quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Handar het volgende:
Heb je er last van?
Op welke manier dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon storend.
Dat is ook altijd mijn excuus.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
Ja en FOK! dan?
Kan je toch niet combineren, FOK!ken en sport..
Jij bent echt te dom voor woorden. Ik ga niet eens een Epic Fail posten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon storend.
Ik sport ook nooi nie.....quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Le_Grand het volgende:
Van die vieze luie mensen altijd. En dan ook nog 4 keer per week pizza/kebab bestellen, zelfs te lui om te koken.
Klacht: mensen die nooit sporten.
Want in vorm blijven doe je alleen met sportenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Vrouwen die niet bewegen om in vorm te blijven
Ja, tenzij ze danst ofzo. Maar dit is fok, het zal wel een vadsig wijf zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want ik vorm blijven doe je alleen met sporten![]()
Ladidadida is perfect in vorm.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Vrouwen die niet bewegen om in vorm te blijven
Idd, daar heb je korsetten voor.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want in vorm blijven doe je alleen met sporten![]()
Je kunt toch rukken en FOK!ken?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
Ja en FOK! dan?
Kan je toch niet combineren, FOK!ken en sport..
Niet iedereen is werkloos of heeft een kantoorbaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Le_Grand het volgende:
Van die vieze luie mensen altijd. En dan ook nog 4 keer per week pizza/kebab bestellen, zelfs te lui om te koken.
Klacht: mensen die nooit sporten.
Ik dansquote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze danst ofzo. Maar dit is fok, het zal wel een vadsig wijf zijn.
Uhuh want elke FOK!ker onthoudt zich van sportenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze danst ofzo. Maar dit is fok, het zal wel een vadsig wijf zijn.
Dan geldt het niet voor jou, dansen is ook een vorm van sport.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik dans
Oh en eet gewoon gezond. Need no more
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik voel mezelf aangesproken tot de TT.
Ga nu niet zeggen dat het hier vol zit met stoere sportieve mensen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uhuh want elke FOK!ker onthoudt zich van sporten![]()
Schaken ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Dan geldt het niet voor jou, dansen is ook een vorm van sport.
Ja want een tussenweg is er niet hè, het is zwart of witquote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Ga nu niet zeggen dat het hier vol zit met stoere sportieve mensen.
Darten! Krijg er altijd spierpijn vanquote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Schei uit zeg, straks ga je nog roepen dat darten sporten is
Iets voor jou dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Dat is een denksport, daar train je alleen je hersenen mee.
Ook belangrijkquote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Dat is een denksport, daar train je alleen je hersenen mee.
Slijmbal mênnusquote:
BIERBUIKALERT!!!!!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef Afwazig het volgende:
Obvious troll is obvious.
Ik sport ook niet, toch heb ik een atletisch figuurtje.
Je zou ook na je werk kunnen gaan sporten ipv op fok te zitten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet iedereen is werkloos of heeft een kantoorbaan.
stervende troll is stervendequote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Je zou ook na je werk kunnen gaan sporten ipv op fok te zitten.
Dan moet ik zorgen dat er 3 kinderen gewassen naar bed gaan, vervolgens de teringzooi opruimen en daarna nog even remote inloggen om wat achterstallig werk te doen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Je zou ook na je werk kunnen gaan sporten ipv op fok te zitten.
Sexy hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack maar een beertender.
Nerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef elfzesendertig het volgende:
TS, niet iedereen zit in de sportklas van het VMBO
Ik heb een halve literquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack maar een beertender.
Whehehe, TS doet VMBOquote:
Maar geen vrouwquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ruik.. jaloezie. Gelukkig ben ik degene die straks wel een fatsoenlijke baan heeft
Oh kut, sorry man. Ik heb een foutje gemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Handar het volgende:
[..]
![]()
Het is aangetrokken tot of aangesproken door.
Leugenaarquote:
Wat heeft VMBO hier in hemelsnaam mee te maken?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh wacht, alleen VMBO'ers kunnen vrouwen krijgen? Huh?
Sportklas VMBO is geen opleiding, vriend.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Een opleiding doen is geen optie?
Dan ben je stoerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
en wat nou als mijn sport kebab eten is?
VMBO is geen opleidingquote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Een opleiding doen is geen optie?
Door wie word jij dan serieus genomen?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef WurM het volgende:
[..]!
Er moet veel gebeuren voordat jij serieus wordt genomen op FOK!
Probeer het eens in ONZ
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef WurM het volgende:
[..]!
Er moet veel gebeuren voordat jij serieus wordt genomen op FOK!
Probeer het eens in ONZop een ander forum
Waar heb je het over man? Ik heb het niet over annabole-figuren ofzo. Daar heb ik zelf ook niets mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sportklas VMBO is geen opleiding, vriend.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Ik heb het niet over annabole-figuren ofzo. Daar heb ik zelf ook niets mee.
Je begrijpt me welquote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Door wie word jij dan serieus genomen?ik hoop niet Bijma of Tattje
![]()
Wat hebben anabolen nu weer met je sportklas te maken?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Ik heb het niet over annabole-figuren ofzo. Daar heb ik zelf ook niets mee.
HAHA NIET!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Leugenaar![]()
Ik heb gewoon een strak buikje
Tattje is wel een toffe kerel, maar Bijmaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Je begrijpt me wel
En niks mis met Tattje
Helaas kunnen die figuren zichzelf toelatenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef cheqy het volgende:
Wat een kansloos figuur is TS. Ze laten hier echt alle soorten debielen toe he?
Zijn negroïde sportleraarheeft anabolen in zn schwanz gedaanquote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat hebben anabolen nu weer met je sportklas te maken?
Waar haal je vandaan dat ik een sportopleiding zou doen? Ik sport 2 keer per week anderhalf uur, doodnormaal dus. Overigens zitten er op de KALO normalere mensen dan de gemiddelde IT-er hier.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat hebben anabolen nu weer met je sportklas te maken?
Niet, blubber!quote:
Heuj! Niet gaan spotten godverdomme. IT'ers zijn de tofste mensen die er zijn vuile verbrandingsketelmonteurquote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik een sportopleiding zou doen? Ik sport 2 keer per week anderhalf uur, doodnormaal dus. Overigens zitten er op de KALO normalere mensen dan de gemiddelde IT-er hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |