Ja dahag! Mevrouw doet nu al 2 uur over een boterham, als we het geheel nog een visueel aantrekkelijk gaan maken wordt het helemaal een verhaal zonder einde vrees ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:22 schreef huuphuup het volgende:
Is het niet wat om voor Anna te proberen te maken?ik heb nog wel een leuk bakje staan wat ze mag hebben
mevrouw heeft gewoon smaakquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja dahag! Mevrouw doet nu al 2 uur over een boterham, als we het geheel nog een visueel aantrekkelijk gaan maken wordt het helemaal een verhaal zonder einde vrees ik.
(maar ze zat toen ze één was al wel aan de sushi![]()
)
Ja ik vond het ook vreemd, en zag het inderdaad al goed fout gaan met hoe zo'n slice dan naar beneden moest pleuren in een vakjequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:16 schreef huuphuup het volgende:
Een pizza-automaat?ik zie dat nu voor me als dat er dan zo'n schijf met saus en al tegen dat raam van die automaat aan klettert en langzaam naar beneden druipt als je er geld in gegooid hebt
Ik doe er soms restjes vis of vlees in, of gepickelde Japanse pompoenschil van de toko (ook een tip voor in sushi, echt superlekker!) en soms mix ik gewoon dingen door de rijst heen, erwtjes of scrambled eggs, ook lekker!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:10 schreef vahmpcat het volgende:
Hoe eten jullie je Onigiri het liefste in je bento? Met vulling, met furikake of gewoon naturel?![]()
Mijn vriend is vrij kieskeurig wat ie erbij wil, nog tips voor vullingen? We zijn beide niet zo van vis-vullingen.
ooh wudaokou is leukquote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef missy_c het volgende:
Neuj.. ik ga naar Beijing..(misschien nog heel kort naar HK)
Ben dan in Wudoukou, waar volgens mij veel Japanners en Koreanen zitten..dus misschien hebben ze wel wat kwa bento spulletjes
I *heart* doraemon.. daarover gesproken.. ga ik misschien even proberen dori-yaki's te maken.. heb nog wat rodebonen pasta thuis..
Leuk zijn die kleine kruidenpotjes hè?quote:
T'is inderdaad een mooi word vind ik, en mooie woorden zijn het gebruiken waard. (of het nu uit ons eigen taaltje is of niet, mooie woorden je gebruiken! ^.^ )quote:Op maandag 2 maart 2009 17:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar heb je die Urara "verworven"? (mooi woord, wordt eigenlijk veel te weinig gebruikt, net als de uitdrukking "in de kuif gepikt", die ik hier probee rte promoten)
Ik heb een tijd geleden gekeken waar die te koop was, maar vond de verzendkosten teveel toen. Ik zou graag de rode willen hebben, die is cute
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk zijn die kleine kruidenpotjes hè?![]()
Ik heb het sleutelhangergedeelte eraf geschroefd zodat het potje gewoon in de bento verpakt kan worden.
Eens kijken of ik binnenkort mijn eerste Ebay-aankoop ooit kan gaan doenquote:
Ik gebruik hem voornamelijk voor eitjes.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:00 schreef missy_c het volgende:
[..]
Gekauft bij Xenos.. Xenos is tha bomb
![]()
Ik gebruik hem eigenlijk nooit, maar vind 'm gewoon leuk aan me tassie
Welkom bij de club van bento accessories addictsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eens kijken of ik binnenkort mijn eerste Ebay-aankoop ooit kan gaan doen![]()
Eerst nog even over nadenken en kijken of het kan, maar ik denk dat ik er wel een maaltje minder om kan eten
Dat bespaar ik toch weer met het maken van bento's toch?
En ik heb nu al een hele lade vol in de keukenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Welkom bij de club van bento accessories addicts
Wel pork pies meegenomen/gegeten? Ik weet dat ze slecht voor je zijn, maar daar ben ik zo gek opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 05:53 schreef Amthezia het volgende:
Goedemorgen allemaal! Het aanbod in Engeland was teleurstellendmaar ik heb wel een lock rond doosje gekocht en wat lekkere kruiden...... Geen bento voor ons vandaag, eerst maar eens wakker op het werk aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |