Je zou ook na je werk kunnen gaan sporten ipv op fok te zitten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet iedereen is werkloos of heeft een kantoorbaan.
stervende troll is stervendequote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Je zou ook na je werk kunnen gaan sporten ipv op fok te zitten.
Dan moet ik zorgen dat er 3 kinderen gewassen naar bed gaan, vervolgens de teringzooi opruimen en daarna nog even remote inloggen om wat achterstallig werk te doen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Je zou ook na je werk kunnen gaan sporten ipv op fok te zitten.
Sexy hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack maar een beertender.
Nerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef elfzesendertig het volgende:
TS, niet iedereen zit in de sportklas van het VMBO
Ik heb een halve literquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack maar een beertender.
Whehehe, TS doet VMBOquote:
Maar geen vrouwquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ruik.. jaloezie. Gelukkig ben ik degene die straks wel een fatsoenlijke baan heeft
Oh kut, sorry man. Ik heb een foutje gemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Handar het volgende:
[..]
![]()
Het is aangetrokken tot of aangesproken door.
Leugenaarquote:
Wat heeft VMBO hier in hemelsnaam mee te maken?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh wacht, alleen VMBO'ers kunnen vrouwen krijgen? Huh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |