quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ik heb dat ook!

Ik lijk wel een oud wijf! En idd moeie benen!
Ik zei al tegen F. dat dat dus voor een deel komt door dat extra bloed waar hierboven ook al over gesproken wordt.
Ik ook!

Dacht dat het aan mijn slechte conditie lag, in combinatie met astma. En dat van die hartkloppingen herken ik ook, maar had gelezen dat het geen kwaad kon. Maar als het voor het eerst gebeurt is het toch wel eng!
Ik had vanmorgen slecht ontbeten, want ik kreeg niks weg (2 stukjes ontbijtkoek) en vanmiddag werd ik me daar en partij beroerd!

Net of ik ging flauwvallen, duizelig, draaierig, licht in mijn hoofd, kon me niet meer concentreren en mijn benen waren helemaal slap, zakte er af en toe doorheen! Ben gauw bij de appie naar binnen gegaan voor sultana's en een chocomelletje (daar had ik zin in?

). Pas na een uur voelde ik me weer wat beter. Ik vind het moeilijk om regelmatig en goed te eten, in ieder geval overdag, heb totaal geen honger of krijg niks weg. Ik denk dat ik maar met de/meer tussendoortjes aan de slag ga.
Morgen gaan we naar de 9 maanden beurs, ben zó benieuwd, hoop dat we veel leuke dingen voor een nog leukere prijs tegenkomen

In ieder geval ga ik op zoek naar slaapzakjes
Ow en nog even zeuren hoor, maar ik heb continue last van een soort menstruatiepijn in het midden van mijn buik. Ik vraag me af of dat de baarmoeder is die groeit? Of is dit ook bandenpijn?
Nou ik ga nog even lezen wat jullie verder allemaal geschreven hebben

Edit: Jammer geen bericht van Carmella. Hoop dat alles goed is!