Hoi lieverd!quote:
Aanstellertje.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken. }:w
Blijkbaar vind hij het niet de moeite waard om het met je goed te maken.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken. }:w
Daarbij heb ik nog geen antwoord op je dubbele ontkenning.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken.![]()
Ik vroeg niks aan je. Stoker.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar vind hij het niet de moeite waard om het met je goed te maken.
Of een "Wie leert IQM met vrouwen opgaan" topic.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken.![]()
Het is gewoon zo. Kali is belangrijker.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vroeg niks aan je. Stoker.
Nooit niet kan gewoon toevallig.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij heb ik nog geen antwoord op je dubbele ontkenning.
Dat word dan een reeks ben ik bangquote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of een "Wie leert IQM met vrouwen opgaan" topic. [ afbeelding ]
nee, een kwart. En nooit niet is gewoon altijd.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nooit niet kan gewoon toevallig.
En ik vroeg me vandaag af of 'semi semi' hetzelfde was als twee keer de helft of volledig.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Kali is belangrijker.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat word dan een reeks ben ik bang
Neej.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee, een kwart. En nooit niet is gewoon altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |