Wat bedoel je?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Rkatier het volgende:
daar ga ik niet op stemmen, dat uwe al
Ik ga in het vorige topic toch nog even mijn stem wijzigen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
Sorry maar toen ik zei dat dit een Bootz Poll topic werd meende ik ook dat het een Bootz Poll topic werd!
Op wie had je in eerste instantie gestemd dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga in het vorige topic toch nog even mijn stem wijzigen.
Niet op jou.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op wie had je in eerste instantie gestemd dan?
Sweetquote:
Snap het echt niet? iets over Uwe boll?quote:
Laat maarquote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sweet
[..]
Snap het echt niet? iets over Uwe boll?
Poll #1 van dit topic laat wat anders zienquote:
Bij een opkomst minder dan 30% is een dergelijke poll niet geldig.....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poll #1 van dit topic laat wat anders zien
Volgens mij heeft 100 procent gestemdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij een opkomst minder dan 30% is een dergelijke poll niet geldig.....
opkomst != aantal stemmers....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 100 procent gestemdtel de percentages maar bij elkaar op!
quote:
Ja graag lennart... euh... CHRONOFLASH!! Doe eens, daar zou je ons heel blij mee maken... enzo... dusss...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Misschien maak ik voor jullie binnenkort wel een foto van m'n CHRONOFLASH! t-shirt
Niet nu, want ik ga zo naar een vriend Halfnaakte Worstelchick Game spelenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja graag lennart... euh... CHRONOFLASH!! Doe eens, daar zou je ons heel blij mee maken... enzo... dusss...
Die denk ik jaquote:
Zijn de kerstprijzen al verstuurd?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef koei het volgende:
Zo, nog maar 20.000 punten te gaan en ik ben een Rainbow Six Vegas pro!
Maken jullie wel weer een foto van de complete ingepakte boel?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef koei het volgende:
Een deel ervan is al wel helemaal ingepakt. Alleen het is nogal veel...
Ben je zo onzeker dat je dat van een poll laat afhangen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Poll: Is AQuila360 waardevol voor de SC?Ja! Nee! voegt nix toe!
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mijn positie hier is altijd aan het wankelenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker dat je dat van een poll laat afhangen?
En dat moet je op een internet forum zetten omdat je anders niet gefeliciteerd word door andere dan je moederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |