Ok, sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, overdreven reageren is ook een kunst.
Ik moet er gewoon niets van hebben. That's all.
Komt toch wel goed zeker?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Thrar het volgende:
laten we hopen dat ik er in deze topic wel nog wat van snap!
Die was dan ook vanquote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
he jammer vond mijn tt een stuk toffer
Dien een TT report inquote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik geen touwtje voor een strikje te maken en wilde toch een beetje inblenden met de TTquote:
als jij gezellig meegaat wordt het vast wel een dolle boelquote:
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeienquote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, sorry
Ik kan nog wel eens iets te fel reageren als ik het idee heb dat mensen belerend tegen me doen...
Anders probeer ik het je toch uit te leggen?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Thrar het volgende:
laten we hopen dat ik er in deze topic wel nog wat van snap!
Jou niet dusquote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, sorry
Ik kan nog wel eens iets te fel reageren als ik het idee heb dat mensen belerend tegen me doen...
Doe maar niet, dan komt er alles uit denk ikquote:
Hahaquote:
Sex on Equote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeien
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Anders probeer ik het je toch uit te leggen?
quote:
Ja, die bedacht ik mij daarnet ook.quote:
Jammer... Want dan heb je nl. wel een partner die wil knuffelen achterafquote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, die bedacht ik mij daarnet ook.
Nee, die seks hoef ik niet
dan kan je er beter niks mee beginnen. ieder zn ding en iets opgeven voor een ander gaat niet werken.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeien
quote:
ik ben er ook geen fan van maar ook niet echt bang voor of laat ik het zo zeggen: vriendje doet wel wat af en toe en ik ga er vanuit dat hij weet dat hij doet en weet hoe hij er beste mee om kan gaan en zo (en dat is zo dat weet ik) dus moet ie het allemaal zelf wetenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze bestaan ook zonder XTCquote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jammer... Want dan heb je nl. wel een partner die wil knuffelen achteraf
Nog een reden om het niet te gebruiken...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
Toch is het een aanrader.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
Ja, die bedacht ik mij daarnet ook.
Nee, die seks hoef ik niet
true that.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
Klopt, dat zal ik daarom ook niet zo gemakkelijk doenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kan je er beter niks mee beginnen. ieder zn ding en iets opgeven voor een ander gaat niet werken.
ik heb het geprobeerd om voor mn ex wat dingen te laten maar dat ging em niet worden.
Die zijn er ook wel als ze geen XTC gebruikenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik hoef niet alles in mijn leven mee te makenquote:
ow ik vond fuck it beter passen dan verkleinwoordjesquote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
true that.
Maar gezapige lieve verkleinwoordjes passen wel beter bij deze reeks.
whahahahaha!!! ik word sexloos van E... de dag erna wil ik welquote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoi Leanne ! *kiss*
Hoi Automatic !!
En duimelot !!!
Tuurlijk rhubarbje ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |