Van ons!!! Wij hadden Diederik Simonquote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef De_Ananas het volgende:
De Amstel is van ons, zeker dit weekend!
de gunstigheid van de loting is bij langebaan vooral afhankelijk van wie er om je heen liggen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef BlauweBal het volgende:
Dat is wel heel toevallig; wij vallen alweer als eerste uit de loting.
Is dat, in jullie welgevormde ervaring, handig, of een beetje jammer?
Lekker de 250 knallen tegen Nereus, dat gaat een mooie aangelegenheid wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef De_Brok het volgende:
[..]
de gunstigheid van de loting is bij langebaan vooral afhankelijk van wie er om je heen liggen.
Met wie roeit die dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef Thrawn het volgende:
Vellenga heeft ook een leuk vehikel om zich heen gebouwd als ik het zo zie.
hoe zou dit zich vertalen naar de 7500m op 't water? als ik binnen een maand zou kunnen leren skiffen, en in de plusminus 30 minuten nog net wat harder m'n best doe, zou ik dan een beetje mee kunnen komen in het HCl1x veld op de Skiffhead?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef immortalsean het volgende:
10-jan: 60min. 13048 meter (dragfactor: 120; ... 0:00-0:50: 160bpm, 0:50-1:00: 185bpm)
27-feb: 60min. 13388 meter (luchtschuif: 10/10; ... 0:00-0:50: 175bpm, 0:50-1:00: 191bpm)
9-mrt: 60min 14016 meter (dragfactor: 130; ... 0:00-0:40: 175bpm, 0:40-0:55: 180-185bpm, 0:55-1:00: 190bpm)
het is nog een beetje aftasten welke dragfactor en hartslag ik het fijnst vind, maar ik heb wel het idee dat er vooruitgang inzit.
Met oa het vriendje van Femke Dekker.. een roeier uit de Duitse acht van de afgelopen jaren, die wat vriendjes bij elkaar heeft gekregen zo te zien.quote:
nope, niet te vergelijken. in de skiff is het ook erg afhankelijk van roeiniveau...quote:Op maandag 9 maart 2009 16:53 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hoe zou dit zich vertalen naar de 7500m op 't water? als ik binnen een maand zou kunnen leren skiffen, en in de plusminus 30 minuten nog net wat harder m'n best doe, zou ik dan een beetje mee kunnen komen in het HCl1x veld op de Skiffhead?
op skiffhead 2008, had de nr. 1 in het HCl1x (toevallig een Euros-roeier) 30:15.00, en de nummer 5 32:32.73 ... maar goed je kan ergometer tijden denk ik niet zomaar omzetten naar tijden op 't water op een bochtige Amstel...
verwachte ik ook eigenlijk al, maargoed, altijd wel leuk om jezelf doelen te stellen ... en ik moet sowieso nog een keer gaan leren skiffen dit jaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef De_Brok het volgende:
[..]
nope, niet te vergelijken. in de skiff is het ook erg afhankelijk van roeiniveau...
wilde eigenlijk al wat eerder het leren, en afscullen, zodat als het echte mooie weer begint te komen, ik gewoon een skiff uit de loods kan pakken wanneer ik er zin in heb, en dan met een mooi zonnetje een stukje kan roeien, zonder gedoe met coaches en ploeggenoten en alles.quote:
Échte roeiers kennen de Amstel uit hun hoofdquote:Op maandag 9 maart 2009 19:55 schreef ocf81 het volgende:
Je kan beter een heel jaar gaan skiffen voordat je "leuk" kan meedraaien in de skiffhead. BTW waarom zou je in een boot zonder stuurman de amstel af willen jakkeren? Dan ben je meer bezig met omkijken dan je lief is. Ik sla hem over.
Vooralsnog ga ik in het HCl veld op tamelijk rechte banen mijn geluk beproeven dit jaar.
mjah, ik start namelijk ook al de vlietbokaal in de 4+ ... en ik weet niet of het zo handig is op (enkele van) die wedstrijden dubbel te starten ... dus daarom keek ik gewoon naar een wedstrijd, die niet een hardcore-wedstrijdroeiers-wedstrijd was, en ook niet binnen de vlietbokaal viel, en toen kwam ik al snel op de skiffhead terecht.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:55 schreef ocf81 het volgende:
Je kan beter een heel jaar gaan skiffen voordat je "leuk" kan meedraaien in de skiffhead. BTW waarom zou je in een boot zonder stuurman de amstel af willen jakkeren? Dan ben je meer bezig met omkijken dan je lief is. Ik sla hem over.
Vooralsnog ga ik in het HCl veld op tamelijk rechte banen mijn geluk beproeven dit jaar.
Lees de PIquote:Op maandag 9 maart 2009 20:07 schreef ocf81 het volgende:
Arg, komt er weer zo'n Amsterdammer m de hoek zetten die er dagelijks vaart. Leuk voor je maar wel een beetje een idiote uitspraak. Ken jij de Charles of de Cam uit je hoofd?
Post-Icon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |