Niets ten nadele van Common, mag ik hopen?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:05 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind het voornamelijk kut dat Common er ookk aan meedoet.
Vroeger was het zoo veel beter.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Common, mag ik hopen?
Inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef TheClown1 het volgende:
vroeger was alles beter, rappers wisten waarover ze lullen en gingen niet mee met die hype maar ach geld is geld...
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef -AnneX- het volgende:
kayne west is toch die knakker die 90% van "zijn" nummers gemaakt heeft met samples van bestaande nummers?
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:11 schreef dribbel79 het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik The Chronic en Doggystyle nog luister...en goed vindt.
American Psycho ftwquote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef LasTeR het volgende:
Een met bloed besmeurde Patrick Bateman die een straathoer achterna rent met een kettingzaag maakt een hoop goed!
Jij zit te twijfelen! Oh, friend indeed.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Kanye West heeft echt geniale albums op z'n naam staan. Hij deed lekker z'n eigen ding en dat kwam ontzettend goed uit de verf.
Maar waarom moet Kanye met z'n nieuwe album mee met de massa ? Ik heb het niet eens geluisterd. Na 2 singels te gehoord hebben op de TV ben ik me echt af gaan vragen of Kanye West ooit nog iets geniaals gaat maken, die robotstem zit vast op z'n hele nieuwe album.
Klacht : Kanye West van tegenwoordig.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef LasTeR het volgende:
The college dropout![]()
Late registration![]()
Graduation![]()
808s & Heartbreak
Hier hield ik op met lezen.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Kanye West heeft echt geniale albums op z'n naam staan.
IDD!! Kanye was een baas!!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef LasTeR het volgende:
The college dropout![]()
Late registration![]()
Graduation![]()
808s & Heartbreak
Ik weet wel wie het is hoor, maar ik heb z'n muziek nooit kunnen waarderen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je weet dus ook niet wie het is.
Jij zit te twijfelen!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is hoor, maar ik heb z'n muziek nooit kunnen waarderen.
Nee, niet echt.quote:
Die zal ik thuis eens bekijken voor ik verder antwoord geef.quote:
Er is maar één bazen-robot:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Tja, het lijkt wel of die vocoder aparatuur een paar jaar geleden ineens drastisch in prijs is verlaagd ofzo. Iedereen en z'n moeder gebruikt dat tegenwoordig.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Kanye West heeft echt geniale albums op z'n naam staan. Hij deed lekker z'n eigen ding en dat kwam ontzettend goed uit de verf.
Maar waarom moet Kanye met z'n nieuwe album mee met de massa ? Ik heb het niet eens geluisterd. Na 2 singels te gehoord hebben op de TV ben ik me echt af gaan vragen of Kanye West ooit nog iets geniaals gaat maken, die robotstem zit vast op z'n hele nieuwe album.
Ja pursies! Pursies zo ja! Hij sampelt een ander nummer, gooit 10% weg, bralt daar zelf wat voor in de plaats en brengt het uit. Zo werkt ut pursies! Uhhu, jaja, zoja!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef -AnneX- het volgende:
kayne west is toch die knakker die 90% van "zijn" nummers gemaakt heeft met samples van bestaande nummers?
Want dat is ook echt alles waar 'men' over rept ...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Origineel, een repper over cash en money.
Wat een triest "genre" is het toch ook....
quote:N-n-n-now, my flow
Is in the pocket like wallets, I got the bounce like hydrolics
I can't call it, I got the swerve like alchoooool-ics
My freshman year I was goin through hell, a problem
Still I, built up the nerve to drop my ass up outta collllllll-ege
My teacher said I'se a loser, I told her why don't you kill me
I give a fuck if you fail me, I'm gonna folllllllllll-ow
My heart, and if you follow the charts, to the plaques or the stacks
You ain't gotta guess who's back, you see
I'm so shy that you thought it was bashfull but this
bastard's flow will bash a skull
And I will, cut your girl like Pastor Troy
And I don't, usually smoke but pass the 'dro
And I won't, give you that money that you askin fo'
Why you think, me and Dame cool, we assholes
That's why we here your music in fast fo'
Cuz we don't wanna here that weak shit no mo'
En bling... dat was het wel zo'n beetje ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want dat is ook echt alles waar 'men' over rept ...
Oh. En over bitches natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:03 schreef HeatWave het volgende:
En bling... dat was het wel zo'n beetje ja.
Oh ja, en andere "niggers" doodschieten...
Het kan ook over liefde gaan, het kunnen de meest onzinnige teksten zijn wat gerapt word, het kan ook alleen als toffe club muziek bekeken worden waar je op los kan gaan. Alsof het zoveel slechter is dan welk andere muziekstroming dan ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En bling... dat was het wel zo'n beetje ja.
Oh ja, en andere "niggers" doodschieten...
Het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Verdiep je voordat je nog meer nonsens uitkraamt.
Nee, ik hoef niet nog meer van die inhoudsloze bagger aan te horen..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Verdiep je voordat je nog meer nonsens uitkraamt.
Nope. Geen wet van Meden en Perzen. Toegegeven, voor veel 'rappers' zijn bling, cash en bitches zo'n beetje de enige onderwerpen die worden aangesneden, maar daarnaast zijn er nog zoveel meer andere rapartists die andere onderwerpen behandelen in hun teksten. Maar dan moet je er wel naar luisteren, natuurlijk.quote:
Als je niet weet waar je over praat, houd dan je mond. Of verdiep je erin en kom dan met betere argumenten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet nog meer van die inhoudsloze bagger aan te horen..
Ik weet prima waar ik over praat, ik heb in mijn leven al genoeg muziek gehoord om hier een gedegen oordeel over te geven, en de dag dat ik op een discussie forum mijn mond hou als ik het ergens niet mee eens ben is dat dag dat ze me in de crematieoven flikkeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat, houd dan je mond. Of verdiep je erin en kom dan met betere argumenten.
Generalisatie. Wie is er niet groot mee geworden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet prima waar ik over praat, ik heb in mijn leven al genoeg muziek gehoord om hier een gedegen oordeel over te geven, en de dag dat ik op een discussie forum mijn mond hou als ik het ergens niet mee eens ben is dat dag dat ze me in de crematieover flikkeren.
Rap is inhoudloze, achterlijke kutherrie, klaar.
Of je bent aan het trollen, of je bent een kortzichtige idioot.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet prima waar ik over praat, ik heb in mijn leven al genoeg muziek gehoord om hier een gedegen oordeel over te geven, en de dag dat ik op een discussie forum mijn mond hou als ik het ergens niet mee eens ben is dat dag dat ze me in de crematieoven flikkeren.
Of beidequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Of je bent aan het trollen, of je bent een kortzichtige idioot.
90% gaat gewoon over nigga/kill/money/hoe .... dat jij drie uitzonderingen kent fijjn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat, houd dan je mond. Of verdiep je erin en kom dan met betere argumenten.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
90% gaat gewoon over nigga/kill/money/hoe .... dat jij drie uitzonderingen kent fijjn.
Oh, we hebben een kenner. 90% van wat jij te horen krijgt gaat over nigga kill money hoe, pipo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
90% gaat gewoon over nigga/kill/money/hoe .... dat jij drie uitzonderingen kent fijjn.
We hebben een wiggerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh, we hebben een kenner. 90% van wat jij te horen krijgt gaat over nigga kill money hoe, pipo.
1. Niet alleen negers maken hiphop muziekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
We hebben een wigger![]()
nogmaals van het bekende spul is echt alles niggers,money etc. Dat Aesop Rock, Rakim & The Roots daar niet over rappen betekent het nog niet dan het kut muziek met kut onderwerpen is.
CREAM get the money, dolla dolla bill y'all!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:59 schreef LasTeR het volgende:
Cash rules everything around me.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:10 schreef LasTeR het volgende:
I'd like to propose a toast. I said toast muthafucka!
Dat is je mening, niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Generaliseren is dom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Je ding doenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
Hij gooit geen 10% weg, dat klopt. 20 à 30% zal het op neerkomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja pursies! Pursies zo ja! Hij sampelt een ander nummer, gooit 10% weg, bralt daar zelf wat voor in de plaats en brengt het uit. Zo werkt ut pursies! Uhhu, jaja, zoja!
Zeg dan niks.*talktothehandicoontje*.
Ik vind Eye in the Sky eigenlijk nog een van de mindere nummers.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Maisnon het volgende:
Alan ParsonThere is an eye in the sky
dat dus. Die eerste 3 albums zijn hard.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef LasTeR het volgende:
The college dropout![]()
Late registration![]()
Graduation![]()
808s & Heartbreak
HBOquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:
He, nu nog ff een Apple vs Windows en een Patat-friet discussie en KLB is weer de oude
Het is friet, hollanderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:
He, nu nog ff een Apple vs Windows en een Patat-friet discussie en KLB is weer de oude
Hollander, wat de neuk ben jij dan? Belg? En kom niet aan dat je brabo bent of limbo, dat is ook gewoon Holland.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef fyah het volgende:
[..]
Het is friet, hollanderik noem je kaas toch ook geen melk. Get with the program.
Nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hollander, wat de neuk ben jij dan? Belg? En kom niet aan dat je brabo bent of limbo, dat is ook gewoon Holland.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hollander, wat de neuk ben jij dan? Belg? En kom niet aan dat je brabo bent of limbo, dat is ook gewoon Holland.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
En kom niet aan dat je brabo bent of limbo, dat is ook gewoon Holland.
Nou hij heeft half gelijk hoor. Hier noemen ze alle NLers standaard hollanders. Of ze nou in Maastricht of Amsterdam wonen. Maar ik wil 'ye zn topic niet kapen. 1luv peace nohomo <quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat mochten die reserve-Belgen/Duitsers willen![]()
kanye west van tegenwoordig is juist chill imoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
lil wayne is imo juist über chillquote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Net zoals al die auto tune bagger (lil wayne)
Sommige mensen op deze wrede, harde wereld, zal ik nooit van mijn leven begrijpenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:53 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
lil wayne is imo juist über chill
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef Mieuwkloas het volgende:
LV's & Autotune Vol 2 --> wel een mixfiend jatog
gangsterquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Kanye West heeft echt geniale albums op z'n naam staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |