Ok, sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, overdreven reageren is ook een kunst.
Ik moet er gewoon niets van hebben. That's all.
Komt toch wel goed zeker?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Thrar het volgende:
laten we hopen dat ik er in deze topic wel nog wat van snap!
Die was dan ook vanquote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
he jammer vond mijn tt een stuk toffer
Dien een TT report inquote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik geen touwtje voor een strikje te maken en wilde toch een beetje inblenden met de TTquote:
als jij gezellig meegaat wordt het vast wel een dolle boelquote:
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeienquote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, sorry
Ik kan nog wel eens iets te fel reageren als ik het idee heb dat mensen belerend tegen me doen...
Anders probeer ik het je toch uit te leggen?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Thrar het volgende:
laten we hopen dat ik er in deze topic wel nog wat van snap!
Jou niet dusquote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, sorry
Ik kan nog wel eens iets te fel reageren als ik het idee heb dat mensen belerend tegen me doen...
Doe maar niet, dan komt er alles uit denk ikquote:
Hahaquote:
Sex on Equote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeien
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Anders probeer ik het je toch uit te leggen?
quote:
Ja, die bedacht ik mij daarnet ook.quote:
Jammer... Want dan heb je nl. wel een partner die wil knuffelen achterafquote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, die bedacht ik mij daarnet ook.
Nee, die seks hoef ik niet
dan kan je er beter niks mee beginnen. ieder zn ding en iets opgeven voor een ander gaat niet werken.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeien
quote:
ik ben er ook geen fan van maar ook niet echt bang voor of laat ik het zo zeggen: vriendje doet wel wat af en toe en ik ga er vanuit dat hij weet dat hij doet en weet hoe hij er beste mee om kan gaan en zo (en dat is zo dat weet ik) dus moet ie het allemaal zelf wetenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze bestaan ook zonder XTCquote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jammer... Want dan heb je nl. wel een partner die wil knuffelen achteraf
Nog een reden om het niet te gebruiken...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
Toch is het een aanrader.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
Ja, die bedacht ik mij daarnet ook.
Nee, die seks hoef ik niet
true that.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
Klopt, dat zal ik daarom ook niet zo gemakkelijk doenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kan je er beter niks mee beginnen. ieder zn ding en iets opgeven voor een ander gaat niet werken.
ik heb het geprobeerd om voor mn ex wat dingen te laten maar dat ging em niet worden.
Die zijn er ook wel als ze geen XTC gebruikenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik hoef niet alles in mijn leven mee te makenquote:
ow ik vond fuck it beter passen dan verkleinwoordjesquote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
true that.
Maar gezapige lieve verkleinwoordjes passen wel beter bij deze reeks.
whahahahaha!!! ik word sexloos van E... de dag erna wil ik welquote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoi Leanne ! *kiss*
Hoi Automatic !!
En duimelot !!!
Tuurlijk rhubarbje ook
ben ik de enige dame die een kus krijgtquote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoi Leanne ! *kiss*
Hoi Automatic !!
En duimelot !!!
Tuurlijk rhubarbje ook
Precies hoe ik er over denk. Ik heb wel eens softdrugs gebruikt maar dat is de reden dat ik ermee gestopt benquote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef mrbox het volgende:
Heb over drugs mixed feelings, ik heb graag de controle en hou er niet zo van om die uit handen te moeten geven. Maar mss is het ook wel eens een goede ervaring
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoi Leanne ! *kiss*
Hoi Automatic !!
En duimelot !!!
Tuurlijk rhubarbje ook
Wat je ook doet, je moet er zelf achter staan en het echt willen proberen. Dat is denk ik het belangrijkstequote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef mrbox het volgende:
Heb over drugs mixed feelings, ik heb graag de controle en hou er niet zo van om die uit handen te moeten geven. Maar mss is het ook wel eens een goede ervaring
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een reden om het niet te gebruiken...
Daarom houden we ook van je!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
whahahahaha!!! ik word sexloos van E... de dag erna wil ik wellekker beetje zoenen met een drugskater...woeiiiii!
ik ben een beetje raar geloof ik
Het hangt er vanaf welke drugs je gebruikt natuurlijk. Met xtc verlies je niet zozeer de controle, je ervaart je emoties veel intenser. Dus als je het naar je zin hebt, en dat is meestal wel zo op een feestje, dan heb je het prima naar je zin.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef mrbox het volgende:
Ik ookquote:
Dat, en je leeft helemaal *in* het momentquote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf welke drugs je gebruikt natuurlijk. Met xtc verlies je niet zozeer de controle, je ervaart je emoties veel intenser. Dus als je het naar je zin hebt, en dat is meestal wel zo op een feestje, dan heb je het prima naar je zin.
Mja, niet doen als je niet sterk in je schoenen staat. Dan verlies je de controle n.l. ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef mrbox het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je aan t schaatsen op die userfoto?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
ben ik de enige dame die een kus krijgt
Yup. En een grijns van oor tot oor.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
Het hangt er vanaf welke drugs je gebruikt natuurlijk. Met xtc verlies je niet zozeer de controle, je ervaart je emoties veel intenser. Dus als je het naar je zin hebt, en dat is meestal wel zo op een feestje, dan heb je het prima naar je zin.
Mag dan wel een poster met een geest van een 85 jarige zijn maar daar heb ik dus totaal geen verstand vanquote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb jij ook zonder XTC...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Yup. En een grijns van oor tot oor.
<insert scherpe opmerking die ik nu even niet kan verzinnen maar wat Air wel voor me doet>quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ludootje ik heb nog een foto van onze date
![]()
[ afbeelding ]
![]()
ik weet niet. wie is de jouwe?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook
het zou toch zeker niet dezelfde zijn hè?
Zo'n roze rok staat 'm ook goed!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Leanne het volgende:
Ludootje ik heb nog een foto van onze date
![]()
[ afbeelding ]
![]()
wie pm't Ripley?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
<insert scherpe opmerking die ik nu even niet kan verzinnen maar wat Air wel voor me doet>![]()
Speciaal voor jou!quote:
Ja ik ook, maar wij zijn eenzame strijders in deze, Rhub-a-dub-dub.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
ow ik vond fuck it beter passen dan verkleinwoordjes
robbolo, *stelt zich voor* hoiquote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ben je aan t schaatsen op die userfoto?
jaloers....quote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, ik ga een lekkere goudgele rakker pakken in de stad. Fijne avond allemaal![]()
de don quichot's van singles zijn wequote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar wij zijn eenzame strijders in deze, Rhub-a-dub-dub.
Ik heb jou nog nooit eerder gezien hierquote:
Het is me een genoegenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
robbolo, *stelt zich voor* hoiO+ Leanne, aangenaam
Nee, ik ben niet aan het schaatsen
Ow, ik dacht dat jij die ene was met die gespierde, behaarde borstkas. Die heeft Ludootje namelijk niet...quote:
Ideaal? Kan je temminste lekker doorslapen en uitslapen na een feest , en als je wakker bent ...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
whahahahaha!!! ik word sexloos van E... de dag erna wil ik wellekker beetje zoenen met een drugskater...woeiiiii!
ik ben een beetje raar geloof ik
dat komt omdat ik part-time single ben ProbeerMequote:Op maandag 16 februari 2009 21:11 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit eerder gezien hier![]()
borsthaarquote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij die ene was met die gespierde, behaarde borstkas. Die heeft Ludootje namelijk niet...
we dragen 'm samen, die burden.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
de don quichot's van singles zijn we
what a burden
Aangenaamquote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Leanne het volgende:
dat komt omdat ik part-time single ben ProbeerMe![]()
![]()
Dus ook af en toe hier op het forum![]()
Aangenaam, Leanne de firtheldin van Fok!
quote:
Dan moet jij haar niet zoveel PM's sturenquote:
insgelijksquote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het is me een genoegen![]()
Maar zie ik t dan helemaal verkeerd, en ben je helemaal niks bijzonders aan t doen?
Ik heb mij laten vertellen dat het één het ander niet uitsluit...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef Leanne het volgende:
borsthaar![]()
dat heb ik toch helegaar nietik ben een girl hoor
ja en ik praat het liefste over mooie sexy mannen en hobbiesquote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Aangenaam![]()
Ahh, ik ga je dus (waarschijnlijk) nog wel vaker zien hier
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef Leanne het volgende:
borsthaar![]()
dat heb ik toch helegaar nietik ben een girl hoor
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
Dan moet jij haar niet zoveel PM's sturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |