quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Crane het volgende:[..]
Nee, ik zoek echt niet actief naar die mensen, was dat maar zo. Maar het aantal van die gastjes hier is enorm. En als ik ze nou in het echt eens wat vaker tegenkwam kon ik ze nog even voor lul zetten.

Maar ik zie ze verdomme nauwelijks, daarom reageer ik me hier maar af.
Overigens heb b.v jij ook 1 of 2 'symptonen' daarvan maar jou vind ik dus geen sociaal incapabele nerd, daar ben je nog iets te sympathiek/sociaal voor.
Nou, jouw posts stroken niet helemaal met wat je zegt. Laten we zeggen dat de door jou zo gehate sociaal incapabele nerds op Fok eigenschappen A t/m E hebben, vijf eigenschappen dus. Als jij iemand ziet posten die volgens jou over eigenschap A bezit, dan reageer je in jouw posts altijd op een manier alsof de persoon waar jij het tegen hebt het ook eigenschappen B t/m E heeft. In je hoofd maak je de karakterschets op basis van één klein detail compleet met je eigen verzinsels. Nuance is bijna niet te bespeuren bij jou. Daarom zeg ik dat het lijkt alsof je actief zoekt naar die personen, want elk potentieel doelwit is meteen slachtoffer van een tirade over sociaal incapabele nerds.
De volgende post van jou illustreert dat goed (laten we het spelletje dat Le_Grand geen kloon van jou is maar even stopzetten, want mijn Crane-radar laat mij al jaren niet in de steek, en nu ook niet):
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef Le_Grand het volgende:Al die anti-sporters hier.

Volgens mij is dit echt het verzamel-forum voor lelijke mensen.
Ik zie nergens anti-sporters, ik zie alleen mensen die zeggen "dan sport je toch niet". Een logische reactie als iemand zeurt over sporten. Jij doet meteen alsof al die mensen anti-sport zijn. Waarop baseer je dat? Als iemand klaagt over een bepaald TV-programma zie je ook reacties met "dan kijk je toch niet", de opmerkingen in dat topic zijn analoog hieraan. Er blijkt nergens uit dat deze mensen anti-sport zijn. Toch reageer jij met die intentie.
Tevens zijn deze analyses over jouw postgedrag ook de reden dat ik jouw kloons er zo snel weet uit te pikken, aangezien deze manier van posten op Fok vrij uniek is. Het gaat niet zo zeer om wat de inhoud van jouw posts, maar meer hoe jij jezelf op Fok presenteert, voor mij ben jij gemakkelijk te herkennen. Na de eerste post van Le_Grand wist ik het al

.
[ Bericht 4% gewijzigd door Merkie op 16-02-2009 23:56:49 ]