Ok, sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, overdreven reageren is ook een kunst.
Ik moet er gewoon niets van hebben. That's all.
Komt toch wel goed zeker?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Thrar het volgende:
laten we hopen dat ik er in deze topic wel nog wat van snap!
Die was dan ook vanquote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
he jammer vond mijn tt een stuk toffer
Dien een TT report inquote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik geen touwtje voor een strikje te maken en wilde toch een beetje inblenden met de TTquote:
als jij gezellig meegaat wordt het vast wel een dolle boelquote:
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeienquote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, sorry
Ik kan nog wel eens iets te fel reageren als ik het idee heb dat mensen belerend tegen me doen...
Anders probeer ik het je toch uit te leggen?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Thrar het volgende:
laten we hopen dat ik er in deze topic wel nog wat van snap!
Jou niet dusquote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, sorry
Ik kan nog wel eens iets te fel reageren als ik het idee heb dat mensen belerend tegen me doen...
Doe maar niet, dan komt er alles uit denk ikquote:
Hahaquote:
Sex on Equote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeien
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Anders probeer ik het je toch uit te leggen?
quote:
Ja, die bedacht ik mij daarnet ook.quote:
Jammer... Want dan heb je nl. wel een partner die wil knuffelen achterafquote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, die bedacht ik mij daarnet ook.
Nee, die seks hoef ik niet
dan kan je er beter niks mee beginnen. ieder zn ding en iets opgeven voor een ander gaat niet werken.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeien
quote:
ik ben er ook geen fan van maar ook niet echt bang voor of laat ik het zo zeggen: vriendje doet wel wat af en toe en ik ga er vanuit dat hij weet dat hij doet en weet hoe hij er beste mee om kan gaan en zo (en dat is zo dat weet ik) dus moet ie het allemaal zelf wetenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze bestaan ook zonder XTCquote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jammer... Want dan heb je nl. wel een partner die wil knuffelen achteraf
Nog een reden om het niet te gebruiken...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
Toch is het een aanrader.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
Ja, die bedacht ik mij daarnet ook.
Nee, die seks hoef ik niet
true that.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
Klopt, dat zal ik daarom ook niet zo gemakkelijk doenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kan je er beter niks mee beginnen. ieder zn ding en iets opgeven voor een ander gaat niet werken.
ik heb het geprobeerd om voor mn ex wat dingen te laten maar dat ging em niet worden.
Die zijn er ook wel als ze geen XTC gebruikenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik hoef niet alles in mijn leven mee te makenquote:
ow ik vond fuck it beter passen dan verkleinwoordjesquote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
true that.
Maar gezapige lieve verkleinwoordjes passen wel beter bij deze reeks.
whahahahaha!!! ik word sexloos van E... de dag erna wil ik welquote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoi Leanne ! *kiss*
Hoi Automatic !!
En duimelot !!!
Tuurlijk rhubarbje ook
ben ik de enige dame die een kus krijgtquote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoi Leanne ! *kiss*
Hoi Automatic !!
En duimelot !!!
Tuurlijk rhubarbje ook
Precies hoe ik er over denk. Ik heb wel eens softdrugs gebruikt maar dat is de reden dat ik ermee gestopt benquote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef mrbox het volgende:
Heb over drugs mixed feelings, ik heb graag de controle en hou er niet zo van om die uit handen te moeten geven. Maar mss is het ook wel eens een goede ervaring
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoi Leanne ! *kiss*
Hoi Automatic !!
En duimelot !!!
Tuurlijk rhubarbje ook
Wat je ook doet, je moet er zelf achter staan en het echt willen proberen. Dat is denk ik het belangrijkstequote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef mrbox het volgende:
Heb over drugs mixed feelings, ik heb graag de controle en hou er niet zo van om die uit handen te moeten geven. Maar mss is het ook wel eens een goede ervaring
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een reden om het niet te gebruiken...
Daarom houden we ook van je!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
whahahahaha!!! ik word sexloos van E... de dag erna wil ik wellekker beetje zoenen met een drugskater...woeiiiii!
ik ben een beetje raar geloof ik
Het hangt er vanaf welke drugs je gebruikt natuurlijk. Met xtc verlies je niet zozeer de controle, je ervaart je emoties veel intenser. Dus als je het naar je zin hebt, en dat is meestal wel zo op een feestje, dan heb je het prima naar je zin.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef mrbox het volgende:
Ik ookquote:
Dat, en je leeft helemaal *in* het momentquote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf welke drugs je gebruikt natuurlijk. Met xtc verlies je niet zozeer de controle, je ervaart je emoties veel intenser. Dus als je het naar je zin hebt, en dat is meestal wel zo op een feestje, dan heb je het prima naar je zin.
Mja, niet doen als je niet sterk in je schoenen staat. Dan verlies je de controle n.l. ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef mrbox het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je aan t schaatsen op die userfoto?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
ben ik de enige dame die een kus krijgt
Yup. En een grijns van oor tot oor.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
Het hangt er vanaf welke drugs je gebruikt natuurlijk. Met xtc verlies je niet zozeer de controle, je ervaart je emoties veel intenser. Dus als je het naar je zin hebt, en dat is meestal wel zo op een feestje, dan heb je het prima naar je zin.
Mag dan wel een poster met een geest van een 85 jarige zijn maar daar heb ik dus totaal geen verstand vanquote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb jij ook zonder XTC...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Yup. En een grijns van oor tot oor.
<insert scherpe opmerking die ik nu even niet kan verzinnen maar wat Air wel voor me doet>quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ludootje ik heb nog een foto van onze date
![]()
[ afbeelding ]
![]()
ik weet niet. wie is de jouwe?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook
het zou toch zeker niet dezelfde zijn hè?
Zo'n roze rok staat 'm ook goed!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Leanne het volgende:
Ludootje ik heb nog een foto van onze date
![]()
[ afbeelding ]
![]()
wie pm't Ripley?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
<insert scherpe opmerking die ik nu even niet kan verzinnen maar wat Air wel voor me doet>![]()
Speciaal voor jou!quote:
Ja ik ook, maar wij zijn eenzame strijders in deze, Rhub-a-dub-dub.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
ow ik vond fuck it beter passen dan verkleinwoordjes
robbolo, *stelt zich voor* hoiquote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ben je aan t schaatsen op die userfoto?
jaloers....quote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, ik ga een lekkere goudgele rakker pakken in de stad. Fijne avond allemaal![]()
de don quichot's van singles zijn wequote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar wij zijn eenzame strijders in deze, Rhub-a-dub-dub.
Ik heb jou nog nooit eerder gezien hierquote:
Het is me een genoegenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
robbolo, *stelt zich voor* hoiO+ Leanne, aangenaam
Nee, ik ben niet aan het schaatsen
Ow, ik dacht dat jij die ene was met die gespierde, behaarde borstkas. Die heeft Ludootje namelijk niet...quote:
Ideaal? Kan je temminste lekker doorslapen en uitslapen na een feest , en als je wakker bent ...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
whahahahaha!!! ik word sexloos van E... de dag erna wil ik wellekker beetje zoenen met een drugskater...woeiiiii!
ik ben een beetje raar geloof ik
dat komt omdat ik part-time single ben ProbeerMequote:Op maandag 16 februari 2009 21:11 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit eerder gezien hier![]()
borsthaarquote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij die ene was met die gespierde, behaarde borstkas. Die heeft Ludootje namelijk niet...
we dragen 'm samen, die burden.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
de don quichot's van singles zijn we
what a burden
Aangenaamquote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Leanne het volgende:
dat komt omdat ik part-time single ben ProbeerMe![]()
![]()
Dus ook af en toe hier op het forum![]()
Aangenaam, Leanne de firtheldin van Fok!
quote:
Dan moet jij haar niet zoveel PM's sturenquote:
insgelijksquote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het is me een genoegen![]()
Maar zie ik t dan helemaal verkeerd, en ben je helemaal niks bijzonders aan t doen?
Ik heb mij laten vertellen dat het één het ander niet uitsluit...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef Leanne het volgende:
borsthaar![]()
dat heb ik toch helegaar nietik ben een girl hoor
ja en ik praat het liefste over mooie sexy mannen en hobbiesquote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Aangenaam![]()
Ahh, ik ga je dus (waarschijnlijk) nog wel vaker zien hier
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef Leanne het volgende:
borsthaar![]()
dat heb ik toch helegaar nietik ben een girl hoor
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
Dan moet jij haar niet zoveel PM's sturen![]()
Ik heb jou allang doorquote:
Hier ben ik het volledig met je eens. en knuffelen na de seks isquote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik hoef niet alles in mijn leven mee te maken
* Leanne checkt haar decolletee *enzo* evenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat het één het ander niet uitsluit...
Aha, dat verklaard een hoopquote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
insgelijks![]()
ik weet het niet, aangezien ik dit niet ben op mijn avatar
het is gewoon een meid die in de verte aan het turen is denk
Ik heb mij ook laten vertellen dat je op internet niemand op zijn of haar woord moet geloven...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Leanne het volgende:
* Leanne checkt haar decolletee *enzo* even![]()
uhm, nope, geen borsthaar
Heb helaas weinig tijd voor hobbiesquote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja en ik praat het liefste over mooie sexy mannen en hobbies![]()
hihiheb jij hobbies ProbeerMe?
Dat lijkt me verstandig jaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mij ook laten vertellen dat je op internet niemand op zijn of haar woord moet geloven...
Jou ken ik niet, maar ik mag je meteen!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hier ben ik het volledig met je eens. en knuffelen na de seks isvoor de seks trouwens ook
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jou ken ik niet, maar ik mag je meteen!
Ik ben net 2 maanden single, dus kom hier pas net kijken op het forum.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jou ken ik niet, maar ik mag je meteen!
Jij houdt er wel van om op iemands anders zijn/haar reactie te reageren met emoticons of niet.quote:
nu moet ik zeker zeggen dat je wel langs mag komen om het bewijs te zienquote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mij ook laten vertellen dat je op internet niemand op zijn of haar woord moet geloven...
wilkomme djayzzquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben net 2 maanden single, dus kom hier pas net kijken op het forum.
Ik kan ook wel tekst neerzetten, maar smileys zeggen soms meer dan genoegquote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van om op iemands anders zijn/haar reactie te reageren met emoticons of niet.
(niet slecht bedoelt hoor, als je ook van knuffelen houdt)
Welkom!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben net 2 maanden single, dus kom hier pas net kijken op het forum.
ik heb niet zoveel hobbies mijn grootste hobby is werken en geld uitgeven. hihiquote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Heb helaas weinig tijd voor hobbies
Ga af en toe nog wel hardlopen of een beetje Chi doenzodat ik niet stijf word
Jij dan?
Dat kan. Ik zou mij er gewoon niks van aantrekken als ik jou was.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Leanne het volgende:
nu moet ik zeker zeggen dat je wel langs mag komen om het bewijs te zien![]()
Dat is waar. maar volgens mij ben je heel gezellig om mee te praten, je komt namelijk uit Brabant. en Brabanders zijn gezellig!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan ook wel tekst neerzetten, maar smileys zeggen soms meer dan genoeg
Nee, dat hoeft niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Leanne het volgende:
nu moet ik zeker zeggen dat je wel langs mag komen om het bewijs te zien![]()
Die las ik dus compleet anders dan dat het er stond...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan. Ik zou mij er gewoon niks van aantrekken als ik jou was.
Het was vast niet in mijn voordeel...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
Die las ik dus compleet anders dan dat het er stond...
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is waar. maar volgens mij ben je heel gezellig om mee te praten, je komt namelijk uit Brabant. en Brabanders zijn gezellig!![]()
Gatverdamme...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.![]()
[ afbeelding ]
Dat borsthaar is inderdaad weg....
[ afbeelding ]
Dankzij Veet![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.![]()
[ afbeelding ]
Dat borsthaar is inderdaad weg....
[ afbeelding ]
Dankzij Veet![]()
Op dit moment ben ik niet zo gezellig hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is waar. maar volgens mij ben je heel gezellig om mee te praten, je komt namelijk uit Brabant. en Brabanders zijn gezellig!![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was vast niet in mijn voordeel...
Hoe komt het? *hebben ze hier geen hug emo?*quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik niet zo gezellig hoor
Zo te horen heb ik dat spul niet nodig. Ik ervaar mijn emoties al intens genoeg. Ik kom ook nooit op het soort feesten waar gebruikt wordt. En daar heb ik ook geen zin in. Maar ieder zijn eigen ding.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
Het lukt mij sowieso niet om hem op een andere manier te lezen.quote:
Dat is vrolijker, maar niet gelijk gezellig toch.quote:
Meeeeér!quote:
Dan ken je auto nog niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef djayzz het volgende:
Dat is vrolijker, maar niet gelijk gezellig toch.
Hoezo auto ?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ow, ik moet nog veel mensen leren kennen dan (of in ieder geval Brabanders dan)quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
Meeeeér!
Ik wacht nog op mijn cadeautje hè ker0l!
Told you djayzz. En blijkbaar niet alleen auto.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Duimelot het volgende:
ohhhhhhhhh hebbe hebbe hebbbuhhhhhhhh
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het lukt mij sowieso niet om hem op een andere manier te lezen.Wat las jij eigenlijk?
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan. Ik zou gewoon niks aantrekken als ik jou was.
Iddquote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Told you djayzz. En blijkbaar niet alleen auto.
Mmmm, in dat geval neem ik haar uitnodiging in heroverweging...quote:
Ja, want er posten heel veel Brabanders in deze reeksquote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef djayzz het volgende:
Ow, ik moet nog veel mensen leren kennen dan (of in ieder geval Brabanders dan)
Ik heb al kei veelquote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh hebbe hebbe hebbbuhhhhhhhh
Gewoon...quote:
Ik krijg cadeautje van jou!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Told you djayzz. En blijkbaar niet alleen auto.
Mooiquote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Howl het volgende:
[..]
Ja, want er posten heel veel Brabanders in deze reeks
Moet het in een hangmat? Of mag ik ook in een paar warme sterke armen heen en weer schommelen?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef robbolo het volgende:
Aangezien het zo rustig is hier, ff een rustig, zomers, nummertje
Bedenk dat je ergens op een strand aan het relaxen bent, de zon gaat onder en het zachte briesje doet je hangmat zachtes heen en weer schommelen
En mag het ook met andere muziek?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
Moet het in een hangmat? Of mag ik ook in een paar warme sterke armen heen en weer schommelen?
Uiteraard, maar samen in de hangmat is ook een optiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet het in een hangmat? Of mag ik ook in een paar warme sterke armen heen en weer schommelen?
Welterusten Leannequote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Leanne het volgende:
Brabanders zijn zulks een sexy mensen omdat ze zo een zachte G hebben en dat vind ik echt![]()
helemaal te gek
Maar deze meis gaat slapenwelterusten allemaal
![]()
![]()
Sorry ik was even weg (aan het werk)quote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef Leanne het volgende:
ik heb niet zoveel hobbies mijn grootste hobby is werken en geld uitgeven. hihi![]()
Wat is Chi ookalweer?
ik maar een beetjequote:
Nee, ik vrees van nietquote:
Hahaha, natuurlijk! Mijn muzieksmaak is ook niet echt conventioneel te noemen. Wat had jij in gedachte dan?quote:
Tuurlijk!, maar momenteel zijn brabanders dichter bij mij, dus gezelligquote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, ook veel niet-Brabanders hier zijn best aardig hoor
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Uiteraard, maar samen in de hangmat is ook een optie
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef robbolo het volgende:
Aangezien het zo rustig is hier, ff een rustig, zomers, nummertje
Bedenk dat je ergens op een strand aan het relaxen bent, de zon gaat onder en het zachte briesje doet je hangmat zachtes heen en weer schommelen
Jammer! andere keer dan maar? Of gaat het morgen alweer beter met je denk je?quote:
Die van mij ook niet, maar met samba doe je mij niet echt een plezier. Voor een dergelijke setting zou ik de CD Big Calm van Morcheeba uit de kast trekken. Dan krijg je dit soort nummers:quote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef robbolo het volgende:
Hahaha, natuurlijk! Mijn muzieksmaak is ook niet echt conventioneel te noemen. Wat had jij in gedachte dan?
Is ook heerlijk inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, maar met samba doe je mij niet echt een plezier. Voor een dergelijke setting zou ik de CD Big Calm van Morcheeba uit de kast trekken. Dan krijg je dit soort nummers:
Van die drie is dit de bestequote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, maar met samba doe je mij niet echt een plezier. Voor een dergelijke setting zou ik de CD Big Calm van Morcheeba uit de kast trekken. Dan krijg je dit soort nummers:
Een kindquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Stelling : Wat zou je absoluut NIET voor Valentijsdag gehad willen hebben!
3 dingen !
Ik begin wel !
Uhmm massageolie voor mijn opblaaspop!
Uhmm een vriendin die thuiskomt met een guinnes book of record oorkonde '' grootste clit van de wereld''
Uhmm een SOA?
Grappige is dat er dan dus ook niet gebruik van wordt gemaakt, tis echt iets wat gekocht wordt om mooi te laten staanquote:
Ik werd misleid door de naam...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef robbolo het volgende:
Is ook heerlijk inderdaadMaar t is Bossanova, ff voor de duidelijkheid
Laat het sfeer maken maar aan mij over...quote:
Hey! Niet zo gaan doen hè!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Grappige is dat er dan dus ook niet gebruik van wordt gemaakt, tis echt iets wat gekocht wordt om mooi te laten staan
er is maar 1 ding wat ik per definitie op voorhand niet wil, en niet alleen voor valentijn:quote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Stelling : Wat zou je absoluut NIET voor Valentijsdag gehad willen hebben!
3 dingen !
Ik begin wel !
Uhmm massageolie voor mijn opblaaspop!
Uhmm een vriendin die thuiskomt met een guinnes book of record oorkonde '' grootste clit van de wereld''
Uhmm een SOA?
ik gebruik t normaal wel hoor als een vriendin ofzo kom en dan pot thee erbij!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Grappige is dat er dan dus ook niet gebruik van wordt gemaakt, tis echt iets wat gekocht wordt om mooi te laten staan
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef robbolo het volgende:
Nu we toch relaxte muziek posten:
Zero 7
Jij hebt het ook?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gebruik t normaal wel hoor als een vriendin ofzo kom en dan pot thee erbij!
Punten!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef robbolo het volgende:
Zero 7
quote:
Aan de muurhangen is dus niet gebruiken hequote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Niet zo gaan doen hè!
Als ik straks op mijzelf woon, dan ga ik het gebruiken
En nu gebruik ik het ook al!
Had ik je al foto laten zien van die spullen die ik in A'dam had gekocht? Dat bord hangt nu aan de muur![]()
Dus jij bent een beetje into opvallend servies?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Niet zo gaan doen hè!
Als ik straks op mijzelf woon, dan ga ik het gebruiken
En nu gebruik ik het ook al!
Had ik je al foto laten zien van die spullen die ik in A'dam had gekocht? Dat bord hangt nu aan de muur![]()
Ja, omdat ik niet op mijzelf woonquote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat zijn geen leuke grappen
![]()
[..]
Aan de muurhangen is dus niet gebruiken hedan bevestig je juist mijn uitspraak
![]()
Een beetje wel ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus jij bent een beetje into opvallend servies?
mrbox wordt vaderquote:
ga je me nu blocken!?quote:
Damn, nog meer die er gek van zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gebruik t normaal wel hoor als een vriendin ofzo kom en dan pot thee erbij!
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef robbolo het volgende:
Zero 7
Eenschquote:Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
er is maar 1 ding wat ik per definitie op voorhand niet wil, en niet alleen voor valentijn:
Mijn ex!
Niet liefquote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
mrbox wordt vader
En Techno klaagt dat je inbox vol is met z'n pm's
Dont mess with the toyboy, die kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me nu blocken!?
maar ik d8 dat ik es gelezen had dat je wel op de hoogte wilde worden gesteld als je iemand zwanger maakt enzo
Minpunten om precies te zijn, voor de herhaling van oude successen...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef robbolo het volgende:
Dan voor wat extra punten, nog eentje:
Je gaat niet zeggen dat je dat nog niet wist?quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minpunten om precies te zijn, voor de herhaling van oude successen...
Neequote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je gaat niet zeggen dat je dat nog niet wist?
hmmmmm.. *weg zweeft*quote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef robbolo het volgende:
Dan voor wat extra punten, nog eentje:
Sukkelquote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Ik was te druk met andere dingen
Ff verbeterdquote:
Merk er anders weinig vanquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minpunten om precies te zijn, voor de herhaling van oude successen...
nah, beetje mensen uitlachen op je vrije maandag avond.quote:
waarschijnlijk tegen de tijd dat ik hier mee klaar ben is het topic ws al dichtquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben er ook geen fan van maar ook niet echt bang voor of laat ik het zo zeggen: vriendje doet wel wat af en toe en ik ga er vanuit dat hij weet dat hij doet en weet hoe hij er beste mee om kan gaan en zo (en dat is zo dat weet ik) dus moet ie het allemaal zelf weten
Ik doe het niet en en van bepaalde drugs zou ik het niet leuk vinden als hij ze gebruikt waar ik bij ben maar ik ga echt niet voor hem bepalen wat ie wel of niet mag doen en zo
Hij is een volwassen kerel(of nou ja bijna) en ik ben een volwassen meisje en we kunnen allebei onze eigen keuzes maken
Ohquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ff verbeterd
[..]
Merk er anders weinig van
k mag datquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
nah, beetje mensen uitlachen op je vrije maandag avond.
dat kan toch niet!
Lief doen! Of ik kom je opzoekenquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was jah..... de vacature staat wer open, iemand intresse
Dat doet natuurlijk niets af aan de kwaliteit van de muziek wel aan de originaliteit van de poster...quote:
Kom maarquote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh
I
[..]
k mag dat
[..]
Lief doen! Of ik kom je opzoeken
Is het een vacature voor deeltijd, met flexibele urenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
Dat is koren op de molen voor hemquote:
Slaap zequote:Op maandag 16 februari 2009 22:04 schreef djayzz het volgende:
Heej mensen en automatic_ ik ga zo maar eens stoppen. *aaaah*
morgen weer vroeg op, lekker aan het werk. *yeey*
tot morgen dan maar weer
Vacature voor speciale weekeindenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:05 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Is het een vacature voor deeltijd, met flexibele uren?
Als ik die kant op ga, dan bel ik!quote:
om het weekend moet je opdraven met stijgerend geval ....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:05 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Is het een vacature voor deeltijd, met flexibele uren?
Ik kom zelf ook uit brabantquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je begrijpt m niet denk ikquote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook uit brabantlekker dicht bij, dus idd een pré
Ik dus niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef djayzz het volgende:
Ik kom zelf ook uit brabantlekker dicht bij, dus idd een pré
Wat schuift het?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef Duimelot het volgende:
om het weekend moet je opdraven met stijgerend geval ....
M'n paard & wagen staan nog in de stalquote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef Duimelot het volgende:
Ik welquote:
Maar of die smaakt...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
geile weekends en ze maakt ook koffie
Zeg, je wordt toch niet bang van me. ?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik verhuis zo meteen spontaan naar Zuid Holland hoor!
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet wel een toyBOY zijn jij bent veel te OUD
*Gaat aangifte doen bij meldpunt discriminatie.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Duimelot het volgende:
*knipoog*quote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zeg, je wordt toch niet bang van me. ?
Let jij eens op je PM! Deze is kei belangrijk en je bent hem aan het negerenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
*Gaat aangifte doen bij meldpunt discriminatie.![]()
Buiten dat, daar voel je niets van.
Billenkoekquote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Let jij eens op je PM! Deze is kei belangrijk en je bent hem aan het negeren
Welke PMquote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
Let jij eens op je PM! Deze is kei belangrijk en je bent hem aan het negeren
Dat vindt hij leuk, dus dat krijgt hij nietquote:
Tja, van je fouten kan je leren hèquote:
Vraag niet wat voor koffiequote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, die op mijn eigen forum bedoel je?
Oooquote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach lag niet aan mijn koffie maar aan zijn smaakpapillen
Das verleidelijk!... Ik moest afgelopen weekend mijn dosis caffiene van ellende bij de Donner halenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer tellen vingers , massage handen en een tong niet meer mee?
ok vooruit je mag 1 weekend proef draaienquote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten dat, daar voel je niets van.
Zoiets dus??quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok vooruit je mag 1 weekend proef draaien
wil btw wel IETS voelen
dus toyboy/man die iets meer heeft dat stijgert dan een pinkie
Heeft T een pinkje?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil btw wel IETS voelen
Owww is het daarom nu overquote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil btw wel IETS voelen
Ik wilde al vragen;quote:
Misschien komt het toch door mijn fobo....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, van je fouten kan je leren hè
Ok count me out !quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil btw wel IETS voelen
Goed teken dat je daar niet onzeker over bentquote:
Ik begrijp jou niet...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien komt het toch door mijn fobo....
die mocht na de proefdraai op woensdag t weekend komen he, dussuh....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen;
Geldt dit ook voor mrbox of...?
Ik mezelf ook niet. ik ben knettergekquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Theo Maassen was leuk!!!!![]()
![]()
Echt in een deuk gelegen
Het was trouwens niet rij 19, maar 12 stoel 13.. m'n twee lievelingsgetallen
Maar toch te ver weg.. dus dat was wel jammermaar verder super show
Duimpje, sommige dingen kan je beter voor je houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die mocht na de proefdraai op woensdag t weekend komen he, dussuh....
ff om box voor andere dames aantrekkelijk te maken:
met zijn 'geval' is niet mis
Kijk, dat is een goed iets voor op z'n CVquote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat 'voelen' sloeg op leeftijd. >_<quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Duimelot het volgende:
vooruit je mag 1 weekend proef draaien
wil btw wel IETS voelen
Twee zelfsquote:
Dat vind jij .. ligt natuurlijk aan de eisen die je steltquote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat 'voelen' sloeg op leeftijd. >_<
Nieuwe showquote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef robbolo het volgende:
[..]
![]()
Is het een nieuwe show of een reprise?
"Hoi, wil je mijn pinkjes zien? "quote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat 'voelen' sloeg op leeftijd. >_<
[..]
Twee zelfs
ik zal even een van de foto's erbij halen die we gemaakt hebben dan kijken jullie zelf wel....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind jij .. ligt natuurlijk aan de eisen die je stelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik ook maar proberen om aan kaartjes te komenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nieuwe show(denk ik tenminste haha)
Begrijpt iedereen jou wel altijd dan?quote:
Hopen dat dat nog lukt danquote:Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar proberen om aan kaartjes te komen
quote:
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Begrijpt iedereen jou wel altijd dan?
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal even een van de foto's erbij halen die we gemaakt hebben dan kijken jullie zelf wel....TeleurstellendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |