abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66134476
Klinkt inderdaad wel handig Nijna. Ik raak ook alles kwijt namelijk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66134880
hier ook een mapje met het een en ander erin. Uitslagen van bloedprikken en uitdraai van de controles enzo. Geen afsprakenkaart meer, die had ik bij Amber wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66135059
Hmm, ik heb wel een mapje gekregen van de echomevrouw. Plastic, a4 formaat. Die vind ik eigenlijk handiger. Nouja, ik zie het morgen wel, straks nog even zoeken en anders gebruik ik die gewoon en vraag ik wel een nieuwe envelop.

Moet ik die uitslagen trouwens meenemen? Ik neem aan dat de VK die ook gekregen heeft toch?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66135103
ik neem altijd alles mee eigenlijk.
de papieren die je hebt gekregen bij de echo moet je wel meenemen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66135234
Okay, good to know, dan neem ik gewoon alle meuk mee die ik heb.

en dan misschien een stomme vraag, maar moet ik iedere keer een potje urine meebrengen? Ik kan het niet vinden op de site van de VK
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66135365
ik heb nog nooit een potje urine in hoeven leveren, ook niet bij Amber.
heb wel eens nagevraagd waarom dat niet hoefde en toen zeiden ze dat het achterhaald was.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 16 februari 2009 @ 21:03:39 #82
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66135367
Ja inderdaad die papieren moet je wel meenemen
Had ik ook niet gedaan, omdat ik dacht dat zij de uitslag ook wel kreeg, maar dit bleek dus niet het geval. Dus de keer erop heb ik het alsnog mee moeten nemen
En hier ook nog geen 1 x urine mee hoeven nemen.
No more games, no more drama...
pi_66135580
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Vicky het volgende:
ik heb nog nooit een potje urine in hoeven leveren, ook niet bij Amber.
heb wel eens nagevraagd waarom dat niet hoefde en toen zeiden ze dat het achterhaald was.
oh haha, mja, ik word ook ieder bezoek gewogen, ik hoor dat dat bij een hoop praktijken als achterhaald wordt gezien, of in ieder geval als niet nodig. Nouja, ik ga maar gewoon met redelijk volle blaas erheen anders. Dan kan ik altijd nog daar een bakje vol gooien

Bedankt, ik was er eigenlijk echt vanuit gegaan dat die echo-gegevens wel naar haar doorgestuurd zouden zijn, ze heeft me immers ook gebeld met de uitslag van de combi-test. Maar misschien heeft ze dan alleen die uitslag gekregen.

Ik heb er zin in morgen
lekker hartje luisteren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66135670
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh haha, mja, ik word ook ieder bezoek gewogen, ik hoor dat dat bij een hoop praktijken als achterhaald wordt gezien, of in ieder geval als niet nodig. Nouja, ik ga maar gewoon met redelijk volle blaas erheen anders. Dan kan ik altijd nog daar een bakje vol gooien

Bedankt, ik was er eigenlijk echt vanuit gegaan dat die echo-gegevens wel naar haar doorgestuurd zouden zijn, ze heeft me immers ook gebeld met de uitslag van de combi-test. Maar misschien heeft ze dan alleen die uitslag gekregen.

Ik heb er zin in morgen
lekker hartje luisteren.
ik ben nu 2x gewogen, 1x met de intake en 1x bij de vorige controle.

Veel plezier morgen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66138793
Innepin en Huuphuup, veel plezier morgen

De eerste keer bij de vlos kreeg ik een zwitsaltas met kortingsbonnen, zwitsaldoekjes enzo, best leuk
#geen
  maandag 16 februari 2009 @ 22:02:39 #86
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66139014
Ik ben nooit gewogen bij mijn vorige vk. Achteraf had ik dat wellicht prettig gevonden. Hopelijk kan ik mijn gewicht dit keer onder controle houden.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66139129
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja nee, op zo'n post zat ik nou echt te wachten, Marlieske...
Tja op dat moment kotste ik ook alles uit mn lijfje tot aan week 26 ofzo en het resultaat is inmiddels een lieve kleine meid 't zegt allemaal niet zoveel misselijk of niet

Maar ik begrijp je zorgen Rocka, ik denk dat iedereen die zelfde zorgen wel kent de een wat meer als de ander maar we hebben allemaal de wens dat alles maar goed mag gaan daarin zijn we allemaal gelijk.
Ik hoop dat je snel wat zekerheid gaat krijgen dan kan je misschien weer wat positiever gaan denken. (kan je niet eerder terecht voor een echo?)

Wat ik wel jammer vind is dat als je eens wat luchtigs en fijns verteld hier je de opmerking krijg "goh start jij ff een blog" en dat terwijl ik er nu juist enorm van geniet dat het wel lekker loopt na een wat valse start.
Want vergeet niet wij hebben ook onze zorgen gehad en het viel ook ons niet mee de mentale knop om te zetten na alle doemscenario's, de zwangerschap van isa was er ook niet een uit de boekjes, ik ben dus blij dat ik nu eindelijk mag genieten van het zwangeren want dit is voor mij echt de allerlaatste keer en negatieve gedachten doe ik ff niet meer aan mee, dat heeft me al weken gekost .

[ Bericht 41% gewijzigd door marlieske op 16-02-2009 22:17:23 ]
Mama van Isa en Ties
pi_66139436
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef DuchessX het volgende:
Innepin en Huuphuup, veel plezier morgen

De eerste keer bij de vlos kreeg ik een zwitsaltas met kortingsbonnen, zwitsaldoekjes enzo, best leuk
heb ik ook!
en een zwitsal badeentje
Vond het wel leuk, maakt het wel een beetje eh, echter ofzo.

Oh en rocka, ik sta bijna dagelijks op de weegschaal ik ben een ramp met gewicht, ik ben niet te dik maar zéker niet dun, ik heb er geen enkel probleem mee dat ik aan ga komen als gevolg van de zwangerschap en toch hè, en toch móét ik het gewoon in de gaten houden
het meest frustrerend vind ik toch wel dat je bij de VK twee kilo zwaarder bent als thuis vanwege kleding enzo haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 februari 2009 @ 22:17:47 #89
190853 RockabeIIa
pi_66139871
huup, ik sta niet op de weegschaal. Ik was net 6 kg kwijt... Ik denk niet dat dat er al weer aan zit maar die komen vast wel...
pi_66140645
hier word ook niet gewogen, en hier krijg je een moederboekje mee naar huis, waar de afspraken, je ponskaartje, alle andere pappieren in kunnen. en ook leuke tips ed.

nog 2 weekjes en dan mag ik ook weer naar de Vlos en dan weer 2 weken en dan heb ik een echo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66141422
Marlieske, ik vind het leuk hoor, als je gewoon vrolijke dingen vertelt. Van mij hoef je geen blog te beginnen maar kan je het lekker hier kwijt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66147059
Heb vanmiddag een test gedaan en... Ik ben zwanger! Eindelijk, o ik ben er zo vol van, kan er niet van slapen. Heb bijna alle topics hier op OUD al doorgespit.. Voel me al bijna thuis!
pi_66147284
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 03:31 schreef Mexxa het volgende:
Heb vanmiddag een test gedaan en... Ik ben zwanger! Eindelijk, o ik ben er zo vol van, kan er niet van slapen. Heb bijna alle topics hier op OUD al doorgespit.. Voel me al bijna thuis!
Gefeliciteerd!
pi_66147467
ghehehe gefeliciteerd Mexxa
en hopelijk heb je uiteindelijk nog een beetje geslapen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66147698
Gefeliciteerd Mexxa
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:41:15 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66148086
Welkom Mexxa! Gefeliciteerd.

En Marlieske, heb je daar een voorbeeldje van dan? Ik kan me nl. alleen maar voorstellen dat dat een opmerking geweest is over iets dat niet Z&G gerelateerd is, want ik heb nog nooit zoiets te horen gekregen en ik post toch regelmatig positieve dingen. Ben wel benieuwd wat je bedoelt dan. Mag evt. ook via de PM.
pi_66148303
Woosh woosh woosh woosh
Hartje luisteren is leuk
pi_66148391
Zonnige verhalen, trieste verhalen, onzekerheid, blijdschap, kloppende hartjes, goede echo's, vervelende uitslagen...het hoort er allemaal bij, toch? Ik vind het juist leuk om te zien dat iemand die er eerst geen vertrouwen in heeft, daarna opgelucht is...maar goed, misschien ben ik wel raar
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66148438
*O Gefeliciteerd Mexxa!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66148844
Mexxa welkom

Innepin, je moet er vroeg voor op, maar wel mooi toch!
Fake it till you make it...
pi_66149441
innepin! hier ook, swoeshswoeshswoesh geweldig alles was prima verder en er is niet eens naar de echopapieren gevraagd verder
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66149455
Gefeliciteerd Mexxa!

En verder sluit ik me bij Mefke aan... Dat vind ik juist het leuke van dit topic eigenlijk.

Oh en Innepin en Huup! Geweldig leuk he, naar dat hartje luisteren!
pi_66149539
Oooh wat is Guus knap!

En wat een onzekerheden hier. Ik hoop dat jullie snel weer een beetje bevestiging krijgen, gewoon om 't weer wat zonniger te kunnen zien allemaal.

Volgende week maandag heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ik moet zeggen dat ik het ook wel erg spannend en onzeker vind. Maar heb er toch wel een goed gevoel over.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:00:50 #104
190853 RockabeIIa
pi_66150130
Mexxa van harte

Marlieske, heb ik dat gezegd? Goed advies van mij! Ik heb er zelf ook 2
pi_66151615
Leuk hè Huup? Swoesh Was inderdaad het vroege opstaan dubbel en dwars waard
  Moderator dinsdag 17 februari 2009 @ 10:54:04 #106
5428 crew  miss_sly
pi_66151711
mexxa proficiat!

Innepin en huup, fijn dat jullie het hartje hebben gehoord. Is toch wel bijzonder en mooi
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:56:44 #107
190853 RockabeIIa
pi_66151811
Hartjes
pi_66151898
jah superleuk
het was eerst niet zo goed te horen omdat t kindje schijnbaar wat verder naar achter toe lag ofzo en toen begon het geluid ineens te bewegen en kwam het harder binnen zo van ja hey, ik lag te slapen doe es gewoon!

En alles was prima verder, gewicht prima nog niets aangekomen, bloedonderzoeken alles prima, suiker en ijzer ook goed en bloeddruk 120/75 dus yay (ik had het vorige keer dus wel verkeerd gehoord, ik dacht dat ik 150 over 70 hoorde maar ze zei -volgens mn kaart- 120 over 70 )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66152036
Helemaal goedgekeurd dus Huup!

En nog een vraagje voor degenen die ook zo´n angelsound hebben... gaat bij jullie de batterij ook zo snel leeg? Ik gebruik hem echt best wel weinig, en ook nooit lang, maar ik moet meestal na 2 keer de batterij al vervangen....
pi_66152111
Helemaal goedgekeurd huup, fijn!
Ik hoefde niet te wegen, bloeddruk was 100/66 (geen idee of dat goed is eigenlijk, maar ze zei er niks van dus het zal wel), hartje snel gevonden, baarmoeder één vingerbreedte onder de navel wat kennelijk ook goed was (deze verloskundige was een beetje een kenau, niet echt van het kalm uitleggen ) en een heleboel informatie gekregen over de 20wk echo op 12 maart alweer
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:07:51 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66152211
Heerlijk zeg, al die hartjes!

Ik vind dat de tijd zo langzaam gaat! Volgens mij zei ik laatst nog dat het snel ging, maar nu vind ik het echt supertraag gaan. Gek ook, ik ben zo gewend aan het idee van die 2e helft van de zwangerschap waarin de buik duidelijk wordt, je je kindje voelt etc. etc. dat ik het nu nog maar een vaag en abstract idee vind hoor.
Heb nog steeds mijn eigen kleding aan, dat was met Sasha met 12 weken al afgelopen. En gewoon, het totale uitblijven van symptomen behalve dat emotionele.
Het is natuurlijk ergens ook wel lekker, nog even geen klachten en helemaal niks, maar het voelt zo gek. Er is iets, maar er is ook niks.
pi_66152244
oh das wel jammer dat je er niet zoveel uitleg bij had dan. Deze die ik nu heb die legde eigenlijk alles uit wat ze deed enzo. Wel prettig, maar ze hing geen nutteloze verhalen op, ze vroeg of ik al wist wat dit of dat was en deed enzo en dan ging ze daar niet verder op door.

Tessie ik heb geen Angelsounds maar misschien ligt het aan je batterijen? Welke gebruik je? Als je van die goedkope hebt dan wil het wel es lonen om gewoon van die Duracell te kopen. En anders misschien van die oplaadbare kopen?
Ik heb laatst een hele coole oplaadbare gezien, die heeft een USB en laadt via je computer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66152286
Dat had ik ook BE! Maar toen pasten m'n broeken niet meer en was het, zeg maar, time to face reality. Dat maakte het weer wat echter. En toen was ik ineens 17 weken en dacht ik: Huh, waarom vond ik dat de tijd zo langzaam ging? Het gaat hartstikke snel joh!

Dus wie weet
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:10:15 #114
190853 RockabeIIa
pi_66152306
Wat voor gel enzo heb je nodig voor zo'n ding?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:12:15 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66152386
Oh ja, over een week of 4 vind ik het ineens weer hard gaan, dat weet ik zeker Innepin.
Ik weet nog dat ik het met kerst aan iedereen vertelde en dat lijkt echt een eeuwigheid geleden.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:13:05 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66152414
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat voor gel enzo heb je nodig voor zo'n ding?

Strong hold.
pi_66152428
Ik gebruik gewoon normale batterijen (weet ff het merk niet), maar niet van die hele goedkope ofzo...
Mijn angelsound had ik bij Vos in Amsterdam besteld, en daar kreeg je speciale gel bij. Maar volgens mij kan je ook gewoon babyolie ofzo gebruiken...
pi_66152448
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, over een week of 4 vind ik het ineens weer hard gaan, dat weet ik zeker Innepin.
Ik weet nog dat ik het met kerst aan iedereen vertelde en dat lijkt echt een eeuwigheid geleden.
Maar voorlopig lijken die vier weken nog heel erg lang?

Jemig, wij hebben het met Sinterklaas verteld dat is lang geleden!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:22:47 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66152798
Ik plof ook weer even neer hier. Voel me al een paar dagen niet helemaal lekker, dus heb vanmorgen op kantoor mijn bloeddruk eens laten meten. 110/65. Verloskundige gebeld en die vond het prima. Maar ik ben toch steeds wat licht in mijn hoofd en heel snel moe. Morgen bloed laten prikken (moest al van de vk, HB en glucose) en naar de HA. Misschien toch een griepje onder de leden.

Verder voel ik Harrie meer dan genoeg. Die is echt de hele dag aan het trappen. En je ziet mijn buik nu ook heen en weer gaan als het gebeurt!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66152936
Lijkt me echt leuk, als je je buik echt ziet bewegen. Ik had hier een paar dagen dat ik mn beeb niet zoveel voelde, begon me al ernstig zorgen te maken, maar gister wassie ineens echt best wel druk En hij begint nu ook harder te schoppen, mn Lief kon hem ook heel goed voelen. Was echt leuk om hem samen te voelen

En nog ff wat anders... als ik loop, dan krijg ik meestal eerst zo´n trekkerig gevoel in mijn buik, net een soort buikspierpijn, en als ik dan doorloop dan krijg ik echt gewoon buikpijn. Niet heel erg, maar wel irritant. Is dat bandenpijn? Of heb ik weer wat raars?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:26:45 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66152947
Af en toe een dropje eten mss Memmel, dat kan de boel net even wat oppeppen.
Jammer dat je je net niet helemaal fit voelt.

Ik was net op zoek naar iets anders en vond echt zo'n onwijs gave wipstoel!

Hij is alleen 169 euro en dat is me net even te gortig en hij pas ook niet echt in onze inrichting, maar ik vind hem wel echt heel gaaf.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:28:22 #122
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66152996
* Memmel rent naar de snoepautomaat voor een zak Harlekijntjes

Thanks voor de tip BE!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:30:18 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66153059
That's me! Nooit te beroerd om iemand een excuus te geven om te snoepen.
Even zonder dollen, behalve zout schijnt er in drop ook een stofje te zitten dat de bloeddruk iets op kan laten lopen.
pi_66153140
Ohhhh BE hebben hebben hebbennnnn!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:33:43 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66153192
Ja mooi he! Ik vind ze echt zo gaaf! Die onderste met dat oranje zitje zou nog wel kunnen bij ons ook.

Hij is van Bloom, die ook die hele dure, hippe, kinderstoel hebben.
pi_66153194
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
That's me! Nooit te beroerd om iemand een excuus te geven om te snoepen.
Even zonder dollen, behalve zout schijnt er in drop ook een stofje te zitten dat de bloeddruk iets op kan laten lopen.

je bent te goed voor de wereld
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66153244
Hey die stoeltjes zijn leuk!
Maar die prijs pfoe
wat denk je BE, zou deze wel ergonomisch en pedagogisch verantwoord genoeg zijn? Misschien kan ik die dr uit slepen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:35:43 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66153261
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
Hey die stoeltjes zijn leuk!
Maar die prijs pfoe
wat denk je BE, zou deze wel ergonomisch en pedagogisch verantwoord genoeg zijn? Misschien kan ik die dr uit slepen
Nou, dat moet toch haast wel, met dat práchtige hout enzo? Lijkt me een prima kadootje hoor!
pi_66153351
oeh
echo-afspraak gemaakt
31-3 om heul vroeg. ik kan niet wachten
moest jij nou ook de 31e BE? Of was dat iemand anders?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:42:37 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66153512
Ik moet de 30e, 1 dagje eerder dus. Om half 9!
pi_66153525
BE, ik had die wipstoel zien staan in Gouda. Vind 'm ook heel mooi maar veeeeeel te duur!
Tessie, bij mij ging de batterij ook redelijk snel op, kon er wel meer dan 2x mee doen.
Rocka, je hebt gel op waterbasis nodig.
p
zoiets.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:56:44 #132
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66153971
Vanmiddag kunnen we de kasten voor de babykamer ophalen Zou wel tijd worden ook, ben donderdag 36 weken En we zijn nog niet eens helemaal klaar met verven En de commode komt pas 9 maart Baby moet nog maar even braaf blijven zitten dus
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:02:41 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66154182
Da's net op tijd dan idd Tex.

Oh, daarover gesproken, hoe is het met jou verhaal afgelopen nummer_zoveel? Heb je ze nog te pakken gekregen om een andere leverdatum te regelen?
pi_66154474
ohja inderdaad! Ben ik ook benieuwd naar. Nog gelukt nummer_zoveel?

Ik kan echt niet wachten tot we weten wat het wordt haha, zodat ik me over kan geven aan die lakentjes die Diaan postte en leuke prulletjes voor het kamertje enzo. Ik heb wel al deze... en deze... en deze ik kon nie kiezen Maar het zijn broertjes! die moet je nie uit elkaar halen. Dus ze staan nu gebroederlijk naast elkaar op het plankje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66154848
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef innepin het volgende:

Edit: En ik heb vandaag veel te veel geld uitgegeven voor een gigantisch lelijke zwangerschapsbeha Helemaal tegen m'n gevoel in, lelijk én duur Je moet wat hè...
Heb zaterdag 2 zwangerschaps bh's gekocht bij de hunkemoler. Ze hebben daar uitverkoop 70% korting. Ze gaan namelijk over op een ander assortiment. Ik was in totaal ¤ 13.80 kwijt. Ze zijn overigens net zo lelijk als al die anderen En ik voel me al zo niet sexy momenteel
pi_66154866
Oh Huup wat een leuke lampjes! Nou word ik nóg hebberiger dan ik al was door de wipstoeltjes
(Ik probeer hier trouwens wel die Bloom kinderstoel er door te drukken, ik vind 'm zo gaaf )
Ik mag 12 maart al baby kijken! Alleen wil m'n vriend nog steeds het geslacht niet weten, grmbl grmbl.
pi_66154917
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Heb zaterdag 2 zwangerschaps bh's gekocht bij de hunkemoler. Ze hebben daar uitverkoop 70% korting. Ze gaan namelijk over op een ander assortiment. Ik was in totaal ¤ 13.80 kwijt. Ze zijn overigens net zo lelijk als al die anderen En ik voel me al zo niet sexy momenteel
Dan heb je veertig euro minder betaal dan ik
Maar zoals ik ook zeg in de behadiscussie op 't speeltuinbankje, mijn borsten zijn te groot om bij de Hunkemöller te shoppen
pi_66154944
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 03:31 schreef Mexxa het volgende:
Gefeliciteerd en welkom
pi_66155936
Oh wat een hip stoeltje!
Ik had bij prenatal deze gezien, vond ik ook wel erg cute (wel de blauwe natuurlijk), en een stuk goedkoper
pi_66158530
Mexxa gefeliciteerd en welkom!

Innepin en Huuphuup, bijzonder hé die hartjes?

Ik lees hier graag wat anderen kwijt willen, of dat nou lang, kort, positief of minder positief is. Het hoort er toch allemaal bij?

Carmella, hoe gaat het met jou nu?

Onze batterij van de angelsounds was ook heel erg snel leeg! Dacht al dat ik het apparaat had laten aan staan Wij gebruiken babygel (gewoon waar je de baby mee wassen kunt) van het kruidvat, eigen merk. Kost nog geen euro en werkt prima. Én ruikt lekker

Hebben jullie trouwens ook van dat ramp-haar nu? Het wil maar niet zitten en ik baal dat ik het nu niet kan verven, dan ziet het er toch net even wat beter uit. Mag een kleurspoeling wel trouwens? Toch maar naar de kapper binnenkort...
#geen
pi_66158953
Mijn haar was in het begin ook écht een ramp. Ik ben toen naar de kapper geweest en heb een stukje af laten knippen en zo´n mega haarmasker gedaan, dat heeft wel geholpen
pi_66158964
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DuchessX het volgende:

Hebben jullie trouwens ook van dat ramp-haar nu? Het wil maar niet zitten en ik baal dat ik het nu niet kan verven, dan ziet het er toch net even wat beter uit. Mag een kleurspoeling wel trouwens? Toch maar naar de kapper binnenkort...
Mijn haar is super droog, lijkt wel als of ik strotouwtjes heb ipv haar
Hoezo zou je het niet mogen verven???? dat kan toch geen kwaad.... hoop ik tenminste, ik vertoon namelijk al grijze haren op mn 24ste. Ik verf mijn haar altijd
pi_66159031
mijn haar ziet er hetzelfde uit als altijd maar dat zegt niets het is inderdaad droog en pluizig enzo maar ik moet dan ook eigenlijk gewoon nodig naar de kapper.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66159088
oh en dat haarverven mag wel gewoon. Alleen peroxide is geloof ik niet zo'n slim idee.

Martine welcome to the club, ik heb al vanaf mn 15e grijs haar dus hier gaat er ook zeer regelmatig een pakje tegenaan binnenkort maar weer es doen. Ik heb expres wel de eerste drie maanden gewacht met verven maar ik vind dat het nu wel weer kan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66160425
Welkom Mexxa! (wanneer ben je uitgerekend?? Ben ik nu dan eindelijk niet meer de onderste van de lijst??!!)
En meiden gefeliciteerd met het mooie geluid van de hartjes!

Ik ben net klaar met mijn werk en heb vrij tot maandag!! Dat is natuurlijk best fijn, alleen duurt het nu wel nog langer voordat het volgende weer vrijdag is ( dan hebben we de eerste echo). Op het werk kan ik tenminste ook ergens anders aan denken

Be: gaaf wipstoeltje. Die zie ik hier toch wel staan! Kan je dat stof ook in andere kleuren krijgen? Hmmm, ik zal zo wel even gaan zoeken.

Donderdag komt trouwens de mevrouw van Moeders voor moeders. Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft. Ze neemt voor de zekerheid twee zwangerschapstestjes mee toen ze hoorde dat er twee embryootjes terug zijn geplaatst. Dan hebben ze namelijk allebei hun eigen testje Ach eerst maar eens zien of er 1 kloppend hartje te zien is.

Mijn haar zit trouwens erg goed de laatste weken. Ligt volgens mij ook aan de extra progestan die ik nog krijg, daar word je haar dikker van en gaat het van glanzen. Tenminste dat lees ik in alle tijdschriften die ik gekocht heb.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:03:32 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66160731
Sproetje, dit zijn de opties op de site die ik vond:
http://www.babymax.nl/eMe(...)s.asp?idCategory=157

2 testjes!
Wanneer heb je je echo? Oh wacht... ik zie het, vrijdag volgende week. Spannend joh!
pi_66160786
Wow.. Wat een warm welkom en een lieve reacties! Wil het van de daken schreeuwen maar daar is t nog véél te vroeg voor. Gelukkig hebben we internet.. Na hoeveel weken is t normaal (ach, wat is trouwens normaal) om het nieuws te vertellen tegenwoordig? Ik weet dat dat vroeger echt na 3 maanden was, ik hoorde het ook eens van iemand na 5 weken, had het idee dat die een jaar zwanger was..
pi_66161020
Geen idee wat normaal is... Omdat het bij ons via de mmm is gegaan wisten vrienden en familie het toen de test net droog was....

Toevallig heb ik het deze keer op mijn werk niet hoeven vertellen dat ik een terugplaatsing had (dat kon heel mooi stiekum) dus daar houd ik het ook nog mooi even geheim
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_66161023
Sproetje, ik heb werkelijk geen idee.. Hihi. Weet het net een dag zeker, en ben zo vreselijk blij (wordt m'n 1e en heb lang moeten oefenen) dat ik nu alleen maar even aan kinderkamers en namen kan denken. Maar ik ga morgen de dokter bellen.. Weet niet eens hoe dat in z'n werk gaat.. Denk zelf een week of 5..
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:12:31 #150
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66161056
Ik heb het mijn ouders met 5 weken verteld, de vrienden met een week of 7/8 en op kantoor ook zoiets. Je moet het lekker vertellen wanneer jij er klaar voor bent en er zin in hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')