Hoezo rechtzetten?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf!
[..]Mooi!
Je moet hem alleen wel even recht zetten.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
DEVVVIEE±!!111 Wat vind je hier van?
Gut gutquote:
Zit het KLB-topic van Bt je nog steeds dwars?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Post eens iets met wat meer humor, saaie kut.
Zn broek volkakkenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:11 schreef dutch-love het volgende:
wtf, doet die dude nou met dat skateboard...
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Post eens iets met wat meer humor, saaie kut.
Dan mussie nieuwe kopenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gut gut
Ik ben alweer aan mn drie na laatste biertje bezig
Dude! Bawesome!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jaaaa
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Heb geen zin meer om naar de winkel te gaanquote:
Hij staat iets schuint lijk wel.quote:
Den Haag, JWZ±!!11quote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mooie foto meng! waar heb je die gemaakt?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij staat iets schuint lijk wel.
[..]
Den Haag, JWZ±!!11
Dan moet je maar zonder doen... Zit je aan het genieten van je vakantie dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb geen zin meer om naar de winkel te gaan
Dan moet ik bekant nu weg, dat gaat m dus zeker niet worden
Ik ga zo eerst even eten maar daarna moet je ze posten.quote:
Nee mang, dit is mijn normale maandagavondquote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan moet je maar zonder doen... Zit je aan het genieten van je vakantie dan?
Aw cmon, nu gaan de slechte grappen echt te verquote:
Ha zo'n soort foto heb ik ook, ik zal m eens opzoekenquote:
Bier op maandag avondquote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee mang, dit is mijn normale maandagavond
Ik vond hem wel grappig... en dat van een dame.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aw cmon, nu gaan de slechte grappen echt te ver
ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
kunnen jullie nou al is een nummertje?
Ik heb bacardi razz met 7up en rode wodka met redbull.. Ooh en nog een grammetje White Widowquote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Bier op maandag avondzo hoort het wel
![]()
Heb nog kruimel hasj dus dat word het voor mij... Heb alleen geen vloe meer
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aw cmon, nu gaan de slechte grappen echt te ver
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig... en dat van een dame.
Leuk!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ha zo'n soort foto heb ik ook, ik zal m eens opzoeken
http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
![]()
Mooi! Is dit in de ochtend of in de avond?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Gaasperplas achter bij mij ouders!
[ afbeelding ]
hey, m'n zusje.quote:
Kan ik niet langs komenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb bacardi razz met 7up en rode wodka met redbull.. Ooh en nog een grammetje White Widownu al zin in mijn avond
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zoiets.
Het lijkt trouwens alsof het twee brievenbussen zijn maar het was er maar 1.
Whehe!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Even de foto van Pleun verbeterd
[ afbeelding ]
Doe maar wel, ik wil nog even lachen om jouw grappen!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wil een opmerking maken op 'sites' en 1897. Maar dat mag niet meer!
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind jouw foto's altijd mooi.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]Bwhehehe.
Wat vind jij eigenlijk van mijn foto's.
Ik vind de mijne mooier.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe maar wel, ik wil nog even lachen om jouw grappen!
Ik vind jou ook altijd mooi.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind jouw foto's altijd mooi.
Foto's van jou zijn nog veel mooier.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind jouw foto's altijd mooi.
Ja mascotte maar wil wel rijstvloe. Bijbels genoeg hier trouwensquote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ook geen kleine vloe, dan ben je vanaf nu aangewezen op bladzijden uit de bijbel!
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooi! Is dit in de ochtend of in de avond?
mietje!quote:
Dag hoor!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja mascotte maar wil wel rijstvloe. Bijbels genoeg hier trouwens
Met een telefoon?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Avond is aan het vallen, met een Nokia N73 genomen
Maar die branden zo snel moet wel echte rijstevloe hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan kan je van 2 mascottes toch 1 lange vloe maken, no problemo!
quote:
Je hebt mij nog!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar die branden zo snel moet wel echte rijstevloe hebben
Ik vind 'm zonder tekst echt zoveel beter.quote:
Je brengt me op een idee de videotheek heeft long vloeiquote:Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tsja, dan heb je een probleem ben ik bang, ik kan er 24/7 aan komen, maar ja, urk, dat is ff wat anders...
Een goede lens is minstens net zo belangrijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tsja, wat 3.2 MP al niet kan doen he?????![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Weet ik veel, komt random van interwebs
Mag ik mee?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Nu krijg ik weer helemaal zin om naar Coldplay te gaan.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Weet ik veel, komt random van interwebs
Een Canon?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb laatst een nieuw fototoestel gekocht.Echt vet klein en hij maakt hele mooie scherpe foto's.
Lumixquote:Op maandag 16 februari 2009 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder al die lelijke stickertjes.
Die 25mm is ideaal overigens, er past super veel op een foto.
Heb ik in Amerika gemaaktquote:
Ik heb ook nog gekeken op dpreview.com (oid) en daar waren de Canons in dezelfde prijsklasse lelijk. Ik heb gekeken voor die met touchscreen (weet zo snel niet meer hoe die heet) maar dat werkt blijkbaar ook kut.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dus... Pff stom
Powershot![]()
Die zijn goedkoop en je kan er infrarood foto's mee maken
Waarom zou je voor een touchscreen gaan, en wat was de prijsklassequote:Op maandag 16 februari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gekeken op dpreview.com (oid) en daar waren de Canons in dezelfde prijsklasse lelijk. Ik heb gekeken voor die met touchscreen (weet zo snel niet meer hoe die heet) maar dat werkt blijkbaar ook kut.
quote:
Waarom geen spiegelreflex?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gekeken op dpreview.com (oid) en daar waren de Canons in dezelfde prijsklasse lelijk. Ik heb gekeken voor die met touchscreen (weet zo snel niet meer hoe die heet) maar dat werkt blijkbaar ook kut.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt zelf het plein goed, in mijn rug zie je Building #7. (die oa wel is blijven staan met minimale schade)
Ik wilde graag een kleintje die ik mee kon nemen naar lowlands en op vakantie enzo. Dan vind ik zo'n spiegelreflex niet echt handig.quote:
Leica M8quote:Op maandag 16 februari 2009 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wilde graag een kleintje die ik mee kon nemen naar lowlands en op vakantie enzo. Dan vind ik zo'n spiegelreflex niet echt handig.
Ja helaas zijn ze iets van 2000 euroquote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
Die ziet er wel oldschool uit trouwens.
Naar die gelegenheden zijn een spiegelreflex ook erg handig. Natuurlijk snap ik het nadeel ook wel, maar als ik naar Lowlands ga gaat m'n spiegelreflex waarschijnlijk ook mee. Moet ik hem alleen de hele tijd bij me dragen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wilde graag een kleintje die ik mee kon nemen naar lowlands en op vakantie enzo. Dan vind ik zo'n spiegelreflex niet echt handig.
Ik dacht dat je bij festivals dat soort camera's niet mee mag nemen? Of is dat alleen bij concerten zo?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Naar die gelegenheden zijn een spiegelreflex ook erg handig. Natuurlijk snap ik het nadeel ook wel, maar als ik naar Lowlands ga gaat m'n spiegelreflex waarschijnlijk ook mee. Moet ik hem alleen de hele tijd bij me dragen.
Ja en daar heb ik dus geen zin in.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Naar die gelegenheden zijn een spiegelreflex ook erg handig. Natuurlijk snap ik het nadeel ook wel, maar als ik naar Lowlands ga gaat m'n spiegelreflex waarschijnlijk ook mee. Moet ik hem alleen de hele tijd bij me dragen.
Mag niet maar het lukt je vaak wel om ze mee te nemen hoor. Gewoon verstoppen onder je trui ofzo en ze merken er niets van.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij festivals dat soort camera's niet mee mag nemen? Of is dat alleen bij concerten zo?
Nee ik heb een Holgaquote:
Ja uhm nou uhm... de M8 is 5000quote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
Kijk daar heb je het.De mijne was 265.
Dude, ik heb iets wat tot de familie van jouw foto kan behoren:quote:
Perskaart ftw!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij festivals dat soort camera's niet mee mag nemen? Of is dat alleen bij concerten zo?
Nee precies. Net als al die mensen die met hun mobieltjes concerten opnemen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik dus geen zin in.Waarschijnlijk gebruik ik mijn camera ook alleen op de caming, ik heb niet eens zin om zo'n kleintje mee te nemen het terrein op.
Ik neem 't liefst helemaal niets me dan.
Ja das helemaal kansloos. Bespaar je de moeite dan ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Perskaart ftw!
[..]
Nee precies. Net als al die mensen die met hun mobieltjes concerten opnemen.
Moet je alleen geen dikke telelens meenemen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mag niet maar het lukt je vaak wel om ze mee te nemen hoor. Gewoon verstoppen onder je trui ofzo en ze merken er niets van.
Mooi!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude, ik heb iets wat tot de familie van jouw foto kan behoren:
[ afbeelding ]
Eerste foto die ik maakte.
Maar ik ben geen baas.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh pleun als je een echte baas was had je natuurlijk een Hasselblad H3DII-50 gekocht
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moet je alleen geen dikke telelens meenemen.
Dat is waarquote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik ben geen baas.Daarom stalk je me ook niet meer toch?
Inderdaad. En dan al die slechte filmpjes die ze dan ook nog op youtube zetten.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das helemaal kansloos. Bespaar je de moeite dan ofzo.
Ik ben altijd jarig rond pasen dus krijg ik nooit een paaskaart, alleen maar een verjaardagskaart.quote:
Ja met zo'n alles overheersende bas zodat je echt geen reet hoort.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan al die slechte filmpjes die ze dan ook nog op youtube zetten.
[..]
Ik ben altijd jarig rond pasen dus krijg ik nooit een paaskaart, alleen maar een verjaardagskaart.
Inderdaad. Die lui mogen dood van mij. De hele tijd zo'n mobiel voor je uitzicht.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Perskaart ftw!
[..]
Nee precies. Net als al die mensen die met hun mobieltjes concerten opnemen.
Inderdaad. De hele tijd druk bezig zijn met een kutkwaliteit camera ipv het concert te genieten.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Die lui mogen dood van mij. De hele tijd zo'n mobiel voor je uitzicht.Dan was ik wel thuis op Fabchannel gaan kijken.
Ja, ik kan dat echt niet snappen. Dat je in het begin een paar foto's maakt of zo. Maar sommigen zijn echt de hele show bezig met hun camquote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. De hele tijd druk bezig zijn met een kutkwaliteit camera ipv het concert te genieten.
Ik las speksnijders.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Morgen naar Specsavers misschien?
Precies. Zodat ze thuis ook nog kunnen genieten van het optreden.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat echt niet snappen. Dat je in het begin een paar foto's maakt of zo. Maar sommigen zijn echt de hele show bezig met hun cam
quote:
Ja.quote:
Dat kan hier toch ook! Jij begint.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zou er een fotosoep topic mee openen, kijken wat er allemaal kan met deze pic!!!!!!
DOEN!!!! LEUK!!!!!
Succes! Ik durf niet in ONZ te komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zou er een fotosoep topic mee openen, kijken wat er allemaal kan met deze pic!!!!!!
DOEN!!!! LEUK!!!!!
"Genieten" ja met 320x240 en 22khz 8 bits geluidquote:Op maandag 16 februari 2009 19:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Zodat ze thuis ook nog kunnen genieten van het optreden.
Koop dan gelijk een live dvd, ben je stukken goedkoper uit en heb je ook niet zulke brakke kwaliteit.
DCFC.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh man als ik ooit een nicht word dan ga ik hem stalken
quote:
TVPquote:
En dan zie je alleen wat lichtflitsen en hoor je wat vaag gejuich.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Genieten" ja met 320x240 en 22khz 8 bits geluid
20:30 - 22:30: Flightplan (SBS 6)quote:
Wie ga je aftrekken?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even een pincet zoeken ...
Flightplan was op zich wel aardig. Vind alleen Jodie Foster irritant.quote:
Sinds wanneer doe je dat met...quote:
Whooptiefuckingdoo.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[FOK!radio] FOK!dames MissHobje en BrandX in de studio
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat kan hier toch ook! Jij begint.
Pincetten-fetish?quote:
Dag dag Kali!!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik kan heul niet fotoosoepen!!!!
Ik ga er trouwens vandoor, heren en dames; het was mij weer een waar genoegen van u te mogen genieten vandaag. Maar zoals u allen weet, lieve fokkertjes, komt aan alle goede dingen een eind en dat geldt ook voor het online zijn op fok voor Kali...
Iedereen een fijne avond, ik ga op bed liggen; mijn rug doet teveel pijn (zie aanverwant topic), AY BIT JOE ADIEU!!!!!@@!!@21!@!@@1@@!!@
quote:
HOI 4EBE±!!11quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je dat met...
Laat maar.
quote:
Ik wil het antwoord zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HOI 4EBE±!!11
We hadden het toch over of je al dan niet op de hofvijver mocht schaatsen?
Nou, ik heb het antwoord op de gevoelige plaat gelegd.
[..]
Je bent zelf grappig.quote:
Hoi pik, wie geht's?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Zotheid het volgende:
HOI FLORIAN±!!!1
Ik bedoel: HOOOI ZH !!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat kan hier toch ook! Jij begint.
Hey! Ik wil ook wel door 4EBE afgetrokken worden.quote:
Een micropenis dan?quote:
Nee, niet meer. De boeken die ik wou hebben waren al weg.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoi pik, wie geht's?
Nog die verpleegkundeboeken pathologie etc gekocht van die V&A gast?
HOOI±!!11quote:
Nou volgend jaar dan maar even kijken he?quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
Joey is naar de kinderboerderij gebracht
Misschien eind dit jaar!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou volgend jaar dan maar even kijken he?![]()
Mag ik even bedanken?quote:
Volgende week in de krantquote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar aan de andere kant: dan heeft hij wel een huis en vriendjes
Nou veel succesquote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef Zotheid het volgende:
4ebe, ik ga je stalken. Maar wel zo dat je mij niet ziet.
[ afbeelding ]
WAT?!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Volgende week in de krant
"Kinderboerderij Wateringen maakt explosieve groei van aantal kippen mee"
Ik bedoel..quote:
Oh, jammerquote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, niet meer. De boeken die ik wou hebben waren al weg.
Je moet toch wat.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou veel succes![]()
Veel vrije tijd ofzo?
Joah.quote:
Misschien ben ik wel niet in Den Haagquote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet toch wat.
Ik zit in mijn kwartlife crisis.
Die lelijke?! Jaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah.
Heb je al m'n foto's in dit en vorig topic gezien.
*Gaat naar het CS.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel niet in Den Haag
Shoot.quote:
quote:
Hoezo 'weet iemand iets'? Moet je een bericht verzinnen?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef Florian_ het volgende:
Ik moet even een nieuwsbericht schrijven voor de FP, weet iemand iets?
Vast wel cavia's.. en kippen, en geiten en eendenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT?!
Heeft Wateringen een kinderboerderij?
Met cavia's?
De kat van ome Willem is op reis geweestquote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef Florian_ het volgende:
MIJN FOTO's.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef Florian_ het volgende:
*Neemt tentje meequote:
Ik ben verzot op dat liedje.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De kat van ome Willem is op reis geweest
Op reis geweest, op reis geweest
Waar ging die dan naar toe, hee
Hij is voor zeven maanden naar Parijs geweest
Parijs geweest, Parijs geweest
Zodat 'ie nou alleen maar Franse kranten leest
Bonjour en voulez vouz
Hij heeft zoiets elegants
Hij geeft kopjes op z'n Frans
Hij gaat met de rozenkrans naar de Franse kathedraal
Allemaal (allemaal), allemaal (allemaal)
Ja de kat van ome Willem is brutaal, oh la la
Die kat is op een echte Franse school geweest
Op school geweest, op school geweest
Die kat is op een echte Franse school geweest
En zegt nou "oh, pardon"
Hij is ook op visite bij de Gaulle geweest
De Gaulle geweest, de Gaulle geweest
Hij is ook op visite bij de Gaulle geweest
En zegt voortdurend "non"
Zingt een liedje op z'n Frans
Over de maagd van Orleans
Hij lust enkel jus d'orange
En af en toe cognac
Op 't dak (op 't dak), op 't dak (op 't dak)
En hij wil alleen maar op een Franse bak (kouwe kak)
Op reis geweest, op reis geweest
Waar ging die dan naar toe, hee
Hij is voor zeven maanden naar Parijs geweest
Parijs geweest, Parijs geweest
Bonjour en voulez vouz
Hey
Ik heb hem al de hele dag in mijn hoofd en ik heb echt GEEN idee hoe dat komtquote:
WELKE?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
ik ben film kijken.
latuur dushi's
dag hoor!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
ik ben film kijken.
latuur dushi's
Het is niet aardig van je om te gaan scheldenquote:
hij heeft rare wangenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nu lig ik helemaal in een scheur.
welk?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
ik ben film kijken.
latuur dushi's
Ik dacht bij het woord tent aan iets andersquote:
Whehehehequote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
S_A is al verloofd!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een komkommertijd met jouw!
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
NIET!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een tent in mijn broek?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht bij het woord tent aan iets anders![]()
Ik bedoel: jij hield toch niet van kamperen, luxepoppetje?
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
NIET!!!Alle SC bitches zijn toch al bezet, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
NIET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JWZ±!!11quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]NEEEE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIJN PLEUN WAT DOE JE!!!!!!
NEEEEEEEEEEEEE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!![]()
![]()
Nee, mijn Pleun.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
NEEEE!!!
NEEEEEEEEEEEEE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geyl.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een komkommertijd met jouw!
Je zal maar een kind hebben als je 15 bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
Je zou maar echt verloofd zijn op je 19e hee.
Of 13quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zal maar een kind hebben als je 15 bent.
Of 13 terwijl je eruit ziet als 8.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zal maar een kind hebben als je 15 bent.
GMTAquote:Op maandag 16 februari 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Of 13 terwijl je eruit ziet als 8.
Hahaha dat artikel is kankergeniaalquote:
Freak.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef DutchErrorist het volgende:
PLEUN!!! WAT DOE JE?!?! MIJN PLEUN![]()
!!!
[ afbeelding ]
Ik heb een hartje voor je gebloed
Je mag wel met mij mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
Had ik eindelijk besloten dat ik wel meewilde naar Sziget zijn er blijkbaar een paar mensen die mij niet mee willen hebben.. door een soort rare situatie.Mijn god. Die jongens zijn allemaal vrienden me van maar die (ex)vriendinnen.. men.
EMO.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef DutchErrorist het volgende:
PLEUN!!! WAT DOE JE?!?! MIJN PLEUN![]()
!!!
[ afbeelding ]
Ik heb een hartje voor je gebloed
Gelukkig heb ik niet dat soort naïeve nichtjes in de familie.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Freak.
[..]
Je mag wel met mij mee.
En over zwanger zijn, ik had het over mijn achternichtje.
Verkappte-kijk-mij-een-GM-zijn±!!!11quote:
quote:Baby-faced Alfie, who is 13 but looks more like eight, became a father four days ago when his girlfriend Chantelle Steadman gave birth to 7lb 3oz Maisie Roxanne.
Ze is zwanger geworden van een Hindoestaan in een kindergevangenis.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet dat soort naïeve nichtjes in de familie.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verkappte-kijk-mij-een-GM-zijn±!!!11
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een tent in mijn broek?
Maar nee, kan je nagaan hoeveel ik voor je over hebt.
HAHAHA SERIEUS?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze is zwanger geworden van een Hindoestaan in een kindergevangenis.
Bedankt voor je valentijnskaart trouwens.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 20:38 schreef gers het volgende:
gewoon als zo'n 13 jarige zwanger is keihard falcon punchen
Beter blijf je van mijn Pleun achterquote:Op maandag 16 februari 2009 20:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Freak.
[..]
Je mag wel met mij mee.
En over zwanger zijn, ik had het over mijn achternichtje.
quote:
...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bedankt voor je valentijnskaart trouwens.
Ik snapte de hint.
Dat je zoveel moeite voor m'n adres hebt gedaan.![]()
Ja.quote:
Ze zat niet voor niks in de gevangenis. Dat is omdat ze dingen doet die eigenlijk niet mogen.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:39 schreef Smart_ass het volgende:
Maar in de gevangenis mag je toch heul niet seksen?
Niet eensquote:Op maandag 16 februari 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Jeetje. Zelfs ik heb niet eens een valentijnskaart gekregen.
Ik heb een fotocollage gekregenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Jij hebt die jongens ooit allemaal afgewerkt en daar kunnen die vriendinnen nou niet meer tegen?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
Had ik eindelijk besloten dat ik wel meewilde naar Sziget zijn er blijkbaar een paar mensen die mij niet mee willen hebben.. door een soort rare situatie.Mijn god. Die jongens zijn allemaal vrienden me van maar die (ex)vriendinnen.. men.
is dat een soort scheermes ? =oquote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
NEEEE!!!
NEEEEEEEEEEEEE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wist je adres niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Achter wat?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Beter blijf je van mijn Pleun achter
[..]
[ afbeelding ]
Hihi.quote:
Mwhehequote:Op maandag 16 februari 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij hebt die jongens ooit allemaal afgewerkt en daar kunnen die vriendinnen nou niet meer tegen?
wie het kindje krijgt mag het houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HihiDan was ik de schuldige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |