Ik heb 1 bank! Maar ik ga mij daar niet mee bemoeien want dat word ruziequote:Op woensdag 18 februari 2009 01:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wel een bank? Want ik ken mezelf, ik ga vreselijk dronken worden en niet meer in staat zijn om naar huis te gaan.
Dus het wordt of de harde vloer zonder matje, of een bank.
En als je een bank heb, mag ik em dan nu reserveren omdat ik de eerste ben die op dat idee kwam?
quote:
Weet je wat principes zijn?quote:
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:22 schreef pluisje81 het volgende:
R_C als ik ook kom en je dronken genoeg voer mag ik dan de rest van de nacht gebruik van je lichaam maken?
Eeey dacht je dat ik voor de gezelligheid kwam ofzoquote:
Ex vriendjequote:Op woensdag 18 februari 2009 01:26 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
Eeey dacht je dat ik voor de gezelligheid kwam ofzo
En btw of jij bent een exvriendje van R_C en weet waartoe ze in staat is dat je haar afwijst of je hebt het meer op mannenwant principes worden overboord gegooid bij het zien van R_C
quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:27 schreef Red_Cat het volgende:
wtf!
Maar ik zou nooit tegen een gristen zeggen neuk mij
Plus ik heb ook mn princiepes. En nee ik ga niet neuken op de meet. Jammer maar helaas mensen
Wie wil er nou nog steeds blijven slapen?
Jij bent een mongool.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:26 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
En btw of jij bent een exvriendje van R_C en weet waartoe ze in staat is dat je haar afwijst of je hebt het meer op mannenwant principes worden overboord gegooid bij het zien van R_C
Boeiend.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:29 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe er over jou gedacht wordt
Prachtige concludering van iemand met een chromosoom meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:26 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
Ik. Want ik vind dat hele gegeil maar niets. Ik ben blij dat dat gedoe er dan vanaf is, want dat is precies wat me zo sceptisch maakt over dit soort dingen. Dat eeuwige gegeil van mensen, ik vind het juist wat veiliger om met vreemden te gaan zuipen als dat sfeertje er niet meer is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:27 schreef Red_Cat het volgende:wtf!
Wie wil er nou nog steeds blijven slapen?
Welke meet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:31 schreef Red_Cat het volgende:
Oeh gaat er gereld worden nog zo vlak voor de meet?
Ik neuk al heel lang niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik. Want ik vind dat hele gegeil maar niets. Ik ben blij dat dat gedoe er dan vanaf is, want dat is precies wat me zo sceptisch maakt over dit soort dingen. Dat eeuwige gegeil van mensen, ik vind het juist wat veiliger om met vreemden te gaan zuipen als dat sfeertje er niet meer is.
Mijn statement: voor de dag: Er wordt teveel geneukt in dit land.
Nou niet die van onsquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Preciesdat gegeil is zo triest
Gewoon wat nieuwe mensen leren kennen en een gezellige avond van maken lijkt me de bedoeling
Natuurlijk niet, maar is het niet veel leuker als je er niet op uit bent en het een keer gemeend gebeurt bij toeval, dan wanneer iedereen met zo'n insteek naar dit soort dingen gaat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:35 schreef Red_Cat het volgende:
Ik neuk al heel lang niet meerDat is nou ook weer niet leuk.
Eens, zit al lang genoeg zonder om te weten dat het overrated is. Sterker nog! Tis ook nog eens mn eigen keuze dat ik al zo lang zonder zit!quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar is het niet veel leuker als je er niet op uit bent en het een keer gemeend gebeurt bij toeval, dan wanneer iedereen met zo'n insteek naar dit soort dingen gaat?
En dan gebeurd het 10 keer niet, dan nog betekent het niet dat het een verloren dag is.
Seks is overrated, nodig, maar echt overrated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |