Goed onderbouwde uitspraak man, echt top!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar jij bent achterlijk.
Internet held zonder geboortedatumquote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik keek naar de foto's, je ziet eruit als een 14-jarige, daar baseerde ik me op.
Die heb jij ook altijd.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Goed onderbouwde uitspraak man, echt top!
Als hij fan is van lil wayne het laatstequote:Op maandag 16 februari 2009 19:29 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Oh, mijn fout. Oude foto's dan, of ontwikkelingsachterstand?
Eens.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
Lil Wayne verdient een vrachtwagen van rechts.
Ook één van links voor de aller zekerheidquote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
Lil Wayne verdient een vrachtwagen van rechts.
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd mag je dat nog denken, maar daar ga je je over een paar jaar wel voor schamen.
En dan helemaal cool kijken terwijl hij eigenlijk maar een beetje afwisselend de snaren indrukt.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef RoW_0 het volgende:
Hij heeft nu ook een gitaar tijdens zn clips
Begin er maar vast mee, kom je in het vervolg wat intelligenter over.quote:
kom op, er is heus wel hardere metal te vinden dan Manowar.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef thesystem het volgende:
[..]
Wil je hard!?
HAIL AND KILL , MANOWAR
Maar metal is voor fagsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:25 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
kom op, er is heus wel hardere metal te vinden dan Manowar.
want echte mannen luisteren naar dat robotstemmetje van onze Wayne inderdaad.quote:
Raining bloodquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:25 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
kom op, er is heus wel hardere metal te vinden dan Manowar.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom staat dat mannetje in de top10 van meest verkochte albums van 2008.![]()
speelt ie ook live op tijdens optredens!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef RoW_0 het volgende:
Hij heeft nu ook een gitaar tijdens zn clips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |