Ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
KUT!!! zat Franz Ferdinand in de mix van DJ Sandstorm?
Hans was zeg je voor rare dingenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Say my name. Oeh, die blijft ook hartstikke fijn om te horen
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee. Eerst Dance Classics Party Request
Copyright protectionquote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zit n 1 of andere licentie op...mn clip word wel getoont maar t muziekje niet
Nah ! gewoon een hartstikke leuke plaat hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans was zeg je voor rare dingen
Bier afpakt
Wist je dat er ook nog een versie was waarop Kobe Bryant meerapt?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah ! gewoon een hartstikke leuke plaat hoor.
Had je vorige keer toch ook al moeten merken dat youtube nieuwe restricties heeftquote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zonder die blije smile ziet t er beter uit...
Huh dat meen je niet?! Nee, dat wist ik echt nietquote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wist je dat er ook nog een versie was waarop Kobe Bryant meerapt?
maar goed dat ie het rappen achter zich heeft gelaten. Laat em lekker basketballen
Ik heb em zelfs nog ergens. Volgens mij ook nog met Napster gedownload.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh dat meen je niet?! Nee, dat wist ik echt niet. Lachen ja!
.
Na 5.02 gaat t niet helemaal lekker...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
nou de nieuwe DJ Sandstorm mix...hier te beluisteren dus
http://www.zshare.net/video/55728345214a46f1/
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef Qunix het volgende:
This video is unavailable.
Denk dat we nog even moeten wachten tot youtoob het verwerkt heeft...
wat gebeurd er dan? ik kan m nu ff niet luisteren.... Paint shop pro en muziek luisteren gaat niet samenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Na 5.02 gaat t niet helemaal lekker...
Mocht je 'm nog een keer vinden dan hoor ik het graag. Ben wel benieuwd hoe dat klinktquote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb em zelfs nog ergens. Volgens mij ook nog met Napster gedownload.
Al gevondenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mocht je 'm nog een keer vinden dan hoor ik het graag. Ben wel benieuwd hoe dat klinkt.
truste Brenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Brennel het volgende:
@Elies: Hier!
Maar ik verhuis zo naar m'n bed, dus truste
Thanks !! net even geluisterd en de plaat blijf ik erg tof vinden, maar die Bryant kan zich inderdaad beter bezig blijven houden met basketballen..quote:
Trusten !quote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Brennel het volgende:
@Elies: Hier!
Maar ik verhuis zo naar m'n bed, dus truste
Rechtquote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
Vermogensrecht
Kut opdrachten. Ben blij dat ik geen recht studeer.
ben met licentie-recht bezigquote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Recht![]()
Ik ben zelf met privaatrecht bezig op dit moment, heel erg spannend allemaal
die eerste zin neem ik terugquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
wel fijn dat Michiel laat horen dat er toch wel leukere platen zijn geweest tijdens de zeroesipv van t weekend
![]()
dat was echt drap van sky radio
Dit is eerder hoe beschermt youtube zich tegen muziekmaatschappijen gezeikquote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben met licentie-recht bezig![]()
en niet uit vrije wil
Ik studeer economie maar af en toe krijg je nog van die verplichte vakken als inleiding vermogensrechtquote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Recht![]()
Ik ben zelf met privaatrecht bezig op dit moment, heel erg spannend allemaal
wel stom, er zijn genoeg andere sites waar je het wél kan uploadenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit is eerder hoe beschermt youtube zich tegen muziekmaatschappijen gezeik
En dan ga je bij de leukste organisatie van Nederland werken?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben met licentie-recht bezig![]()
en niet uit vrije wil
Ik ben bezig met een opleiding voor makelaar, privaatrecht en publiekrecht zitten daarinquote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik studeer economie maar af en toe krijg je nog van die verplichte vakken als inleiding vermogensrecht. Taaie kost.
Ik niet. Ben een artikel aan het bestuderen over rassendiscriminatie in het Romeinse Rijk (na 5 pagina's is al duidelijk dat dat er niet was en het artikel gaat dan nog 20 pagina's door).quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En dan ga je bij de leukste organisatie van Nederland werken?.
I don't give a hoot about what you think.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat een vette plaat blijft dit toch ook !
Legendarische tekstquote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
I don't give a hoot about what you think.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |