Dit is eerder hoe beschermt youtube zich tegen muziekmaatschappijen gezeikquote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben met licentie-recht bezig![]()
en niet uit vrije wil
Ik studeer economie maar af en toe krijg je nog van die verplichte vakken als inleiding vermogensrechtquote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Recht![]()
Ik ben zelf met privaatrecht bezig op dit moment, heel erg spannend allemaal
wel stom, er zijn genoeg andere sites waar je het wél kan uploadenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit is eerder hoe beschermt youtube zich tegen muziekmaatschappijen gezeik
En dan ga je bij de leukste organisatie van Nederland werken?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben met licentie-recht bezig![]()
en niet uit vrije wil
Ik ben bezig met een opleiding voor makelaar, privaatrecht en publiekrecht zitten daarinquote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik studeer economie maar af en toe krijg je nog van die verplichte vakken als inleiding vermogensrecht. Taaie kost.
Ik niet. Ben een artikel aan het bestuderen over rassendiscriminatie in het Romeinse Rijk (na 5 pagina's is al duidelijk dat dat er niet was en het artikel gaat dan nog 20 pagina's door).quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En dan ga je bij de leukste organisatie van Nederland werken?.
I don't give a hoot about what you think.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat een vette plaat blijft dit toch ook !
Legendarische tekstquote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
I don't give a hoot about what you think.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |