Zoiets wordt het wel jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
lekker handig!
en wat zou je nu dan moeten doen? archiveren en je administratie bijwerken?
Aant werk?quote:
Het is dat je langharig hebt doorgestreept, want anders had ik mijn kapper op je afgestuurdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Jij stuk langharig werkschuw tuig!
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft vast zijn paspoort niet bij zich.
niet echt... kon de slaap niet vattenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts
Al wat beter uitgeslapen?
Nope...quote:
gek genoeg welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft vast zijn paspoort niet bij zich.
Klinkt als te moe om te slapenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niet echt... kon de slaap niet vatten
rond half 1 zag ik nog een plafond![]()
[..]
Of IDquote:
Nee, is lang niet altijd geldig. In het buitenland al nergens als ID zelfsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of ID
trouwens: rijbewijs is in sommige instanties niet geldig als ID
Heb ik eergisteren nog meegemaakt
Sommigen betwisten dat zelfsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, is lang niet altijd geldig. In het buitenland al nergens als ID zelfs
Mn IDquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef Aarti het volgende:
hebben jullie dan altijd je paspoort bij je?
Ah Heerlen en Friesland dus nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, is lang niet altijd geldig. In het buitenland al nergens als ID zelfs
Nee, wel mijn rijbewijsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef Aarti het volgende:
Rijbewijs echt niet. Een ID-bewijs mag maar 5 jaar geldig zijn. Een rijbewijs is het 10, dus geen ID-bewijsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sommigen betwisten dat zelfs
Gelukkig heb ik beiden altijd bij me
Mijn paspoort zo goed als altijd jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef Aarti het volgende:
Je paspoort IS een ID schatjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
egnie...
je ID wel, niet perse je paspoort
Das waar... maar ik reageerde op jouquote:
Je rijbewijs niet altijd dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das waar... maar ik reageerde op jou
Het is niet verplicht je paspoort altijd bij je te hebben. (zo las ik jouw antwoord)
waarop ik zei: Egnie, als het maar een ID is
Dus een rijbewijs of ID kaart is ook genoeg om je in Nederland te kunnen legitimeren
Mjah, dat klopt. Maar ik doelde op de plicht om je te kunnen identificieren bij bijv. politiecontrole. Dan is een rijbewijs voldoende. Bij bepaalde instanties, qua werk, verzekeringen of woning etc zal dat misschien niet zo zijnquote:
Yep, voor politiecontrole is een rijbewijs genoegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, dat klopt. Maar ik doelde op de plicht om je te kunnen identificieren bij bijv. politiecontrole. Dan is een rijbewijs voldoende. Bij bepaalde instanties, qua werk, verzekeringen of woning etc zal dat misschien niet zo zijn
Dan is een rijbewijs wel.
Feliquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef Fha het volgende:
Ontwikkelingspsychologie en orthopedagogiek
Die zijn verwant aan elkaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef Aarti het volgende:
klinkt goed? zijn dat twee verschillende richtingen? ofwel verwant?
die van Eneco of Essent?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik weet eindelijk welke hoofdstroom ik ga kiezen
Felici! fhaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef Fha het volgende:
Ontwikkelingspsychologie en orthopedagogiek
quote:
Haha dank allebeiquote:
De goedkoopste, zodat je weer geld genoeg over hebt voor tassen, schoenen of andere frutsels?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Haha dank allebei![]()
En Fruts: de goedkoopste natuurlijk
Zijn frutsels duur dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De goedkoopste, zodat je weer geld genoeg over hebt voor tassen, schoenen of andere frutsels?
Schoolboeken bedoel je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De goedkoopste, zodat je weer geld genoeg over hebt voor tassen, schoenen of andere frutsels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |