ik heb ook alleen maar een overallquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij zijn wat nuchterder, wij doen dan geen rare pakjes aan.
Overijssel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden. je woont in Amsterdam/Utrecht/Den Haag/Rotterdam.
hij woont in overijsselquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:
Ik had het over Hilversumquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet, jij woont niet in Drenthe.
* rulerofdeath geeft Olep een knal terugquote:
Het was een boks, ouwe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft Olep een knal terug
Da's ook logisch. In Hilversum wonen heul veul kakkers en die hebben daar natuurlijk last van.quote:
ojah, dat bedoelde ikquote:
Ik ben geen kakkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's ook logisch. In Hilversum wonen heul veul kakkers en die hebben daar natuurlijk last van.
Ik beoordeel je r zaterdag wel even.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ben geen kakkerGelukkig
Maar wat dat betreft heb je wel gelijk, het zijn soms wel zeikerds hier
Deze meet doet niet aan het Grote Afzeggen, deze meet hanteert het Grote Aanmelden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
outsidr en ik komen zeker!!
En makkie88, we gaan dus met de trein.. lijkt me bij nader inzien niet zo verstandig ver weg te gaan met een auto die soms niet start!
Amsterdamquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja nog meer dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Deze meet doet niet aan het Grote Afzeggen, deze meet hanteert het Grote Aanmelden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Amsterdam
Utrecht
Den Haag![]()
Rotterdam
Dat weet ik niet of er nog meer komen maar goed voorbeeld doet volgenquote:[..]
Ja nog meer dan?![]()
Komerslijstje is niet uptodate toch?
dan kan je id btr met de trein, al enig idee welke route?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
outsidr en ik komen zeker!!
En makkie88, we gaan dus met de trein.. lijkt me bij nader inzien niet zo verstandig ver weg te gaan met een auto die soms niet start!
Jij nodigt mensen uit om zelfs bij je te komen slapen, wat dacht je dan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:15 schreef Red_Cat het volgende:
Iig komen er meer dan ik in het begin dacht dat er zouden komenalleen maar goed natuurlijk
Red_Catquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:15 schreef Red_Cat het volgende:
Iig komen er meer dan ik in het begin dacht dat er zouden komenalleen maar goed natuurlijk
outsidr heeft de rug van een 60jarige, telt dat ook?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef Lamon het volgende:
Ben ik overigens de enige 30+ die komt?
Houding.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe herken ik jullie eigenlijk gezien ik niemand behalve R_C en hoipiepeloi ken?
Jaaa maar wel op de grondquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij nodigt mensen uit om zelfs bij je te komen slapen, wat dacht je dan!
Mannen zien zelfs dat als een get in free card.quote:
Waarom jij dan nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Mannen zien zelfs dat als een get in free card.
Ik heb geen tuin ik woon op kamersquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet in de tuin?
Ik ga namelijk echt niet met een matje lopen zeulen.
In de stal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet in de tuin?
Ik ga namelijk echt niet met een matje lopen zeulen.
Ik heb principes...quote:
Eikelquote:
Wel een bank? Want ik ken mezelf, ik ga vreselijk dronken worden en niet meer in staat zijn om naar huis te gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin ik woon op kamers
Ik moest zelf ook lachen.quote:
Ik heb 1 bank! Maar ik ga mij daar niet mee bemoeien want dat word ruziequote:Op woensdag 18 februari 2009 01:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wel een bank? Want ik ken mezelf, ik ga vreselijk dronken worden en niet meer in staat zijn om naar huis te gaan.
Dus het wordt of de harde vloer zonder matje, of een bank.
En als je een bank heb, mag ik em dan nu reserveren omdat ik de eerste ben die op dat idee kwam?
quote:
Weet je wat principes zijn?quote:
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:22 schreef pluisje81 het volgende:
R_C als ik ook kom en je dronken genoeg voer mag ik dan de rest van de nacht gebruik van je lichaam maken?
Eeey dacht je dat ik voor de gezelligheid kwam ofzoquote:
Ex vriendjequote:Op woensdag 18 februari 2009 01:26 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
Eeey dacht je dat ik voor de gezelligheid kwam ofzo
En btw of jij bent een exvriendje van R_C en weet waartoe ze in staat is dat je haar afwijst of je hebt het meer op mannenwant principes worden overboord gegooid bij het zien van R_C
quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:27 schreef Red_Cat het volgende:
wtf!
Maar ik zou nooit tegen een gristen zeggen neuk mij
Plus ik heb ook mn princiepes. En nee ik ga niet neuken op de meet. Jammer maar helaas mensen
Wie wil er nou nog steeds blijven slapen?
Jij bent een mongool.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:26 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
En btw of jij bent een exvriendje van R_C en weet waartoe ze in staat is dat je haar afwijst of je hebt het meer op mannenwant principes worden overboord gegooid bij het zien van R_C
Boeiend.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:29 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe er over jou gedacht wordt
Prachtige concludering van iemand met een chromosoom meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:26 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
Ik. Want ik vind dat hele gegeil maar niets. Ik ben blij dat dat gedoe er dan vanaf is, want dat is precies wat me zo sceptisch maakt over dit soort dingen. Dat eeuwige gegeil van mensen, ik vind het juist wat veiliger om met vreemden te gaan zuipen als dat sfeertje er niet meer is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:27 schreef Red_Cat het volgende:wtf!
Wie wil er nou nog steeds blijven slapen?
Welke meet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:31 schreef Red_Cat het volgende:
Oeh gaat er gereld worden nog zo vlak voor de meet?
Ik neuk al heel lang niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik. Want ik vind dat hele gegeil maar niets. Ik ben blij dat dat gedoe er dan vanaf is, want dat is precies wat me zo sceptisch maakt over dit soort dingen. Dat eeuwige gegeil van mensen, ik vind het juist wat veiliger om met vreemden te gaan zuipen als dat sfeertje er niet meer is.
Mijn statement: voor de dag: Er wordt teveel geneukt in dit land.
Nou niet die van onsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |