foto van m'n CHRONOFLASH! t-shirt
Niet nu, want ik ga zo naar een vriend Halfnaakte Worstelchick Game spelenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja graag lennart... euh... CHRONOFLASH!! Doe eens, daar zou je ons heel blij mee maken... enzo... dusss...
Die denk ik jaquote:
Zijn de kerstprijzen al verstuurd?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef koei het volgende:
Zo, nog maar 20.000 punten te gaan en ik ben een Rainbow Six Vegas pro!
Maken jullie wel weer een foto van de complete ingepakte boel?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef koei het volgende:
Een deel ervan is al wel helemaal ingepakt. Alleen het is nogal veel...
Ben je zo onzeker dat je dat van een poll laat afhangen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Poll: Is AQuila360 waardevol voor de SC?Ja! Nee! voegt nix toe!
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mijn positie hier is altijd aan het wankelenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker dat je dat van een poll laat afhangen?
En dat moet je op een internet forum zetten omdat je anders niet gefeliciteerd word door andere dan je moederquote:
quote:
Sterf!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:08 schreef koei het volgende:
Oh, dáárom was het vorige topic zo gezellig!
Heldquote:
quote:
Poll: is dit een topic om domme linkjes te postenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:54 schreef Lyzio het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/internet_humor.html
Da's dan ook weer leuk gedaan.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Lyzio het volgende:
Gister Hot Rod gekekenWat een tergend slechte film die stiekem enorm leuk is!
Na de eerste 3 minuten was ik verkochtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hij is echt fantastisch, een van de films van 2008 die het tofst is!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Na de eerste 3 minuten was ik verkochtDat trucje over die ijsco kar
Staan wel meer nummers op van Europe volgens mijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is echt zo mooi!
Heel die soundtrack ook, staan 4 nummers van Europe op, een nummer uit een western, een Cool Beans remix door een of andere hiphop negertecht fantastisch
indeed. Staat gewoon bomvol!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Staan wel meer nummers op van Europe volgens mij
Kut ik had op 100 gegoktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb hem gevonden hoor. 51 posts na de start. Een nieuw record voor mij
Ik op ''Wie?''quote:
Hertog jan gestemd! Maar dat is mijn keuze meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:44 schreef lennartb.nl het volgende:
Poll: Wat voor bier zal Lyzio vanavond opentrekken rond 5uur?Hertog Jan Alfa Grolsch Schultenbrau Alle bovenstaande
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik wou eigenlijk de antwoorden faken door de links aan te passen zodat je altijd Schultenbrau stemt, maar dat heb ik al met eerdere Polls hier gedaan dus dat laat ik maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hertog jan gestemd! Maar dat is mijn keuze meerDenk dat LZ voor Schultenbrau gaat!
Kratjes daarvan kunnen naar Disjfa want hij bouwt er zijn huis van
Jongen dat kan je niet maken! Maurice de Hond haat je nu!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk de antwoorden faken door de links aan te passen zodat je altijd Schultenbrau stemt, maar dat heb ik al met eerdere Polls hier gedaan dus dat laat ik maar
Nog een etagequote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kratjes daarvan kunnen naar Disjfa want hij bouwt er zijn huis van
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar Schultenbrau is serieus wel ok, een heerlijk licht biertje!!
Nooit vertellen dat je goedkoop bier drinkt. Dan gaat iedereen gillen hoe slecht het wel niet is en dat je minimaal 12 euro aan een krat bier kwijt moet zijn ipv gewoon 4 euro zonder marketingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:
DUde ik lieg echt niet! Schultenbrau is echt bestwel ok, al helemaal als je naar de prijs kijkt, dan is het gewoon super!!
Nee, ik ga er een punt van maken ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nooit vertellen dat je goedkoop bier drinkt. Dan gaat iedereen gillen hoe slecht het wel niet is en dat je minimaal 12 euro aan een krat bier kwijt moet zijn ipv gewoon 4 euro zonder marketing
Dus lieg. Dat scheelt weer ontiegelijk veel pagina`s onzintekst over mensen en bier.
Ik zeg ook niet dat je liegt! De poll zegt dat!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:
DUde ik lieg echt niet! Schultenbrau is echt bestwel ok, al helemaal als je naar de prijs kijkt, dan is het gewoon super!!
Jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je liegt! De poll zegt dat!
En ik sta los van de Poll!
quote:
ff een vraagje aan een kenner: moet je serieus Jeager lauw drinken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]jaeger
AH pilsener
Schultenbrau
Haha geen idee maar dat lijkt me niet geweldig. Sommige bieren zijn lauw beter te drinken dan anderen, maar koud is altijd t beste natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ff een vraagje aan een kenner: moet je serieus Jeager lauw drinken?
Een kennis beweerde dat altijd
Maar doe mij maar lekker een wat duurdere speciaal biertje
alhoewel ik ook geen nee zeg tegen grolsch na me werktijd D: dan is ie gratis
Ik wilde je net mailen....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb hem gevonden hoor. 51 posts na de start. Een nieuw record voor mij
Maar als je alcoholist bent is dat altijd zo tering duurquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Maar doe mij maar lekker een wat duurdere speciaal biertje
alhoewel ik ook geen nee zeg tegen grolsch na me werktijd D: dan is ie gratis
Poll: Gaat Koei veel doen aan der afstuderen nu?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef koei het volgende:
Zo, ik ga vandaag iets doen aan mijn afstuderen!1!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Maar hoeveel weet ik nog niet...
Denken aan afstuderen is niet voldoende, dat weet je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef koei het volgende:
Zo, ik ga vandaag iets doen aan mijn afstuderen!1!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Maar hoeveel weet ik nog niet...
Volgens de Poll wordt het nix Koei!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef koei het volgende:
nee, ik ga zelfs wat papieren bij elkaar zoeken Mero! En dan met de papieren naar de bieb om daar minimaal een uur te zitten en daarna mag ik aan de overkant naar de film
quote:
Zitten is ook niet voldoendequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef koei het volgende:
nee, ik ga zelfs wat papieren bij elkaar zoeken Mero! En dan met de papieren naar de bieb om daar minimaal een uur te zitten en daarna mag ik aan de overkant naar de film
Einzz!!!11Tzweii!111Treiii!!!1!Hertengeweiiii!!!11111!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Deze smiley heb ik nooit begrepen
Dan had hij wel een klein snorretje en mischien nog een handje omhoogquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Einzz!!!11Tzweii!111Treiii!!!1!Hertengeweiiii!!!11111!!!
Zo iets is dat geloof ik
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat is de smiley van Herne(een user). Alleen die gekke fok!ers dachten dat het een rendier was en zijn hem als kerstsmiley gaan gebruiken.
ROFLEINZ! Je vergeet Brand. Alfa gestemd tho. Alhoewel ik denk dat het Bavaria wordtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:44 schreef lennartb.nl het volgende:
Poll: Wat voor bier zal Lyzio vanavond opentrekken rond 5uur?Hertog Jan Alfa Grolsch Schultenbrau Alle bovenstaande
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Maar Poit nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:48 schreef koei het volgende:
Tain was er het vorige topic ook al Poit!
Heeft die gast een eigen smileyquote:
quote:
OP JE SMOEL! Goeie kont though.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=13739
Das nie duur!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
ROFLEINZ! Je vergeet Brand. Alfa gestemd tho. Alhoewel ik denk dat het Bavaria wordtDie waren heftig in de reclame. De Brand trouwens ook, tweede krat voor ¤1,11! Gekkigheid.
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_ufo_piloot.htmlquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:52 schreef disjfa het volgende:
Lyzio, je bent toch niet de nieuwste kloon van AQ hé!
Dat is een ja neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_ufo_piloot.html
Op een dag geef ik het commando en dan nemen al mijn kloons fok! over! Van de meeste weet je niet eens dat het kloons zijn dat is het enge! Misschien is poit wel een kloon of zelf Koei!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:52 schreef disjfa het volgende:
Lyzio, je bent toch niet de nieuwste kloon van AQ hé!
Wat wil je doen dan. Het nivo van Fok nog lager brengenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet het niet! Tot dat het te laat is
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_ufo_piloot.html
Oh noes. Je hebt AQ gewoon later aangemaakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:00 schreef koei het volgende:
Ik ben geen kloon Aquila, ik ben het origineel! Check mn user id maar!
Maar het had kunnen zijn Koei!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:00 schreef koei het volgende:
Ik ben geen kloon Aquila, ik ben het origineel! Check mn user id maar!
He's watching you!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:26 schreef Poit het volgende:
Serieus... Zit ik lekker een weekend in Tsjechië bier te drinken en kut te roepen kom ik een krat tegen met daarop "Aquila"![]()
Ik zo van:
Jezus waaromquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:31 schreef Lyzio het volgende:
Nu ben ik ze toch weer aan het kijken van Kees
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Trent Reznor stopt voorlopig met NIN
Today is a sad day. I will drink a beer in NIN's honor.
Boehoehoequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Blasphemy!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
Weg met dat NIN
tyfus herrie!
En for real Poit kwam je mijn krat tegen daar? Die ben ik verloren daar ooit heb je hem mee terug genomen![]()
Ik heb op ja gestemdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:40 schreef disjfa het volgende:
Poll: Wie is die klote AQuila360 onderhand al goed zat?Ja ik! Nee kan er wel mee leven Flikker op met weer een reactie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
Echt waarquote:
Dat is misschien wel een beetje te veel van het goede iddquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:52 schreef Poit het volgende:
Jazeker.. Normaal kan ik je best hebben maar nu ik in fucking Tsjechië of all places nog met jou geconfronteerd wordt begin ik je wel zat te worden...
Damn. Die zag ik ff niet aankomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Iets wat goed bij je past...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een beetje te veel van het goede idd![]()
Wat was dat voor krat eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Iets wat goed bij je past...
Laf bubbelwater.
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het!
Nog 1 RRoD en ik stap over
Die staat nog steeds Poit! Maar heb sindsdien nog geen RRoD gehad!quote:
De tijd zal het leren boy...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die staat nog steeds Poit! Maar heb sindsdien nog geen RRoD gehad!
Wat ze op het internet niet kunnen lezen is niet gebeurt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die staat nog steeds Poit! Maar heb sindsdien nog geen RRoD gehad!
Ik heb eerder geen uitspraken gedaan! En ik heb ook niet de wereld beloofd ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat ze op het internet niet kunnen lezen is niet gebeurt.
Je hoort al door 3 andere uitspraken zoals deze over moeten stappen naar de ps3Dat heb je nog nooit waaregemaakt, helaas.
* Poit hoopt dat het niet gebeurd... Een schreeuwende aquila op PSNquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb eerder geen uitspraken gedaan! En ik heb ook niet de wereld beloofd ofzo![]()
Maar deze staat nu echt! Einmahl een RRoD en ik stap over!
Dat is echt fucking even geloofwaardig als edje en zijn verhalenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb eerder geen uitspraken gedaan! En ik heb ook niet de wereld beloofd ofzo![]()
Maar deze staat nu echt! Einmahl een RRoD en ik stap over!
Jongen ik meen het echt! Heb nu al 3 keer een nieuwe 360 gekocht en daar blijft het bij!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is echt fucking even geloofwaardig als edje en zijn verhalen
Een aantal zaken opeten. Serieus gaan posten. Etc etc. Ik hou het allang niet meer bij omdat je toch niet serieus te nemen bentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat heb ik dan volgens jou allemaal beloofd naast de wereld dan?
Opetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een aantal zaken opeten. Serieus gaan posten. Etc etc. Ik hou het allang niet meer bij omdat je toch liegt
Slecht excuus.. Ik post ook enkel serieuze aangelegenheden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Opeten![]()
Serieus gaan posten wou idd wel doen maar dat kan toch niet hier in de SC dus daar ben ik toen maar weer mee gestopt!
Alsof je niet weet dat we toch 0 aan AQ hebben en nooit verandertquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Slecht excuus.. Ik post ook enkel serieuze aangelegenheden.
Ik meen het man!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus gaan posten wou idd wel doen maar dat kan toch niet hier in de SC dus daar ben ik toen maar weer mee gestopt!
Je merkt het vanzelf welquote:
Hij is wel lelijk gemaakt. Ach ieder zijn dingquote:
Jij bent een fair iemand Rkatier! Hou dat vol m'n zoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hij is wel lelijk gemaakt. Ach ieder zijn dingGears of War
Ja...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:40 schreef disjfa het volgende:
Poll: Wie is die klote AQuila360 onderhand al goed zat?Ja ik! Nee kan er wel mee leven Flikker op met weer een reactie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dan heb ik goed nieuws voor je. Ik post vanaf heden geen onzin meer.quote:
Dus je stopt met posten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je. Ik post vanaf heden geen onzin meer.
Die was te verwachten en ik vind hem ook wel aardig leuk! Maar ik zal wel blijven posten maar ik probeer daarbij wel een iets hoger niveau te halen.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die was te verwachten en ik vind hem ook wel aardig leuk! Maar ik zal wel blijven posten maar ik probeer daarbij wel een iets hoger niveau te halen.
Ik snap jouw reactie zeer goed Disjfa! Ik zal het gewoon moeten laten zien en dan komt dat geloof er in ooit vanzelf zelfs bij jou!quote:
Je post weer onzin. En dat al binnen drie posts na je statementquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
Vanaf nu is het dit jongens:
[ afbeelding ]
Dat heb je inmiddels iets te vaak geroepen om nog geloofwaardig over te komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die was te verwachten en ik vind hem ook wel aardig leuk! Maar ik zal wel blijven posten maar ik probeer daarbij wel een iets hoger niveau te halen.
Het is een SC hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Je post weer onzin. En dat al binnen drie posts na je statement
eerderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
Vanaf nu is het dit jongens:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een klein beetje racistisch, als het niet mag gewoon weghalen![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een klein beetje racistisch, als het niet mag gewoon weghalen![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ookquote:
Ik verwacht eigenlijk een stempel van je.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Die 1e van Edje is wel vermakelijk idd!
Op je voorhoofd Edjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk een stempel van je.
Vertel over Ed zijn kat en dan op het einde dat het niet waar isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik word dus knettergek van m'n vriendin he. Ga ik iets eerder weg omdat ik onverwachts nog iets moet regelen begint ze te janken. Belt ze me daarna op, krijg je zo'n gesprek waar je allebei niets te vertellen hebt maar dat ze 'toch effe wilt bellen'Dat plakkerige gedoe
Daar helpt maar 1 ding tegen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik word dus knettergek van m'n vriendin he. Ga ik iets eerder weg omdat ik onverwachts nog iets moet regelen begint ze te janken. Belt ze me daarna op, krijg je zo'n gesprek waar je allebei niets te vertellen hebt maar dat ze 'toch effe wilt bellen'Dat plakkerige gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vertel over Ed zijn kat en dan op het einde dat het niet waar is
Vannacht schrik je ineens wakker en dan weet je het precies Edje!quote:
Moet ik opbellen en doen of ik je doktor ben en dan vertel ik wel dat je je been gebroken had en daarom even eerder weg moest voor gips enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:17 schreef Lyzio het volgende:
EN BIJ ANDERE HEB JE WEL TIJD OM TOT IN DE NACHT TE BLIJVEN MAAR HIER GA JE ALTIJD WEG!
Ze snappen het echt niet he
Bitches huh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:13 schreef Lyzio het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:20 schreef Lyzio het volgende:
En nu heb ik ook nog mijn dagelijkse '17.00 Bier Bekend Maken' gemist
Ikke!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:22 schreef Edwinuss het volgende:
Wie kijkt er Pauw en Witteman ?
Poetin is een baasquote:
Hoezo dan? Kijk jij dat ook altijd? Nu ook?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt weer een beetje respect ontvangen
Ik ben weer aan de AH pilsener, jij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:20 schreef Lyzio het volgende:
En nu heb ik ook nog mijn dagelijkse '17.00 Bier Bekend Maken' gemist
Kratje Hertog Jan voor de carnaval gehaald!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben weer aan de AH pilsener, jij?
Oké?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kratje Hertog Jan voor de carnaval vasteloavend gehaald!
Wat is dat dudequote:
Dat is 'carnaval' zoals het uitgesproken hoort te worden.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is 'carnaval' zoals het uitgesproken hoort te worden.
Zodra ze een kind hebben peren ze hem gelijk! Dus zo dra dat kelje papa zegt smeert hij hem als een gek weg! Dus blijft er een leeg vlak over!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Die 3e spoiler van edje snap ik niet. Xzibit, check! Negerkindje die vraagt of ie zn papa is,check!
En dan een vaag vlak met... nouja ik snap hem niet...kan iemand me helpen?
Wat ben jij danquote:
ranspaapquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:30 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb mijn keukenvloer eens schoongemaakt! Kan ik weer door de keuken lopen zonder vast te plakken aan de vloer
Hint: in de ghetto zijn veel single momsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Die 3e spoiler van edje snap ik niet. Xzibit, check! Negerkindje die vraagt of ie zn papa is,check!
Je moet gewoon mijn song luisteren swa. Dan begrijp je alles, je weet toch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Er wordt toch maar in één, nou vooruit twee, provincies 'carnaval' gevierdquote:
Ik kom op 3 provincies ofzo zeker uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er wordt toch maar in één, nou vooruit twee, provincies 'carnaval' gevierdYou do the math.
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom op 3 provincies ofzo zeker uit
Een nederlanderquote:
Wel toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
NeeDat kom je niet. Dan heb je het nog nooit gevierd.
Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel (het Twentsche gedeelte)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er wordt toch maar in één, nou vooruit twee, provincies 'carnaval' gevierdYou do the math.
Overijssel kun je over twijfelen volgens mij. Kom zelf uit Sittard en heb al heel wat jaartjes vasteloavend achter de rug. Van Maastricht tot Venlo en van Eindhoven naar Sittard!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel (het Twentsche gedeelte)
Dat zijn er al 4
Hij is een Limboquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:47 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier![]()
Volgens mij is LZ een belg ofzo? Maar ik kan die ene zin van die friet enzo dus hoe kunnen we met hem communiceren?
Sorry, ik kom nog altijd uit het oostenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef lennartb.nl het volgende:
Vieze zuiderlingen zijn jullie allemaal!
Praat je ook zingend?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef Lyzio het volgende:
Limburg!
Zingend praten?quote:
Doen ze in zuidelijk limburg wel vind ikquote:
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doen ze in zuidelijk limburg wel vind ik![]()
Klinkt wel schattigMaar toch ook
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Sorry, ik kom nog altijd uit het oosten
Waar de wijzen zeg maar vandaan komen
Beter photoswappen dan cumswappen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
Net aan het Photoswappen geweest met een chick
U weet.quote:
Eerste match was vet, maar de 1 on 1 matches zogen apenballen en bij de laatste match zat ik in discussie dat edge echt een mega slechte worstelaar was en ik wel wou dat hij wonquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, trouwens, disjfa. Weet niet of je het al gezien hebt maar No Way Out was heerschend!!
City of ember isquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:23 schreef koei het volgende:
oh wacht, nog 1 mededeling voor Lennie: City of Ember is best tof! Mits je van kinderfilms zoals The Goonies houdt.
Ik vond de match met Randy Orton ook leuk hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Eerste match was vet, maar de 1 on 1 matches zogen apenballen en bij de laatste match zat ik in discussie dat edge echt een mega slechte worstelaar was en ik wel wou dat hij wonMaar worstelen voor die man
Hoop dat orten zich mag opbouwen zonder mcmahon gezeik en na wm die verhaallijn verder gaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond de match met Randy Orton ook leuk hoor![]()
Edge is natuurlijk gewoon een alleenheerscherHij mist gewoon een dikke finishing move.. En hij zou nog een keer een dikke hardcore match moeten doen
Ja, vind ik ook! Alleen moet hij z'n twee ballen wel zo snel mogelijk dumpen want dat vind ik maar niks.. Misschien weer iets nieuw met Batista ofzo? Die mag van mij ook wat meer in de spotlights danwel meer "evil" worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hoop dat orten zich mag opbouwen zonder mcmahon gezeik en na wm die verhaallijn verder gaatDat is die man meer dan waard.
Ja, gezien. Best een vermakelijke film.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:35 schreef disjfa het volgende:
Batista. Dat amzalige scharminkel. Als die weer terug komt krijgen we weer die armzalige matches net als elke week weer een nutteloze match met een john cenaliever niet.
Geef mij maar worstelaars. Heb je trouwens the wrestler gezien.
ik giet me gewoon vol met thee zoals nuquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef Lyzio het volgende:
Iemand nog een mooi liedje om uit je ochtenddip mee te komen?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef Lyzio het volgende:
Iemand nog een mooi liedje om uit je ochtenddip mee te komen?
For realzz? Ik kon nergens 1 met instrumenten vindenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef Lyzio het volgende:
BIJ DE WEHKAMP!
LOL!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Killzownage in München afgelopen zaterdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Killzownage in München afgelopen zaterdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was inderdaad een toffe film, alleen jammer dat die gevoelens loskomen van die huisgenoten. Ben toen ook gestopt met kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef Lyzio het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1007028/
Hij is fijn
quote:
True, maar ze is wel lekker!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens tieten man.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
True, maar ze is wel lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |