quote:
Juist.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef Piles het volgende:
Deze versie van Wonderwall is![]()
Het is gewoon zo
reden van stil staan was niet ergquote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef DaMook het volgende:
Kom ik net op het werk, na een lang weekend, blijkt er een afdeling stil te staan en die mensen bij ons. Gevraagd of ik niet nog 2 nachtjes vrij kon zijn en dat kon
. Nu woensdag avond pas weer werken
.
Revisiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
reden van stil staan was niet erg
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:43 schreef DaMook het volgende:
WordPress werkt best prettig. Ik ben alleen niet echt een blogger ben ik achter gekomen. Heb er al een stuk of 5 gehad en nooit verder dan 3 blogs gekomen
.
Ik zorg er, mits thuis, voor da'k een alternatief achter de hand heb, in dit geval de nrc rocks over the Boss. Scheelt een hoop irritatiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:20 schreef TheZapster het volgende:
Jason Mraz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee die horen we normaal gesproken nooit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat De Telegraaf/GeenStijl maar geen omroep krijgt. Inhoudsloze opruiende kutkrant met kutsite.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:25 schreef 3FMaster het volgende:
Hey Borisz
Het is bijna rond: ik ga naar Pinkpop![]()
![]()
Terwijl de helft van de abbonees werkloos zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Gewone hardwerkende mensen."
Ja, dat is dus precies de suggestieve formulering die in zo ongeveer élk artikel van diekutkrant
doorklinkt.
't was en is eigenlijk nog steeds DRAMATISCH ! waar blijft de zon nou !!!!!1111quote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef themauster het volgende:
Hans is het weer in de stad ook zo deprimerend?
toch wel wat lekkere muziek gehoord vandaag al heb ik vanavond met een half oor geluisterd was te druk met jingles bedenken en opnemen
Ik kijk voetbal insite terugquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:43 schreef -Hans- het volgende:
Fans. Heerlijk wakker worden met Regio FM
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:48 schreef cosmick het volgende:
Zoooo.
's Kijken of het nog een beetje gezellige dag wordt vandaag.
Bij mij gaat de radio ook niet meer op Giel. Alleen maar geklets en daar zit ik 's ochtends niet op de wachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal insite terug. Bij Giel gaat die radio niet meer aan.
Ik ben juist van gelul op de radio, maar wel leuk gelul zoals bij Rick v Vquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij mij gaat de radio ook niet meer op Giel. Alleen maar geklets en daar zit ik 's ochtends niet op de wachten. Voetbal insite was wel aardig gisteren
. Derksen vs Kraaij
Vanaf 10:00 mogen we weer losquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:48 schreef cosmick het volgende:
Zoooo.
's Kijken of het nog een beetje gezellige dag wordt vandaag.
Dat is toch Veronica? die zender luister ik 's ochtends wel eens. Best een toffe zenderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:55 schreef borisz het volgende:
Ik ben juist van gelul op de radio, maar wel leuk gelul zoals bij Rick v V.
Ik zet de radio aan voor (goede) muziek, maar steeds vaker hoor ik alleen maar gekakelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij mij gaat de radio ook niet meer op Giel. Alleen maar geklets en daar zit ik 's ochtends niet op de wachten.
Precies, erg irritant !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zet de radio aan voor (goede) muziek, maar steeds vaker hoor ik alleen maar gekakel
Really... Daaamn.. vreeeeselijke kerel, die Boszhart.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een actie om Life & Cooking te behouden. Man, ga wat ZINNIGS doen met je leven.
Die zit prima bij Q met broodje Gijsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:04 schreef Paul het volgende:
Gijs Staverman zou ook wel bij 3fm passen
of niet
Van mij mogen ze , programma waar meer dan 900000 mensen naar kijken alleen stopppen omdat sponser even niet meer kan betalen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een actie om Life & Cooking te behouden. Man, ga wat ZINNIGS doen met je leven.
De gemiddelde kijker weet niet beter en zou het liefst tot aan z'n dood élke zondag hetzelfde zitten te kijken. Kan me voorstellen dat Unilever zelf na een jaar of 9 het wel mooi geweest vindt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van mij mogen ze , programma waar meer dan 900000 mensen naar kijken alleen stopppen omdat sponser even niet meer kan betalen.
Je ontneemt 900.000 mensen hun zondagmiddag programma
laat ze lekker
Kredietcrisis was voor unilever de reden, kon het niet richting personeel verkopenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De gemiddelde kijker weet niet beter en zou het liefst tot aan z'n dood élke zondag hetzelfde zitten te kijken. Kan me voorstellen dat Unilever zelf na een jaar of 9 het wel mooi geweest vindt.
Denk dat dat wel zal meevallen. Beetje hypocriet om tegenwoordig maar álles af te schaffen met het excuus 'kredietcrisis'. Veel is gewoon reclame wat verkoop oplevert en dus uiteindelijk het salaris van die medewerkers betaalt. Als je alle marketing afschrijft krijg je vanzelf een nóg ergere kredietcrisis. Soort van self fullfilling prophecy.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kredietcrisis was voor unilever de reden, kon het niet richting personeel verkopen
Is hardstikke waar wat je zegt, alles wat bedrijven altijd al hadden willen doen, doen ze nu onder mom kreditiet krisis en iedereen slikt het maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat dat wel zal meevallen. Beetje hypocriet om tegenwoordig maar álles af te schaffen met het excuus 'kredietcrisis'. Veel is gewoon reclame wat verkoop oplevert en dus uiteindelijk het salaris van die medewerkers betaalt. Als je alle marketing afschrijft krijg je vanzelf een nóg ergere kredietcrisis. Soort van self fullfilling prophecy.
Net zoals die overdreven aandacht voor élk negatief nieuwsitem dat mogelijk met de kredietcrisis te maken heeft.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:37 schreef Sirolf het volgende:
Marco ft. Ali - Wat Zou Je Doen
Die heb ik ook al een flinke tijd niet gehoord zeg! En nog steeds vind ik het Marco-deel beter dan het Ali-deel.
Psies.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is hardstikke waar wat je zegt, alles wat bedrijven altijd al hadden willen doen, doen ze nu onder mom kreditiet krisis en iedereen slikt het maar.
Op het album van Marco staat trouwens ook een versie zonder Ali.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is niet zo heel moeilijk in dit nummer
zodra de wereld stopt met geld rondpompen, is het niet te overzien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies.
Dat ING met Formule 1 stopt, kan ik begrijpen, vooral gezien de grootte van het bedrag, maar al dat kleinere geneuzel... Nee, als iedereen in bed blijft liggen, staat de economie vanzelf stil.
Psies. En da's nu al zichtbaar doordat banken maar op de zak geld blijven zitten... En dan maakt 't niet uit of je als bedrijf financieel gezond bent of niet. Hebben we hier zelf ook last vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zodra de wereld stopt met geld rondpompen, is het niet te overzien.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:47 schreef drummerdude het volgende:
Pff, het is nog geen 10 uur, en ik heb al kranten gelopen, folders gelopen, muziek gewisseld en met school bezig geweest
Hij kan beter llink promoten , nu hijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel, houd es op over die Telecrapomroep zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |