schande, the wire verkopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:14 schreef ChickenMan het volgende:
Pff, ik ga ook maar weer eens beginnen. Moet wel alles downloaden, heb seizoen 1 t/m 5 verkocht op fok.
Ik had geld nodigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:15 schreef brtausi het volgende:
[..]
schande, the wire verkopen.
Tenzij je het geld nodig hebt voor voedsel is er geen excuus
De drie pilaren?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:56 schreef Dos37 het volgende:
ik heb de drie pilaren van HBO allemaal gezien (Sopranos, Oz en the Wire)
Sopranos is nog mijn één maar daarna toch wel the Wire
Ben Six Feet Under nu aan het kijken. Ook echt fantastisch iddquote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
De drie pilaren?Kom op zeg, je mist Six Feet Under en Deadwood.
Nog een leuke van HBO: True Blood. Niet van het niveau The Wire, maar heel sfeervol, en de setting is ook best grappig, al moeten ze in S2 oppassen dat ze niet te Buffy worden!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:56 schreef Dos37 het volgende:
ik heb de drie pilaren van HBO allemaal gezien (Sopranos, Oz en the Wire)
Sopranos is nog mijn één maar daarna toch wel the Wire
weer een volgeling, mooi zoquote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef Houniet het volgende:
Seizoen 01 gekeken.
Dat fluitje van Omar.
Haha, dat was ik!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:12 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik had geld nodigMaar ik heb dus wel iemand anders volgeling gemaakt hoop ik.
![]()
En Deadwood nooit gehad.Is ook allemaal veel te duur.
in S5 is ook iemand naar Dexter het kijken. You gotta see this, its a serial killer who only kills serial killers yoh!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:34 schreef Un4 het volgende:
Gisteren zag ik Omar en z'n maatje in season 3 op tv naar The Shield kijken.
Major Crimes? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef Pek het volgende:
Hoogtepunt was toch wel het intro van S04E01, Snoop met d'r spijkerpistool in de Gamma, "getting schooled"Tranen over m'n wangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |