oh haha, mja, ik word ook ieder bezoek gewogen, ik hoor dat dat bij een hoop praktijken als achterhaald wordt gezien, of in ieder geval als niet nodig. Nouja, ik ga maar gewoon met redelijk volle blaas erheen anders. Dan kan ik altijd nog daar een bakje vol gooienquote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Vicky het volgende:
ik heb nog nooit een potje urine in hoeven leveren, ook niet bij Amber.
heb wel eens nagevraagd waarom dat niet hoefde en toen zeiden ze dat het achterhaald was.
ik ben nu 2x gewogen, 1x met de intake en 1x bij de vorige controle.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh haha, mja, ik word ook ieder bezoek gewogen, ik hoor dat dat bij een hoop praktijken als achterhaald wordt gezien, of in ieder geval als niet nodig. Nouja, ik ga maar gewoon met redelijk volle blaas erheen anders. Dan kan ik altijd nog daar een bakje vol gooien
Bedankt, ik was er eigenlijk echt vanuit gegaan dat die echo-gegevens wel naar haar doorgestuurd zouden zijn, ze heeft me immers ook gebeld met de uitslag van de combi-test. Maar misschien heeft ze dan alleen die uitslag gekregen.
Ik heb er zin in morgen![]()
lekker hartje luisteren.
Tja op dat moment kotste ik ook alles uit mn lijfje tot aan week 26 ofzo en het resultaat is inmiddels een lieve kleine meidquote:Op maandag 16 februari 2009 14:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja nee, op zo'n post zat ik nou echt te wachten, Marlieske...
heb ik ook!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef DuchessX het volgende:
Innepin en Huuphuup, veel plezier morgen
De eerste keer bij de vlos kreeg ik een zwitsaltas met kortingsbonnen, zwitsaldoekjes enzo, best leuk
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:31 schreef Mexxa het volgende:
Heb vanmiddag een test gedaan en... Ik ben zwanger! Eindelijk, o ik ben er zo vol van, kan er niet van slapen. Heb bijna alle topics hier op OUD al doorgespit.. Voel me al bijna thuis!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat voor gel enzo heb je nodig voor zo'n ding?
Maar voorlopig lijken die vier weken nog heel erg lang?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, over een week of 4 vind ik het ineens weer hard gaan, dat weet ik zeker Innepin.
Ik weet nog dat ik het met kerst aan iedereen vertelde en dat lijkt echt een eeuwigheid geleden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef Brighteyes het volgende:That's me!
Nooit te beroerd om iemand een excuus te geven om te snoepen.
Even zonder dollen, behalve zout schijnt er in drop ook een stofje te zitten dat de bloeddruk iets op kan laten lopen.![]()
Nou, dat moet toch haast wel, met dat práchtige hout enzo? Lijkt me een prima kadootje hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
Hey die stoeltjes zijn leuk!
Maar die prijs pfoe![]()
wat denk je BE, zou deze wel ergonomisch en pedagogisch verantwoord genoeg zijn? Misschien kan ik die dr uit slepen
Heb zaterdag 2 zwangerschaps bh's gekocht bij de hunkemoler. Ze hebben daar uitverkoop 70% korting. Ze gaan namelijk over op een ander assortiment. Ik was in totaal ¤ 13.80 kwijt. Ze zijn overigens net zo lelijk als al die anderenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef innepin het volgende:
Edit: En ik heb vandaag veel te veel geld uitgegeven voor een gigantisch lelijke zwangerschapsbehaHelemaal tegen m'n gevoel in, lelijk én duur
Je moet wat hè...
Dan heb je veertig euro minder betaal dan ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Heb zaterdag 2 zwangerschaps bh's gekocht bij de hunkemoler. Ze hebben daar uitverkoop 70% korting. Ze gaan namelijk over op een ander assortiment. Ik was in totaal ¤ 13.80 kwijt. Ze zijn overigens net zo lelijk als al die anderenEn ik voel me al zo niet sexy momenteel
Gefeliciteerd en welkomquote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:31 schreef Mexxa het volgende:
Heb vanmiddag een test gedaan en... Ik ben zwanger! Eindelijk, o ik ben er zo vol van, kan er niet van slapen. Heb bijna alle topics hier op OUD al doorgespit.. Voel me al bijna thuis!
Mijn haar is super droog, lijkt wel als of ik strotouwtjes heb ipv haarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DuchessX het volgende:
Hebben jullie trouwens ook van dat ramp-haar nu?Het wil maar niet zitten en ik baal dat ik het nu niet kan verven, dan ziet het er toch net even wat beter uit. Mag een kleurspoeling wel trouwens? Toch maar naar de kapper binnenkort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |