Bekijk dat video nou is een keer, 10 seconden ofzo. jeez.quote:
Wat een eigenwijze pauperd ook ofniequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Luister nou maar dat youtube filmpje en je snapt het wel
Best welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat een eigenwijze pauperd ook ofnie
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | B|------(12)-12~--------12--12b13--10-12-10-----------| G|---14--------------------------------------11~------| D|----------------------------------------------------| A|----------------------------------------------------| E|----------------------------------------------------| e|---------------------------------------------------------------| B|-------14--10--10/12~-----10-12-12b13--10-12b13-10-12-10-------| G|---11------------------------------------------------------11~-| D|---------------------------------------------------------------| A|---------------------------------------------------------------| E|---------------------------------------------------------------| |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | e|-------------------------------------------------------------------------| B|---14----------14----12h14---14-------14----10h12---12-----12---10h12----| G|-------------------------------------------------------------------------| D|------11-11-11----11------------11-11----11------------9-9----9----------| A|-------------------------------------------------------------------------| E|-------------------------------------------------------------------------| e|-------------------------------------------------------------------------| B|---12-12b13r12--10h12-10~~-----------------------------------------------| G|-------------------------------------------------------------------------| D|-------------------------------------------------------------------------| A|-------------------------------------------------------------------------| E|-------------------------------------------------------------------------| h - hammer on b - bend r - release ~ - vibrato *NOTICE: In the actual music video you may notice that his fingers are playing something different than my tabs... well i dont know whats up with that but i cant find anything matches the song to where his fingers are... so whatever. If you find anything wrong the tab (or a better way to play this song), let me know. Thnx. |
Wat een zeikerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:11 schreef rival het volgende:
neem dan een filmpje dat niet iedereen al kent. ik klik bij voorbaat niet omdat ik dat nummer kan dromen
kom eens hier, ik wil je iets aflerenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat een zeikerdga is dood, please 1 keertje maar
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
kom eens hier, ik wil je iets afleren
boehoequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef RoW_0 het volgende:
HARING MET SAMBAL *om nom nom*
[..]ben je toevallig zo'n nieuw Nederlander ?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:02 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk is alle muziek wel goed als je het met Lil Wayne vergelijkt.
ik vind 'm ook goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef Catch22- het volgende:
1. Als je niet van hiphop houdt, is het logisch dat je lil wayne niet leuk vindt
2. Wie heeft hier meer dan 2 nummers van hem gehoord?
ik vind hem goed. Ben geen blingblinghiphop-fan, maar hij heeft goeie nummers.
Het is maar goed dat wel niet allemaal metal luisteren en anime kijken
Domme zet van hem om met zo'n rocker samen te werken al is het wel gewaagd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vind je zijn gitaar solo ook zo goed?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Domme zet van zo'n rocker om met hem samen te werken al is het wel gewaagd.
Nu heb ik lol.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bubba Sparxxx is toffer dan lil Wayne.. Oh en nu?
Gewaagd is een mooi woord voor misluktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Domme zet van hem om met zo'n rocker samen te werken al is het wel gewaagd.
Klopt, Bubba is een gewaagde rapper!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gewaagd is een mooi woord voor mislukt
Ga je me nu de hele tijd quoten omdat ik dat nummer van bubba sparxxx tof vind?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Klopt, Bubba is een gewaagde rapper!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga je me nu de hele tijd quoten omdat ik dat nummer van bubba sparxxx tof vind?
haha bubba sparxxx is blank!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef jimmyrodgers het volgende:
Al die "mensen" hier die naar die neger rap troep luisterenWiggers.
Feli, jullie hebben een Wigger heldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
haha bubba sparxxx is blank!
nu jij weer
maar we luiseren dus naar blanke troep... daar ging het omquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Feli, jullie hebben een Wigger held
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
maar we luiseren dus naar blanke troep... daar ging het omHet blijft schreeuwerige troep. Over hoeren en gewerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En lil wayne is een neger
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
Ik hoor je anders niets zeggen over alle andere nummers..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en dan anderen belachelijk proberen te maken
denk toch eens na
Ja, het is gewoon te grappig dat jij gewoon Bubba Sparxx in een quote met Run DMC en Eazy E zet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga je me nu de hele tijd quoten omdat ik dat nummer van bubba sparxxx tof vind?
rocknummers gaan over bier en hoeren op dronkaards feestjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Het blijft schreeuwerige troep. Over hoeren en gewerenEn lil wayne is een neger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
epic failquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bubba Sparxx in een quote met Run DMC en Eazy E zet.
ik vind metalica wel leuk om te horen somsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik hoor je anders niets zeggen over alle andere nummers..
Mijn nep rappertjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon te grappig dat jij gewoon Bubba Sparxx in een quote met Run DMC en Eazy E zet.
Serieus gewoon elke keer als ik er aan denk moet ik lachen.
Whahaha. Wat een held ben jij. Beetje je nep rappertje oppimpen door hem de shine van echte helden te geven.
Zo epic fail is het niet. Tevens ben ik hier epic, en ben jij hier de fail.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
rocknummers gaan over bier en hoeren op dronkaards feestjesWie zegt dat ik rock luister?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
Dus omdat Bubba Sparxx twee goede nummers gemaakt heeft is hij beter dan Lil' Wayne?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn nep rappertje? Ik vind Eazy E en Run DMC ook geen helden, ze maken gewoon goede rap, en ik vind dat jimmy matthis en Deliverance beide goede nummers zijn van Bubba Sparxxx
![]()
[..]
Zo epic fail is het niet. Tevens ben ik hier epic, en ben jij hier de fail.
Jij neemt rap serieusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dus omdat Bubba Sparxx twee goede nummers gemaakt heeft is hij beter dan Lil' Wayne?
Wat een held ben je toch, geweldig.
Ik vind Lil' Wayne ook niet bijzonder, maar A millie is een klassieker. Een nummer dat je over 10 jaar nog zult horen. Bubba Sparxxx zal dan worden gezien als niet meer dan een natte scheet in een droge onderbroek.
Sorry, maar kritiek hebben op een one hit wonder en dan aankomen met een kwart hit wonder.
Bedankt, jij maakt mijn dag goed.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dus omdat Bubba Sparxx twee goede nummers gemaakt heeft is hij beter dan Lil' Wayne?
Wat een held ben je toch, geweldig.
Ik vind Lil' Wayne ook niet bijzonder, maar A millie is een klassieker. Een nummer dat je over 10 jaar nog zult horen. Bubba Sparxxx zal dan worden gezien als niet meer dan een natte scheet in een droge onderbroek.
Sorry, maar kritiek hebben op een one hit wonder en dan aankomen met een kwart hit wonder.
Bedankt, jij maakt mijn dag goed.
Hoeveel hip hop feesten heb jij dit jaar bezocht vriend?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Grapjas A Mille is absoluut geen klassieker, klassiekers gaan meer dan 10 jaar mee
![]()
Dat nummer zijn we allemaal over een jaar vergeten
Echte klassiekers komen van goede muzikanten (Frank Sinatra, Boudewijn de Groot, CCR, etc)
1001 nummers, maar 't staat alsnog symbool voor de hardere metal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:25 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
kom op, er is heus wel hardere metal te vinden dan Manowar.
Die moest ik even mee quoten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
naar metal wel dan?:') gevalletje emo polsensnijder
Binnen de hip hop ja, maar daarbuiten staan The Beatles, de Stones etc. toch allemaal bovenaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoeveel hip hop feesten heb jij dit jaar bezocht vriend?
Hip hop kent ook klassiekers. A millie is een hip hop klassieker. Bubba Sparxx daarentegen mwoehahahaha.
Feit blijft dat jij het nodig acht om Lil' Wayne te bashen, iets waar ik volledig in kan komen, maar dat je het dan nodig vindt om te verkondigen dat je Bubba beter veegt jou gewoon voledig onderuit.
Mijn godquote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Enchanter het volgende:
Als ik Lil wayne hoor of zie , moet ik altijd aan Doc John denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |