toch doe ik hetquote:
tjah, beetje jammerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik woon in Drenthe, ik hoef daar geen rekening mee te houden.
dan is het goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, wij hebben de jaarmarkt, dat is ook 5 dagen zuipen.
Wij zijn wat nuchterder, wij doen dan geen rare pakjes aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is het goed
het leek me al sterk dat ze in Drenthe minder zouden doen
Ja mee eensch!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij zijn wat nuchterder, wij doen dan geen rare pakjes aan.
Dat weet jij heul niet, jij woont niet in Drenthe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:51 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja mee eensch!Je ziet niet veel mensen hier die er aan mee doen!
ik heb ook alleen maar een overallquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij zijn wat nuchterder, wij doen dan geen rare pakjes aan.
Overijssel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden. je woont in Amsterdam/Utrecht/Den Haag/Rotterdam.
hij woont in overijsselquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden. je woont in Amsterdam/Utrecht/Den Haag/Rotterdam.
quote:
Ik had het over Hilversumquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet, jij woont niet in Drenthe.
* rulerofdeath geeft Olep een knal terugquote:
Het was een boks, ouwe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft Olep een knal terug
Da's ook logisch. In Hilversum wonen heul veul kakkers en die hebben daar natuurlijk last van.quote:
ojah, dat bedoelde ikquote:
Ik ben geen kakkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's ook logisch. In Hilversum wonen heul veul kakkers en die hebben daar natuurlijk last van.
Ik beoordeel je r zaterdag wel even.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ben geen kakkerGelukkig
Maar wat dat betreft heb je wel gelijk, het zijn soms wel zeikerds hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |