hoax, jij hebt geen vrienden xDquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:36 schreef padlarf het volgende:
wehe, een vriend van mij noemt hem Liel Ween (fonetisch)![]()
Dat doe ik alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik had pagina niet gerefreshed, ga huilen dan
Lil Wayne heeft het hip hop anthem van 2008 gemaakt. Op elk feest hoorde je A millie, a millie, a millie. Verder is het een kutrapper, maar als iemand het lef heeft om te zeggen dat Bubba Sparxx beter is, dan kan ik alleen maar heel hard lachenquote:
Bubba Sparxxx is toffer dan lil Wayne.. Oh en nu?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Lil Wayne heeft het hip hop anthem van 2008 gemaakt. Op elk feest hoorde je A millie, a millie, a millie. Verder is het een kutrapper, maar als iemand het lef heeft om te zeggen dat Bubba Sparxx beter is, dan kan ik alleen maar heel hard lachenLoser.
en nu lacht hij. ofzo. hihiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bubba Sparxxx is toffer dan lil Wayne.. Oh en nu?
No shit, ik haat lil wayne, maar die is wel heel vet :$quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef Catch22- het volgende:
vet nummer hoor.
Lil wayne is echt wel een goeie rapper. jigga gaat echt niet zomaar een pokoe met hem recorden weettogh
Men koopt het alsnog hoor. Als niemand zijn muziek kocht dan stond hij niet zo hoogquote:Op maandag 16 februari 2009 18:09 schreef feelsgoodman het volgende:
Omdat het tegenwoordig niet meer om de muziek draait.
link?quote:
En jij leest niet goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
link?
idiot
we leven niet allemaal 100% on the wepz
ik ben er geweest. heb het met eigen ogen gezien....
kom je aanzetten met je link?
il wayne is bagger.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
No shit, ik haat lil wayne, maar die is wel heel vet :$
grootste mogool op het interwebzquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
link?
idiot
we leven niet allemaal 100% on the wepz
ik ben er geweest. heb het met eigen ogen gezien....
kom je aanzetten met je link?
Luister het is een keer :$quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
il wayne is bagger.
hij is een mongool
hij kan niks
mensen die zijn numemrs goed vinden zijn dom..
*lichtje*
ow heeft hij meer nummers dan lollipop en a milli? ow shit, deze klinkt zelfs wel lekker....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
epic fail
Geef maar toe, je kreeg een klein stijfje van rick.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
je hoeft mij niet te vragen om zijn nummers te luisteren been there done that shit live!
?????quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Geef maar toe, je kreeg een klein stijfje van rick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |