Ik blijf nog even hangenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Straks bij Corton nog veel meer gitaren
Anders op je kop van noortjequote:Op maandag 16 februari 2009 22:05 schreef Piles het volgende:
Lekkere binnenkomer
En het topic is ook toegevoegd op 3fmFan, beter laat dan nooit
Ik verdien nu een compliment van Noortjequote:Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Anders op je kop van noortje
Carolquote:Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel is wat oud cd'tjes van Bettie Serveert aan 't herbeluisteren.
Gezellig !quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hangen.
Net nog Gran Torino gekeken. Met een lekker ouderwetse en pistooltrekkende Eastwood.
Whahaquote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
kan iemand Hans even helpen? tis pas maandag
Ja. Hans, denk 's naquote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
kan iemand Hans even helpen? tis pas maandag
Jaja.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Arling & Cameron - W.E.E.K.E.N.D.
Dus....![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hangen.
Net nog Gran Torino gekeken. Met een lekker ouderwetse en pistooltrekkende Eastwood.
Nou geweldigquote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Florent is wel een N.E.R.D-fan. Krijgen we zometeen vast een plaat van die gasten
Ach, ben geen fan trouwens maar ik vind wel dat die gasten een aantal aardige platen hebben gemaakt. Provider, Lapdance, Rockstar vind ik eigenlijk best wel vetquote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou geweldig.
Alleen dat nummer met Santogold vind ik nog wel grappig.
Thanks Cos ! 't is dat Youtube het bij mij nu even niet doet, maar check het zometeen nog wel eventjes. Zal wel weer een DNS probleem zijn, oid. Vermoeiendquote:Op maandag 16 februari 2009 22:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, geproduceerd door een van de Nerds.
Santogold? Santigold bedoel je!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou geweldig.
Alleen dat nummer met Santogold vind ik nog wel grappig.
quote:
Juist.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef Piles het volgende:
Deze versie van Wonderwall is![]()
Het is gewoon zo
reden van stil staan was niet ergquote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef DaMook het volgende:
Kom ik net op het werk, na een lang weekend, blijkt er een afdeling stil te staan en die mensen bij ons. Gevraagd of ik niet nog 2 nachtjes vrij kon zijn en dat kon
. Nu woensdag avond pas weer werken
.
Revisiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
reden van stil staan was niet erg
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:43 schreef DaMook het volgende:
WordPress werkt best prettig. Ik ben alleen niet echt een blogger ben ik achter gekomen. Heb er al een stuk of 5 gehad en nooit verder dan 3 blogs gekomen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |